kilka słów od autorki

4.7K 113 23
                                    

Hej!

Jako, że zadziwiacie mnie tu swoją liczebnością, chciałabym wyjaśnić kilka kwestii.

Po pierwsze- jest to mój debiut na wattpadzie, więc błędy moją prawo się pojawić. W TE WAKACJE ODBĘDZIE SIĘ KOTEKTA. [Autorka z teraźniejszości — korekta niestety się przeciągnęła i trwa do teraz.]

Wiem, że możecie wyjść z książki już po prologu, albo po pierwszym rozdziale, jednak ja nie umiem jej zmienić.
Może nie podobać się  wam charakter bohaterki.
Rozumiem.

Wiele osób odeszło już z tej książki i choć serce mi pękało, zrozumiałam to i szanowałam ich decyzję.

Kolejna sprawa- ta książka jest taka, jaką chciałam żeby była.
Jest ona dokładnie taka, jaką sobie wyobraziłam i napisałam w głowie.

Następną sprawą jest moje przywiązanie do tej ksiażki.

Pewnie większość z was nie zdaje sobie sprawy jak wiele łez wylałam, kiedy pisałam tą książkę.

Każda bezradność jaką czułam, pisząc, była przyczyną płaczu, czy załamań.

Ilość godzin, które zmarnowałam na pisanie, tylko po to, żeby później pod wpływem chwili całość trafiła do kosza, jest nie do zliczenia.

Ale były również chwile, kiedy skakałam z radości niczym mała dziewczynka.

Nigdy nie zapomnę, jak cieszyłam się ze 100 gwiazdek... Nadal się cieszę, z każdej gwiazdki z osobna.

Każdy, kto dobrnie do końca tej książki jest moim bohaterem i osobą, którą będę cenić i kochać.

Oczywiście osoby, które odeszły, odchodzą, czy odejdą, też kocham i szanuję.

Kolejną, a zarazem ostatnią sprawą jest to, że aktualnie moim zmartwieniem jest inna książka oraz sprawy prywatne. Nie będę się tutaj rozpisywać, bo to nie o to chodzi.

Decyzja, czy zaczniecie tą przygodę należy do was.

Miłego dnia

Całuski <33

Rosyjska księżniczka (COFNIĘTA PUBLIKACJA)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz