Skończyłyśmy jeść. Znaczy Lena skończyła.
Którejś z nas zaczął dzwonić telefon. Myślałam, że to mój, ale moja koleżanka wyrwała się do niego jak szalona i gdy tylko odebrała przeszła do innego pomieszczenia.
Kątem oka widziałam, że to mój telefon, ale ja dzisiaj na nic nie miałam siły i nie miałam ochoty coś z tym zrobić.*PERSPEKTYWA JASIA*
-Cześć.- powiedziałem kiedy tylko zobaczyłem, że ktoś odebrał chyba komórkę.
-Hej. Tu Lena.
-Możemy już otwierać następne paczki? Zjadłaś?-powiedziałem żartobliwie.
-Tak.-lekko się zaśmiała- Już daje ci moją nie znajomą.
-Pisałaś, że jesteście koleżankami.- zapytałem z zaciekawieniem jednocześnie będąc zdezorientowany.
-To długa historia.
Dziewczyna, z którą rozmawiałem była sympatyczna i inna od moich fanek. Chętnie bym się z nią spotkał i porozmawiał.
Hmm... może jest inna, właśnie dlatego, że nie jest firanką.
Z rozmyślania wyrwał mnie głos.
-Alex to do ciebie.
-Hej.- usłyszałem dość smutny i bez siły głos.
-Hej. Jak się czujesz?- oczekiwałem dobrej odpowiedzi.
-Aktualnie źle.
-Co się dzieje?- całkowicie zapomniałem, że aktualnie mam live.
-Powiem Ci jak ty mi powiesz co zrobić, gdy moja najlepsza przyjaciółka się upiła, a ja nie mam pojęcia co zrobić.- była bliska płaczu.- Poczekaj chwilę. Chyba się budzi.
Słyszałem potem tylko delikatną rozmowę.
-Kinga wszystko w porządku?
-Nie nic nie jest w porządku
-Spokojnie powiedz co się stało.- To było bardzo troskliwie, wydawała się zupełnie inna jak z nią rozmawiałem.
-To przez niego!
-Nie płacz. Co przez niego?!
-Upił mnie na imprezie sylwestrowej. Mówił to jak wielce mnie kocha, bo chciał się ze mną przespać! Robił wszystko by mnie zaciągnąć do łóżka.-oniemiałem jak to usłyszałem.
-Co!? Ja go zabije!
-A potem próbował mnie zgwałcić.- dziewczyna mówiąca to wybuchła płaczem.
Gdy tylko się obejrzałem rozmowa została przerwana.Po całej rozmowie zorientowałam się, że dalej rozmawiam z tym chłopakiem. Jak najszybciej się rozłączyłam. Mam nadzieję, że dużo nie usłyszał.
CZYTASZ
Sytuacja się skomplikowała|JDABROWSKY
FanfictionAlex. Zwykła dziewczyna, która przeżyje niezwykłą i zagmatwaną historię...