14. díl

199 18 0
                                    

Když jsem se ujistil, že je Rory zavřená v pokoji, já a Harry jsme otevřely a šly za Zaynem.

,,Zayne? Jsi připravený?" zeptal jsem se a Zayn mi otevřel se svěšenou hlavou.

,,Jo," hlesl a šly jsme do sklepa.

Tam jsme ho jako obvykle připoutaly k židly.

,,Drž se, bro," řekl Harry, poplácal Zayna po zádech a pomalu jsme odcházely.

,,Tak, doufám, že tě to teďkom udrží. V tom shopu na internetu, kde ty pouta a lana kupuju, si už musejí myslet bůh ví co," řekl jsem.

,,To víš. Nikdo z nás netušil, že náš kámoš se upíše," řekl Harry, když jsme se vzdalovaly.

,,To netušil nikdo z nás," řekl jsem, zavřel jsem dveře a pak se obrátil na Harryho.

,,Musíme nějak Rory chránit a protože máš pokoj hned vedle ní, budeš na stráži u okna. Pokud by si viděl, že Zayn jde někam pryč, tak i tak buď ostražitý. Já budu hlídat tady, aby Zayn se nepokusil jít nahoru," řekl jsem mu můj plán.

,,Ale co když tě zabije?" zeptal se Harry se strachem v očí.

,,Kdyby nás chtěl zabít, měl dva roky příležitost," odpověděl jsem mu.

,,To je fakt. Tak se taky drž," řekl a šel nahoru.

Z pohledu Zayna:

Seděl jsem na židly a čekal.

,,Konečně... zase... volný!" řekl ten ďábel už mímy rty a já ucítil ostrou bolest a pak už jsem viděl jenom temnotu.

Byla to taková zvláštní temnota, kde jsem se procházel a na co jsem pomyslel, to jsem tu měl. Byl jsem zvyklí na tuhle temnotu,.kde jsem trávil každou noc.

Z pohledu Ďábla:

Pche. To si opravdu myslí, že mě tohle zastaví?! Hořce jsem se zasmál a při tom smíchu jsem začal ty pouta a lana rozpalovat. Když jsem byl volný, protáhl jsem se. Hádám, že tu holku budou chránit, ale ať si ji chrání. Zayn je do ni tak zamilovaný, že by bylo pěkný, vidět ho trpět! Usmál jsem se a pěstí jsem bouchl do zdi. Vyběhl jsem ven a koukl ze zahrady na dům. Ta holka měla sluchátka a tancovala u okna. Uchechtl jsem se a běžel uspokojit tu touhu někomu zaživa stáhnout kůži a Zaynovi nechat na stole v jeho pokoji nějaký suvenýry.

Sběratel lebekKde žijí příběhy. Začni objevovat