8.díl

246 25 0
                                    

,,Takže," odkašlala jsem si a zpomalila.

,,Vyrostla jsem v celkem nóbl čtvrti tady v Londýně. Mám staršího bratra, Alexandra. Je to strašnej idiot a maminčin mazánek," řekla jsem s odporem.

,,Kdykoliv, když jsem potřebovala poradit, nikdo si mě nevšímal! Jako bych byla neviditelná, jako by mě matka nikdy neporodila! Tak jsem se naučila žít ve stínu mého bratra. Když udělal něco dobrého či špatného, bylo to dobře! Udělala jsem něco dobře já, nic. Udělala jsem něco špatně, to už běsnili! Se divím, že mi zaplatili ty nejlepší školy, ale to jen z milosti... Víš, ani mě nijak nepřekvapilo, že jsem nebyla na závěti napsaná, když zemřeli," řekla jsem a Harry do té doby nic neřekl.

,,Jak zemřeli?" zeptal se nakonec.

,,Zabil je ten Sběratel lebek. Lebka sice nebyla nalezena, ale tátův pivní pupek bych poznala i ve tmě," řekla jsem prostě.

Z pohledu Harryho:

Tý jo, Zayn ji zabil rodiče a ona to říká bez náznaku lítosti? Teda, ona to ani neví, že to je Zayn, ale přesto mě to udivuje...

,,Aha..." zmohl jsem se jenom na tohle. Sakra Harry, vzpamatuj se. Zastavil jsem ji a přitiskl v objetí.

,,Co?" řekla, ale pak se nechala.

,,Copak to tu vidím?" řekl kdosi za náma. Rory se otočila a zamračila se.

,,Alexi, co tu pro bůh děláš?" řekla s klidem. Vše jsem tiše pozoroval, pro případ, že by ji chtěl nějak ublížit.

,,Jen tak chci navštívit sestru a ona se zatím tahá s namyšlenýma hvězdičkama!" řekl se smíchem její bratr.

,,Co si to..." řekl jsem a chtěl jsem mu jednu vrazit, ale Rory mě zastavila.

,,Harry, ne," řekla a já se na ni koukl typu 'Opravdu?', přikývla a koukla se na bratra.

,,Jo, Harry, ne," napodobil Roryinin hlas, Alex.

,,Proč si mě chtěl navštívit?" zeptala se ho.

,,To jako tvůj starší bratříček, nemůžu navštívit svoji malou sestřičku?" usmál se.

,,Aha, chápu to tak, že když rodiče zemřely, chceš, abych ti pofoukala tvoje bebí a říkala, jaký si to ale hodný hoch, a takovýdle sračky? Sorry, nemám zájem a ani na to žaludek!" řekla chladně Rory, vzala mě za ruku a pokračovaly jsme v cestě a Alexe jsme nechaly za sebou.

Sběratel lebekKde žijí příběhy. Začni objevovat