25. díl

182 20 0
                                    

Došly jsme do Zaynova pokoje a sedly si na postel.

,,Takže... ty jsi ten Sběratel lebek?" zeptala jsem se ho a on smutně přikývl.

,,Víš... ten ďábel zabil moje rodiče..." řekla jsem. Zvedl hlavu a vykulil oči.

,,Vážně?" zeptal se a já přikývla.

,,To je mi líto," řekl.

,,To je už fuk, stejně jsem je neměla ráda," řekla jsem.

,,Chceš něco vidět?" zeptal se a já přikývla. Zvedl se a šel ke knihovničce, kterou tam měl. Zvedla jsem se taky a šla za ním.

Sáhl po knize s názvem 'Kamasutra'. Zatvářila jsem se divně, ale nic jsem neříkala. Vytáhl ji a otevřel se tajný vchod.

Vešly jsme dovnitř.

,,Když už znáš to, kdo je ze mě po setmnění, měla bys znát úplně všechno," řekl a když rozsvítil, viděla jsem po policích samé lebky.

,,To jsou všechny, které ten ďábel zabil?" zeptala jsem se a on přikývl. Šla jsem k těm policím a zaujaly mě dvě lebky, které ležely v polici ve výšce mích očích.

,,To jsou..." řekla jsem a dotkla se jich.

,,...tví rodiče? Možný to je, já si to nepamatuju," řekl Zayn.

,,Jsou to oni. Tátovo zvýrazněné lícní kosti a máminu špičatou bradu, poznám. Stejně si to zasloužily!" řekla jsem a kdybych mohla, tak bych si i odplivla.

,,Proč je tu máš?" zeptala jsem se.

,,To je mám snad vyhodit do koše, aby popeláři zjistily, kdo je ten vrah a pak aby mě zavřely? Ne, to bych klukům nemohl udělat," odpověděl mi.

,,Chápu," řekla jsem a dál pozorovala lebky.

,,Pořád se mnou chceš chodit?" zeptal se a já se na něho otočila.

,,Ano, a taky ti chci pomoct!" odpověděla jsem a on mě políbil.

,,To jsem rád," řekl a objal mě.

Z pohledu Zayna:

Rory zazvonil telefon a šla si ho vyřídit do svého pokoje. Já šel dolů za klukama.

,,Tak co? Jak to dopadlo?" zeptal se hned Liam, když jsem byl na posledním schodě.

,,Je to v poho, chce nám pomoct," řekl jsem a kluci zajásaly.

Sběratel lebekKde žijí příběhy. Začni objevovat