17. díl

217 22 0
                                    

Z pohledu Zayna:

Usnuly jsme.

Probudil mě můj budík, který mám nastavený na to, než se úplně setmí, aby mě mohly nějak svázat. Rory stále sladce spala. To nebylo dobrý! Pomalu jsem vstal a nechal ji spát. Pokud bude spát celou noc, ráno se vrátím a ona nic nepozná!

,,Zayne?" řekl Harry.

,,Pšt!" zapštil jsem na něho a ukázal na spící Rory.

,,Ou! Sorry! Jdeš?" zašeptal a já přikývl. Opatrně jsem pak zavřel dveře.

,,Dneska tě zavřeme venku. Rory není ve svém pokoji, takže pokud bys rozrazil znova zeď, tak by ji to mohlo vzbudit," řekl Harry a já znova přikývl.

Ve sklepě na nás čekal Liam.

,,Dnes musíme ven. Rory není ve svém pokoji," řekl jsem mu.

,,Nemám z toho moc radost, ale co s tím nadělám," řekl Liam.

Vyšly jsme na zahradu a tam jsem se posadil na židly.

,,Tak jo, poslední lano a želízka, pak budeš jenom sedět," řekl Liam, když mě svazoval.

,,Tak jo, jdeme Harry," řekl Liam a šly jsme.

Roryin sen:

Skončila jsem v práci, jako obvykle po setmění. Šla jsem osvětlenou, trochu zalidněnou ulicí ke mě domů.

Jdu dlouho, nějak mě ani nebolí nohy. Vidím park a napadlo mě, že si tu cestu zkrátím. Ani jsem nepocítila strach z toho vraha a tak jsem šla dál.

,,To se nebojíš jisté smrti?" ozval se někdo za mnou. Otočila jsem se a viděla ho. Sběratele lebek.

,,Co po mě chceš? A kdo jsi?" zeptala jsem se ho.

,,To mě nepoznáváš?" odpověděl mi na druhou otázku, otázkou.

,,Měla bych?" řekla jsem a on se mi vzápětí ukázal.

Probudila jsem se a zalapala jsem po dechu. Bylo ráno a vedle mě pokojně oddychoval Zayn. Ne! Nemysli na ten hloupý sen! Není to pravda!

Vstala jsem a dobelhala se do kuchyně, abych si odbyla ten 'ranní rituál'. Když jsem se vrátila nahoru, Zayn byl vzhůru a na nohou.

,,Dobré ráno, lásko," řekla jsem a políbila ho.

,,Dobré," řekl a polibek mi oplatil hladovým.

,,To máš takový hlad?" zasmála jsem se, když jsme se odtrhly.

,,Mám," řekl a pohladil mě po bocích. Naskočila mi husí kůže.

,,Tak jsi jdeme něco udělat! Udělám ti míchaná," mrkla jsem a šla do kuchyně.

Z pohledu Zayna:

Asi si nevšimla těch lebek, to by byl průser! Ale vypadá to, že ne. Naštěstí, když šla pryč, jsem je rychle schoval.

Když jsme byli v kuchyni, sedl jsem si ke stolu a koukal na Rory, jak připravuje míchaná vejce. Zezadu je sakra sexy! Zvedl jsem se a objal ji zezadu kolem pasu.

,,Si sakra sexy, když vaříš!" oplatil jsem ji kompliment ze včerejška a ona se usmála.

,,Jestli nechceš, aby nás kluci vyrušily, tak by to bylo lepší někde v soukromí, nemyslíš?" zeptala se mě, dal jsem ji tedy jenom pusu na krk a šel si sednout.

Sběratel lebekKde žijí příběhy. Začni objevovat