Oblékl jsem se a šel dolů za klukama.
,,Co se stalo?" zeptal se Liam, když mě uviděl.
,,A co by se mělo dít?" odbil jsem ho, ale on mě chytl za paži.
,,Můj pokoj. Teď hned!" zavelel a já jsem jako poslušný za ním cupital.
,,Tak teď mi to všechno řekni!" nařídil mi a já mu to začal vyprávět.
Z pohledu Rory:
Byla jsem ve svém pokoji a brečela. Ode dveří se ozvalo lehké klepání.
,,Běžte pryč," hlesla jsem a dál brečela.
Na zádech mi spočinula něčí ruka a když jsem se koukla, viděla jsem nad sebou Jess.
,,Promiň. Nevěděla jsem, že si to ty," řekla jsem a hlavu jsem dala do stejný pozice jako předtím.
,,Co se stalo?" zeptala se mě.
,,Spousta věcí," řekla jsem.
,,To jsem slyšet nechtěla," řekla, vzala mě a mou hlavu si dala do klína. Když mě začala hladit po vlasech, připadalo mi to stejný, jako za mlada, kdy mě rodiče bili.
Uvolnila jsem se a začala vyprávět.
,,No tak, Rory, to bude dobrý. Určitě se to nějak vysvětlí," řekla mi Jess po tom, co jsem skončila.
,,Doufám. Opravdu nevím, co to do Zayna vjelo," řekla jsem a koukla na Jess.
,,No, co ty a Harry?" zeptala jsem se, abych přišla na nějaký jiný myšlenky.
Jess se začervenala.
,,Úžasně líbá," rozplívala se a já se musela usmát.
Z pohledu Zayna:
,,Do prdele! Do prdele, do prdele a ještě jednou do prdele!" říkal Liam, zatím co pochodoval po pokoji.
Nelíbilo se mu to, což mě taky.
,,Jen tak ti přebrat tělo ve dne! To... to není normální!" řekl Liam.
Nějakých 5 minut tam ještě pochodoval, než se zastavil.
,,Až se ti zase ozve, zeptej se ho, jaké způsoby jsou na zrušení smlouvy! Měl by ti to říct, když ti to neřekl už dřív," řekl mi do očí a já přikývl.
,,Teď si běž promluvit s Rory," řekl, šel k oknu a podíval se.
Já se zvedl a odešel.
ČTEŠ
Sběratel lebek
RandomAurora Jeffrsnová je obyčejná, 19 letá dívka, která bydlí sama. Je zblázněná do 5-ti kluků z One Direction a hrozně ráda by se s nima sešla naživo, ale nemá na koncert, nic. Bydlí v Londýně a často ve zprávách slýchává o různých znásilněních, nebo...