Attığım mesajdan sonra içimde tutamadığım bir heyecan vardı. İlişkimizin başında tamamen özgüvensizdim ve Jungkook ile birlikte olma fikrini ne kadar isteyip arzulasamda zihnim buna izin vermemişti. Yüzümle hep bir problemim olmuştu ama fiziğim yüzümün haline her zaman iyiydi.Jiyeondan bile iyiydi.
Düşünceler beynimi kemirmeye başladığı sırada zil çalmıştı ve ben kendi gerçekliğime dönmüştüm.
Az sonra bu odada öpüşmekten ileri gidemediğimiz bu odada öpüşmekten çok daha ileri gidecektik ve bu beni şimdiden erekte ediyordu.
Kapıyı açtığımda Jungkook beni tam iki kez süzmüştü. Üstümde tişört ve aldığı siyah şort vardı asıl sorun içimde olanlardı.Onun için giyinmiştim. Bedenime çoğu kadınlardan daha çok yakışan iç çamaşır parçalarını giymiştim,güzel ve baştan çıkarıcı olmak ve bugünün etkisi aylarca yaşamak istiyordum.
İlkler her zaman özeldir sonuçta.Hiç bir şey söylemeyip odaya geçtiğimde ortamı aydınlatan tek ışık masamda duran sarı lambaydı. Arkamda hissettiğim bedenle önce irkilsemde ona alan sunabilmek için boynumu yana atmış ve boynumun bir kısmını ona açmıştım.
"Dayanabileceğim türden değilsin" dudakları boynumu usul usul öperken söylediği cümle tüm vücudumu titretmişti. Kendime onu düşünerek dokunmam ile bu tamamen farklıydı.
Elleri belimi bulduğunda arkamı dönüp yüz yüze geldiğimizde ilk hamle olmasa da en büyük hamleyi yapıp dudaklarımızı birleştirmiştim.Dudaklarımız defalarca birleşmişti fakat ilk kez dudaklarımın yandığını hissetmiştim. Ellerinden destek alarak sırtımı yatağa buluşturduğunda tekrar dudaklarımızı birleştirmiş ve dilini işin içine katmıştı.
Zordu ona dayanmak yemin ederim ki çok zordu.
Dudaklarımız ayrılırken ilk yaptığı tişörtümden ve kendi üstündekilerden kurtulmaktı. Hızlı ama temkinli davranıyordu,işini iyi biliyordu. Ellerimi belimi bırakıp bacaklarımda gezinirken arada bir kalçalarıma uğruyor bunları yaparken öpüşmemizi asla kesmiyordu.
"Eğer şimdi durmazsak bir daha asla duramayız bebeğim" dudaklarından ayrılıp sorduğu soruya karşılık olarak tekrar dudaklarımı sunmuştum.
Olmasını başından beri istediğim doğruydu fakat ilk kez buna hazır hissetmiştim kendimi.Nefessiz kalarak ayrıldığımızda kalçalarımla olan ellerini göğüs uçlarıma gelerek diliyle yaptığı ilk darbe inlememe sebep olmuştu.
Ellerim sırtını turluyor verdiği zevki en uçlarda yaşamaya devam ediyordum.Dudaklarımı göğüs hızamda boylu boyunca gezdirip emmeye devam ettiğinde belim yay gibi gerilmiş ve havalanmıştı. Kısık seste anlamadığım mırıldılar çıkarırken bir eli daima kalçamı yokluyor vücudumda küçük izler oluşturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scars to your beautiful|taekook
Hayran Kurgutaehyung kendini beğenmeyen bir çocukken aşka yenik düşmüş ve kendini sevmeyi aşkla öğrenmişti text•