Sinirliydim.
Arabayı uygun bir yere parkettikten sonra geldiğim binaya son kez bakmış içimdeki siniri alevlendirmiştim. Güvenlikle işimi bitirip Taehyungun hazırlandığı odaya doğru giderken aklımda geçenlerle gülümsedim.
Taehyung benimdi ve kimseyle onu paylaşmaya niyetim yoktu. Ona karşı olan hassas tuttumumun bir yanı olarak asıl sahip olduğum karakterim vardı. Kılına zarar verecek herkesi gözümü kırpmadan mahvederdim.
Odanın kapısına iki kez tıkladıktan sonra gir dediğini duyduğumda içimdeki sinir bir nebzede olsa yatışmış kapıyı açtığımda gördüğüm suratla tekrar sinirim alevlenmişti.
Dün sevgilimi yüzsüz gibi paylaştığı yetmezmiş gibi şimdi karşılıklı oturuyorlardı."Taehyung"
Sesimle birlikte ayağı kalkıp yanıma gelip "Gelmeyeceğini söylemiştin sevgilim" diyerek dudaklarıma dudaklarını değdirip gülümsemişti.
Bunu yapma sebebi bana kendini kanıtlamak istemesiydi ama ben zaten Taehyungdan emindim. Benim emin olmadığım onun çevresindeki kişilerdi."Sürpriz yapmak istedim güzelim bu arkadaş kim"
"Ben Fabio tanımamana şaşırdım oldukça ünlüyüm aslında" bunu söylerken ki surat ifadesi kendinden oldukça emin olduğunun kanıtıydı.
Taehyung elimi sıkıca tutmaya devam edip bir şey söylemek için lafa girecekti ki "Pek ilgi alanım değil" demiştim."Erkekler ilgi alanın gibi duruyordu aslında" gözleriyle ellerimizi işaret ettiğinde sabrımın son noktasındayım. Yaptığı iğrenç imalar yetmezmiş gibi bunu pişkin pişkin yapması sabrımı yeterince zorlamıştı.
"Yeterince güzel bir sevgiliye sahipken senin ilgimi çekmen çok seviyesiz olmaz mıydı?" sorduğum surayla suratını düşürmüş amacıma ulaşmıştım. Yanımda Taehyung kıkır kıkır gülerken ona baktığımda her şeye sahip olduğumu tekrar farkettim.Taehyung güzeldi ve bunu her anlamda iyi yapıyordu. Onun güzelliği hem kalben hem bedenendi ve her zaman dikkat çekiyordu.
"Bana müsade artık görüşürüz Taehyung tekrar görüşmek üzere"
Taehyung hiç bir şey demeyip sadece başını salladığında odada yalnızca biz vardık. Kapıya yaklaşıp arkasından kilitleyip onu kapıyla arama alıp "Bayılıyorsun değil mi?" dudaklarımızı sürttürüp konuştuğumda bana olan hassasiyetinden dolayı gözlerini kapatmıştı.
Çenesine küçük öpücükleri yavaşça bırakıp bana fazla alan sunmak için geriye attığı boynuna gitmişti dudaklarım. Esmer teni beni yeterince delirtmiyormuş gibi dudakları arasından küçük iniltiler bırakıyordu.
"Burda bunu yapıyor olmamız çok tehlikeli ama yapmak için can atıyorum"
"Bebeğimin istedikleri benim için çok önemli" dudaklarımızı tekrar birleştirip öpüşmemizi olabildiğince derinleştirirken bir elim ait olduğu yere Taehyung'un kalçasına gitmişti.
Ellerim olduğu yeri okşarken o eliyle pantolonumun üstünden yavaşça sertliğime dokunuyordu.Dudaklarımız nefessiz kaldığımız için ayrıldığında bana bakıp elini pantolonumun içine sokup sertliğimi parmakları arasına almıştı. Parmakları rahatça yerini bulamadığından kemerimi bir çırpıda çıkarmış,belinden tutup koltuğa doğru sırt üstü yatırmıştım.
Üstümdeki gömleği çıkarmaya çalışırken yakalarımdan tutup tüm düğmelerin yere düşmesini sağlamıştı. Kim Taehyung zehirliydi fakat o aynı zamanda panzehirdi.
"Bugün sadece ağzımla seni tatmin edeceğim" koltuktan kalkıp önümde diz çöktüğünde bana en güzel gülüşünü sunup sertliğimi ağzına aldığında refleks olarak ellerim saçlarına gitmişti.Ağzının içinin sıcaklığı beni mahvederken o bundan zevk alıyor daha çok mahvetmek ister gibi dilini de kullanıyordu. Ağzıyla yetişemediği yerleri parmaklarıyla sarmış daha derinlere ulaşmaya çalışıyordu.
Birden dudaklarını çekip "Yeterince sana ait olduğum belli oluyor mu ha?" yüzüme karşı hiç utanmadan söylediği cümle beni yakmıştı.
Dudakları tekrar sertliğimi bulduğunda başımı geriye doğru atıp akışına bırakmıştım.
Onun beni mahvetmesine izin vermiştim.Tekrar dudaklarını çekip bu sefer karşımda yavaşça üstünü çıkarmaya başladığında dudaklarında bir sırıtış vardı. İç çamaşırından kurtulduğunda yavaşça bana yaklaşıp "Ses yalıtımı yeterince iyidir umarım" diyip kucağıma oturup sertliğimi içine almaya çalıştı.
Yaptığı şeyle birlikte gözlerinden yaşlar süzülürken küçük inlemelerin yerini oldukça yüksek inlemeler almaya başlamıştı. Kucağımda zıplamaya başladığında ellerim belini bulmuş ve onu yönlendirmeye başlamıştım.
Kucağımda kontrollü bir şekilde zıplarken ellerim kalçalarına getirip vurmaya başlamıştım. Gözüme ne kadar masum gelse de Taehyung ilişkide domine edilmeyi çok seviyordu.
"Jungkook.." adımla inleyip bir tavşan gibi zıpladığında sonda olduğunu anlayarak kucağımdan kaldırıp tekrar koltuğa yatırdım.
Dışarıdan gelen sesler umrumda değildi,basılacak olmamız umrumda değildi.Aklım durmuş bir şekilde koltukta parmaklarıyla kendiyle oynayıp inleyen Taehyungu gördüğümde onun ne kadar yaramaz olduğunu tekrar tekrar görmüştüm. Ona doğru yaklaşıp göğüs uçlarını dudaklarımın arasına alıp "Dışarıdan ne kadar güzel olduğunun farkındasın değil mi?" diye sorduğumda dudaklarımızı birleştirmeden önce
"Farkındayım" diye yanıtlamıştı beni.Dudaklarım kıvrıldı.
"Farkında olmana sevindim. Birazdan seni darmaduman edeceğiminde farkında mısın?" çenesine öpücük kondurdurmuştum."Ben her şeyin farkındayım mi amor"
Tekrar dudaklarımızı birleştirmiştim. Ellerim yine belini bulduğunda belini yay gibi germişti.
"İçime gir artık" diye inledidinde dudaklarına son kez öpücük kondurup sertliğimi bir kaç kez çekip içine konumlandırmıştım."Siktir" diye inlediğinde vuruşlarımı hızlandırıp aldığı zevki ikiye katlamıştım. Omuzlarımdan tutup kendini bana ittirirken dudaklarımızı tekrar ayırıp defalarca adımla inlemişti.
"Geliyorum" diyerek kendimi geri çekececeğim sırada kendini bana daha çok ittirmiş aynı anda gelmemizin zevkini çıkarmıştık.
Taehyung ve ben mahvolmuştuk. Onunla tanıştığım ilk günden beri birbirimizi mahvediyorduk ve bundan keyif aldığımız kadar hiç bir şeyden keyif almıyorduk.
merhaba
bok gibi bi bölümle karsınızdayım
bi önceki bölümü begenmeyenler varmis arkadaslar ben biraz alinıyorum yani oyle herkesin göreceği kötü yorumlar yapmasaniz bana özelden yazıp söyleseniz olur mu cunku hassas oluyorum direk ve kötü konuşmak istiyorum boyle seylerde yapmak hic istemem
basindan beri oyle eğlencesine yazıyorum ve tesadüfen okundu bu yüzden benden cok super seyler beklemeyin cunku iyi yazmıyorum bu acik ve net
teşekkür ederim yine de hepiniz cok tatlıs yorumlar bırakıyorsunuz ve ben cok mutlu olıyorım bu yüzden cok teşekkür ederim 🥺❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scars to your beautiful|taekook
Hayran Kurgutaehyung kendini beğenmeyen bir çocukken aşka yenik düşmüş ve kendini sevmeyi aşkla öğrenmişti text•