פרק 14

1.9K 163 18
                                    

לפני שאתן קוראות:
אני שמחה שאתן מצביעות, אבל זה לא עוזר לי להבין מה אתן חושבות. אני מבקשת שתגיבו, זה לא לוקח הרבה זמן. יש יותר צפיות מהצבעות, אז אני יודעת שלא כולן מצביעןת אבל אם אתן ממילא מצביעות, תגיבו.
ביקשתי גם בפרק הקודם ולא הגבתן, הפעם אני רצינית.

***
אני פוקחת את עיניי באיטיות, וברגע שאני מתיישבת כאב ראש עז תוקף אותי.
אני מחזיקה את ראשי בכפות ידיי ומנסה להתפקס על נקודה אחת כדי לחזור למצב רגיל.

כשאני מצליחה בערך להעביר את הכאב אני מבינה שאני יושבת על ספה וסוקרת את המקום, אני בסלון של בריאנה.

הסלון מבולגאן ואני קמה כדי ללכת למטבח, לשתות כוס מים. אני רואה את בריאנה מוציאה מארון התרופות(אני מכירה את הבית שלה מספיק טוב) קופסאת כדורים, ״אני חושבת שאת גם צריכה אחד״ היא אומרת כשמבחינה בי.

״כן״ אני נאנחת, לוקחת את הכדור שהיא מושיטה לי.

אני בולעת את הכדור בעזרת מים ולאחר מכן מתיישבת על יד שולחן האוכל, ״רעבה?״ בריאנה שואלת.

״לא ממש, אני חושבת שאשאר לעזור לך לנקות״ אני מציעה.

״גם אני לא רעבה, שנתחיל?״ היא נאנחת, שתינו יודעות שזה יהיה קשה.

אחרי שעתיים של עבודה יעילה אנחנו מסיימות לנקות הכל, ״את זוכרת משהו מאתמול? כי אני לא מצליחה להיזכר בכלום״ אני שואלת את בריאנה, היא מביטה בי בהפתעה ״עשיתי משהו נורא?״ אני שואלת בחשש.

״אני חושבת שכדאי שתדעי מה קרה, תיתקשרי אליי אחרי שאת מתקלחת ואוכלת משהו נורמאלי״ היא כמעט מגרשת אותי מהבית.

״שיהיה״ אני נאנחת, זה בטח לא רציני.

אני הולכת לבית ברגל, כשאני עדיין לבושה בשמלה הורודה הנוראית ובנעלי העקב.

כשאני פותחת את השער לבית שלי אני מבחינה בהארי נכנס לבית שלו, ולרגע אחד בו אני מביטה בו תמונות משונות מרצדות במוחי, והדבר היחידי שאני מצליחה לראות בבירור זה אותי מנשקת את הארי.

אני מנערת את ראשי מעט ובטוחה שזה רק דימיון וזה לא קרה, אני נכנסת לבית שלי והוא ריק. על השידה בה אנחנו נוהגים להניח מפתחות יש פתק מטיילר: ׳יצאתי לסופר, אנחנו צריכים לדבר על זה שלא חזרת אתמול׳

אני נאנחת ומניחה את הפתק במקום בו טיילר השאיר אותו, לאחר מכן אני עולה לקומה למעלה ונכנסת לחדר האמבטיה.

I Hate The New Boy - Harry Styles Fanfic (Book 1)Where stories live. Discover now