29. díl

173 20 0
                                    

,,To je moje zpěvačka," zalichotil mi Zayn a já rudla ještě víc.

,,No, my jdem nakupovat kluci!" zavelel Liam a až na Zayna, odcházely za Liamem jako poslušní pejsci.


Z pohledu Zayna:


Když jsme osaměly, koukl jsem na Rory vážným pohledem.

,,Stalo se něco? Už víš, jak zrušit tu smlouvu?" zeptala se mě s nádějí v hlase a vyskočila z křesla.

,,Vím, ale líbit se ti to nebude," řekl jsem, posadil se na pohovku a pokynul ji, aby si radši sedla taky. Sedla si a v očích jsem zahlédl strach.

Koukl jsem se na zem a hledal slova.

,,Tak jak? Nenapínej mě," žadonila a já se nadechl.

,,Ve smlouvě je napsáno: 'Když upisovatel chce zrušit smlouvu s ďáblem, musí se nechat postřelit milovanou osobou, kde ta láska je oboustranná, když je v těle ďábel. Když se tak učinní, ďábel zmizí a upisovatel bude volný.'," řekl jsem a ona zatajila dech.

,,Ale co bude s tebou?" zeptala se.

,,Rána mi zůstane," řekl jsem a koukl se na ni.

,,A-ale... to ti přece nemůžu udělat!" řekla se slzami v očích.

,,Neboj. Až se ujistíte, že je ďábel opravdu pryč a budu to už jenom já, tak zavoláte záchranku," řekl jsem a utřel ji slzu. Popotáhla a kývla hlavou. Vstal jsem, udělal jsem pár kroků k ní a zvedl ji do svého náručí. Obímal jsem ji a ona mi fňukala do trika.

,,Ale... co když... co když bude vycházet z těla pomalu a ty... ty... umřeš?!" vzlykla mi do trika. Pohladil jsem ji po vlasech.

,,Tak mi slib, že budeš silná a najdeš si někoho jiného. I kdyby to tvoje trápení trvalo dlouho, prostě bych chtěl vidět, jak si šťastná a ne, že budeš smutná," řekl jsem ji a políbil do vlasů. Zavzlikala ještě víc a já ji obejmul ještě silněji.


Když se uklidnila, ležela na moji hrudi a držely jsme se za ruce.

,,Uděláme to dneska?" zeptala se Rory a já na ni koukl.

,,Dneska?" zeptal jsem se.

,,No. Aspoň to budem mít za sebou a já se aspoň můžu večer k někomu přitulit, než zase k polštáři," řekla a povzdechla jsi. Nadechl jsem se a ona se přitulila víc. Propletl jsem si s ní prsty a políbil ji do vlasů.

,,Když to chceš? Zvládneš to?" zeptal jsem se a ona přikývla. Pohladil jsem ji po zádech a ona se zachvěla.

Sběratel lebekKde žijí příběhy. Začni objevovat