24. díl

186 20 0
                                    

Roryinin sen:

,,Škoda, že už dlouho žít nebudeš! Ti tvý kamarádíčci tě neuchrání věčně! Brzy se zase sejdem!" zasmál se 'Zayn' a jeho černé oči mě propíjely.

Zpátky v realitě:

Probudila jsem se s křikem v objetí Nialla.

,,Ššš, to bude dobrý. Byl to jen sen," uklidňoval mě a na zádech mi kreslil uklidňující kroužky. Když jsem přestala, ještě chvíly mě držel a pak mě pustil.

,,Promiň," řekla jsem.

,,To nic nebylo. Máma mě takhle uklidňovala jako malýho, když jsem měl zlej sen," řekl a usmál se.

,,Děkuju. Si fakt dobrej kamarád," řekla jsem mu, objala a usmála se.

,,No, je pět ráno. Jdem spát nebo budem vzhůru?" zeptal se s úsměvem.

,,Jestli si unavený, tak si ještě zdřímni. Po tom snu spát už asi nebudu," řekla jsem. Niallovy se rozzářily modré oči a úsměv se mu rozšířil.

,,Co říkáš na filmový ráno? Asi stihnem jenom jeden film, ale to nevadí," řekl a já se nad tím musela zasmát.

,,Dobře. Jdi udělat popcorn, já vyberu film," řekla jsem a šly jsme dolů.

,,Tak co si vybrala?" zeptal se Niall a nesl dvě misky s popcornem.

,,Klub sráčů," řekla jsem a Niall se zakřenil.

,,Tos nenašla něco jiného?" zeptal se, když jsem dávala dívko do přehrávače.

,,Pozdě," řekla jsem a vyplázla na něho jazyk.

Zatím co jsme se s Niallem válely u toho smíchy, kluci se pomalu probouzely.

,,Rory?" zeptal se Liam, koukla jsem na něho a viděla jeho vážný výraz. Smích mě okamžitě přešel.

,,Nialle? Dokoukáme to potom," řekla jsem a šla jsem za Liamem do kuchyně.


V kuchyni seděly všichni, krom Nialla, který přišel se mnou. Zayn seděl na židly a měl oči sklopené dolů. Koukl se na mě, když jsem si sedla a jeho oči měly normální barvu.

,,Takže. Pamatuješ si včerejšek, že ano," zeptal se mě Liam a já přikývla.

,,No, tak se ptej. Zodpovíme ti všechny otázky," nechal mi prostor Liam a já koukla na Zayna.

,,Stačí mi to, co se stalo včera," řekla jsem. Zayn se nadechl a ujal se slova.

,,Víš, včera jsem to nebyl já, ale ďábel. Upsal jsem se před dvěma roky kvůli mé matce. Umírala a já... jsem byl prostě tak blbej, že když se přede mnou zjevil, upsal jsem se za zdravý mé mámy, za moje tělo, které bude využívat hlavně po setmnění. Ale předevčírem mi sebral kontrolu nad tělem ve dne... kvůly tomu máš ty modřiny a to mě mrzí," dovyprávěl a já jsem na něho koukala s otevřenou pusou.

,,Když jsi včera nepřišla v obvyklou dobu, koukly jsme se ven a viděly stát Louisovo auto před domem a Louise, jak spal. Spanikařily jsme, protože Zayn byl už dávno venku. Vyběhly jsme a běžely k tomu parku, kde jsme tě následně viděly se "Zaynem"," vysvětlil pro změnu Liam.

,,Takže, jestli jsem to pochopila, Zayn je ve dne Zayn, a v noci ďábel?" zeptala jsem se.

,,Ano," přikývl Louis.

,,Potřebuju se napít," řekla jsem, stoupla a vytáhla z ledničky mlíko. Zhluboka jsem se napila a pak jsem ho vrátila zpět do lednice.

,,A ještě něco. Tu noc, co jsi "omdlela", tak jsi neomdlela. Já jsem tě praštil, protože jsi viděla Zayna při své "práci"," přiznal se Liam.

,,Cože?!" zeptala jsem se.

,,Si ze mě děláš prdel?! Takže kvůly tobě jsem měla bouly dva týdny?!" vyjela jsem na něho.

,,Omlouvám se," řekl. Povzdechla jsem si.

,,Fajn, jak se zbavíme toho ďábla?" zeptala jsem se a promnula si oči. Opravdu toho je na mě moc.

,,To právěže nevíme," řekl Zayn.

,,Jakto, že nevíte! To v té smolouvě nebylo?!" zařvala jsem.

,,Popravdě... já ji nečet celou," řekl smutně Zayn.

,,Stejně jsme se domluvily, že až se ďábel znovu ozve, Zayn se ho na to zrušení smlouvy zeptá," řekl Liam. Promnula jsem si oči a povzdechla si.

,,Doufám, že to bude co nejdřív. Zayne? Můžem si promluvit v soukromí?" zeptala jsem se ho a on přikývl.

Sběratel lebekKde žijí příběhy. Začni objevovat