Z pohledu Rory:
Takže se Harrymu Jess líbí. Super!
,,Jdu zavolat Jess," řekla jsem, vymanila jsem se ze Zaynova objetí a vytočila Jessino číslo.
,,Ahoj Rory, copak potřebuješ?" ozvala se Jess po druhým pípnutí.
,,Ahoj Jess, nechceš přijít na pokec?" zeptala jsem se ji. Zatím nechci aby věděla, že ji chci dát dohromady s Harrym.
,,Jo, za hoďku jsem tam," řekla a zavěsila. Přišla jsem do kuchyně z úsměvem a vrátila jsem se do Zaynova objetí.
,,Tak co?" zeptal se Niall.
,,Za hoďku tu je," řekla jsem a přitulila se k Zaynovi.
,,Ahoj Jess!" řekla jsem, když se moje nej kámoška objevila ve dveřích.
,,Ahoj Rory," řekla, obejmula mě a šly jsme si sednout do obýváku. Kývla jsem na Nialla, aby šel pro Harryho a obrátila jsem se zpět na Jess.
,,Takže. Důvod, proč jsi tu je ten, že Harrymu se líbíš," začala jsem. Jess vykulila oči ale mlčela.
,,Takže jsem byla prověřena, jako dohazovačka," pokračovala jsem a když jsem koutkem oka zahlédla Harryho na schodech, rukou jsem mu naznačila, aby tam zůstal. Zastavil se.
,,A tak se tě chci zeptat. Líbí se ti Harry?" zeptala jsem se.
,,Jo, vždyť jsem ti to říkala," řekla.
,,Opravdu?" ozval se Harry, až se Jess lekla.
,,On tu byl celou dobu?!" řekla Jess s pohledem upřeným na Harryho.
,,Jo," řekla jsem.
,,Já... mno..." řekla Jess a začervenala se. Harry k ní přišel blíž.
,,Nemusíš nic říkat. Líbíš se mi od první chvíle, kdy si sem za Rory přišla," řekl Harry a koukal se jí do očí. Jess měla otevřenou pusu a oči se jí leskly. Harry jí zavřel pusu a políbil ji. Jess to zaskočilo ale pak se tomu poddala.
,,Óóóó," řekly jsme sborově.
Když se odtrhli, nemohly se odtrhnout prozměnu očima. Koukala jsem na ně až mě z toho vytrhlo Zaynovi polibky na krku.
,,Zayne..." řekla jsem.
,,Promiň, ale já si nedokážu pomoct," řekl a líbal mě na krku.
,,Nezdejchnem se?" zeptala jsem se ho šeptem a on se zvedl ve znamení souhlasu.
Z pohledu Zayna:
Zapadly jsme do mého pokoje a hned se strhla 'válka jazyků'.
*Ale, to je mi pěkné probuzení! Aspoň zkusím, jaká je v postely* ozval se zničehonic ďáblův hlas a začal mi brát kontrolu nad tělem, až mi ho zcela přebral a já zůstal zase v té temnotě, jako každou noc.
Z pohledu Rory:
Líbaly jsme se divoce, jako snad nikdy předtím. Co to do něho tak vjelo?
Začala jsem mu sundavat oblečení a když jsem měla výhled na jeho pekáč buchet, všimla jsem si, že já mám triko s podprsenkou, sundaný! Jak to mohl stihnout?
Než jsem se nadala, byl nade mnou. Vjel do mě drsně, až jsem sykla bolestí. Jel čím dál tím rychleji a bolestněji a držel se mě tak silně za boky, že tam určitě budu mít modřiny.
Slzy mi stékaly po tvářích a tvář jsem měla zkřivenou bolestí.
,,Zayne... prosím... něžněji!" prosila jsem, ale Zayn jakoby mě neposlouchal!
Když se udělal, svalil se vedle mě.
Z pohledu Zayna:
Když mi vrátil zpět kontrolu, Rory vedle mě brečela a na bocích měla modřiny.
,,Rory... já..." řekl jsem, ale ona se ode mě schoulila na druhou stranu postele. Když jsem ji chtěl uklidnit ve svém náručí, vyskočila z postele a schoulila se v rohu. V místnosti se ozývalo jenom její tiché pofňukávání.
,,Prosím... nech mě to vysvětlit..." řekl jsem smutně.
,,Nic mi vysvětlovat nemusíš..." řekla mi, vstala a odešla.
*Nebyla špatná* řekl ďábel a já v tu chvíly na něho měl vztek!
,,Ty mlč! Pěkně si mi to u ní posral! Měl jsi být něžnější!" zabručel jsem. Když mi nikdo neodpovídal, usoudil jsem, že spí.
ČTEŠ
Sběratel lebek
AcakAurora Jeffrsnová je obyčejná, 19 letá dívka, která bydlí sama. Je zblázněná do 5-ti kluků z One Direction a hrozně ráda by se s nima sešla naživo, ale nemá na koncert, nic. Bydlí v Londýně a často ve zprávách slýchává o různých znásilněních, nebo...