~The Memory about You and I~
Melon
မင်းကငါ့ရဲ့အချစ်ဦးဖြစ်ခဲ့တယ်။ ငါ့အပေါ်မင်းနိုင်စားနိုင်သလောက်နိုင်စားလို့ရတယ်။ ငါသည်းခံနိုင်လောက်တဲ့အတိုင်းအတာထိအောင်သည်းခံပေးမယ်။ ငါ့ရဲ့အနစ်နာခံမှုအတွက်မင်းဘက်ကတုံ့ပြန်မှုတစ်ခုလေးပဲဖြစ်ဖြစ်ပေးခဲ့ရင်ငါကျေနပ်ပြီ။ ~♥I'm cute but I'll be ugly in your eyes...
Zoe
မင်းကငါ့အတွက်တော့ဖျော်ဖြေမှုတစ်ခုလိုဖြစ်ခဲ့တယ်။ ငါမရည်ရွယ်ဘဲမင်းအပေါ်နိုင်စားသလိုဖြစ်သွားတယ်။ ဒါပေမယ့်ငါ့လုပ်ရပ်ကိုငါနောင်တမရဘူး။ ငါ့ရဲ့အပြုအမူကမင်းကိုထိခိုက်နစ်နာစေချင်တဲ့စိတ်မျိုးမပါခဲ့ဘူး။ ~♥I know you're cute but I didn't tell you the truth...
လူနှစ်ဦးနှစ်ယောက်ရဲ့ချစ်ခြင်းကရိုးရှင်းပါတယ်။ တစ်ယောက်အပေါ်တစ်ယောက်ချစ်တယ်လို့ရိုးရိုးသားသားဝန်ခံကြရင်ပေါ့။ ..ဒါပေမယ့်လည်း ဒီလိုရိုးရှင်းလွယ်ကူတာကိုခက်ခဲအောင်လုပ်ချင်ကြတဲ့သူတွေရှိတယ်။ အဲ့ဒီသူတွေရဲ့အကြောင်းကိုရေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။
Author's Note:
(18+)scene တွေပါမှာမဟုတ်တဲ့အကြောင်းကိုကြိုတင်ပြီးအသိပေးချင်ပါတယ်။ ချစ်သူနှစ်ဦးရဲ့ဖြူစင်ရဲ့ချစ်ခြင်းကိုပဲအသားပေးပြီးရေးသားသွားမှာမို့ပျင်းတယ်ထင်ရင်တော့မဖတ်လည်းရပါတယ်။ သေချာပေါက်တော့မပျင်းရအောင်ကြိုးစားပြီးရေးသားထားပါတယ်။(ကိုယ့်ရဲ့Storyတွေကိုကြိုက်လို့Reviewပေးရင်တော့အတိုင်းမသိပျော်မိမှာပါ)
Let's go together....♥
~The Memory about You and ~
Melon
မင္းကငါ့ရဲ႕အခ်စ္ဦးျဖစ္ခဲ့တယ္။ ငါ့အေပၚမင္းနိုင္စားနိုင္သေလာက္နိုင္စားလို႔ရတယ္ငါ့သည္းခံနိုင္ေလာက္တဲ့အတိုင္းအတာထိေအာင္သည္းခံေပးမယ္။ ငါ့ရဲ႕အနစ္နာခံမႈအတြက္မင္းဘက္ကတုံ႕ျပန္မႈတစ္ခုေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ေပးခဲ့ရင္ငါေက်နပ္ၿပီ။ ~♥I'm cute but I'll be ugly in your eyes...
Zoe
မင္းကငါ့အတြက္ေတာ့ေဖ်ာ္ေျဖမႈတစ္ခုလိုျဖစ္ခဲ့တယ္။ ငါမရည္႐ြယ္ဘဲမင္းအေပၚနိုင္စားသလိုျဖစ္သြားတယ္ ဒါေပမယ့္ငါေနာင္တမရဘူး။ ငါ့ရဲ႕အျပဳအမူကမင္းကိုထိခိုက္နစ္နာေစခ်င္တဲ့စိတ္မပါခဲ့ဘူး။ ~♥I know you're cute but I just didn't tell you the truth...
လူႏွစ္ဦးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ခ်စ္ျခင္းကရိုးရွင္းပါတယ္။ တစ္ေယာက္အေပၚတစ္ေယာက္ခ်စ္တယ္လို႔ရိုးရိုးသားသားဝန္ခံၾကရင္ေပါ့။ ..ဒါေပမယ့္လည္း ဒီလိုရိုးရွင္းလြယ္ကူတာကိုခက္ခဲေအာင္လုပ္ခ်င္ၾကတဲ့သူေတြရွိတယ္။ လြယ္ကူတာကိုခက္ခဲေအာင္လုပ္ခ်င္ၾကတဲ့သူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အေၾကာင္းကိုေရးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
AN:
(18+)scene ေတြပါမွာမဟုတ္တဲ့အေၾကာင္းကိုႀကိဳတင္ၿပီးအသိေပးခ်င္ပါတယ္။ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးရဲ႕ျဖဴစင္ရဲ႕ခ်စ္ျခင္းကိုပဲအသားေပးၿပီးေရးသားသြားမွာမို႔ပ်င္းတယ္ထင္ရင္ေတာ့မဖတ္လည္းရပါတယ္။ ေသခ်ာေပါက္ေတာ့မပ်င္းရေအာင္ႀကိဳးစားၿပီးေရးသားထားပါတယ္။
YOU ARE READING
Fat Representation in♥Romance (Completed)
Romance"I LOVE YOU" I love you for all that you are, all that you have been and all that you will be~♥ မင်းရဲ့အရာအားလုံးကို ငါသဘောကျတယ်။ ဒါပေမယ့် ငါ့ရဲ့အရာအားလုံးကိုတော့ ငါမုန်းတယ်။ မင်းရဲ့အမြင်မှာ ငါကဆိုးသွမ်းနေလောက်မယ်ဆိုတာသိတယ်။ ဒါပေမယ့် မင်းမသိတာတစ်ခုက...