,,Liame? Liame!" probouzel mě dívčí hlas. Otevřel jsem oči a uviděl před sebou Rory.
Koukala na mě a v ruce držela krabici s mlíkem.
,,Co? Kolik je hodin? A proč držíš to mlíko?" zeptal jsem se, a Rory se zhluboka napila.
,,Je sedm ráno a proč ji držím, to bys nepochopil," řekla a odešla vrátit mlíko do lednice. Vstal jsem, protáhl se a šel za ní.
,,Jess ještě spí?" zeptal jsem se.
,,To nevím. Vzbudila jsem se a ona u mě nebyla," řekla a mazala si rohlík s džemem.
,,Hmm," řekl jsem.
,,Přestaň říkat to 'Hmm'. Už mi to leze na nervy," řekla.
,,Promiň. Už je to můj zlozvyk, no!" odpověděl jsem a šel nahoru.
Šel jsem zamyšleně k Harrymu pokoji. V domnění, že je tam sám, jsem otevřel dveře.
,,Ježiš! O-o-omlouvám se!" zakoktal jsem, když jsem viděl tu scénku za dveřmi. Zavřel jsem dveře.
,,To doufám, bro!" zakřičel Harry a slyšel jsem, jak se Jess chechtá.
Když byli se svou 'prací' hotovy, Jess vylezla v Harryho triku. Usmívala se a šla dolů za Rory.
,,Můžu?" zeptal jsem se.
,,Jo," zabručel a já vešel.
,,Ještě jednou se omlouvám," řekl jsem, když jsem vstoupil. Harry si nandaval triko, takže byl ke mě otočený zády.
,,Hmm, co se stalo, stalo se. Co potřebuješ?" řekl a otočil se.
,,Už nic. To přišla za tebou sama?" zeptal jsem se. Harry se pousmál.
,,Takže přišla," odpověděl jsem si sám.
,,Jdem. Mám hlad, co je k snídani?" zeptal se Harry, když mě obcházel.
,,Co dům dal," odpověděl jsem a Harry zaúpěl.
Z pohledu Rory:
Jess přišla dolů v Harryho tričku a z úsměvem na rtech.
,,Copak se stalo, že máš tak dobrou náladu?" zeptala jsem se ji a ona ještě rozšířila svůj úsměv.
,,Hádej," řekla a jukla do ledničky.
,,Hmm. Podle toho, co vidím, soudím, že jsi ty a Harry vyspali?" zeptala jsem se a Jess udělala otočku i s jogurtem.
,,Jop. Je to pěknej divoch," řekla, když se posadila a otevřela si jogurt.
,,Dobré ránko," řekl Harry.
,,My o vlku a vlk za dveřmi," řekla jsem a usmála se.
,,Cože?" zeptal se nechápavě.
,,Nic, nic. Spi dál," řekla jsem a zasmála se.
,,Dobré ráno," řekl Zayn.
,,No, já se jdu připravit do práce," řekla jsem, vstala a aniž bych pozdravila Zayna, odešla jsem do svého pokoje.
ČTEŠ
Sběratel lebek
LosoweAurora Jeffrsnová je obyčejná, 19 letá dívka, která bydlí sama. Je zblázněná do 5-ti kluků z One Direction a hrozně ráda by se s nima sešla naživo, ale nemá na koncert, nic. Bydlí v Londýně a často ve zprávách slýchává o různých znásilněních, nebo...