Açıklama bulamadım. O yüzden direkt okuyun.
Sizi seviyore fındıklar.
^^^^^^^^^^
Giray'dan
Bu bana yazan cidden Batuhan çıkarsa onun ebesini çok güzel belleyeceğim. Bu kadar aptal bir şey onun aklından çıkabilir ancak. Gerçi kuzenleri ona yardım ettiyse bilemeyeceğim. 3 kuzen birbirinden deliler de.
Ben böyle düşünürken sahile gelmiştim bile. Sahilde bir banka oturdum. Batuhan'ı tanıyorsam beni burada 2 saat bekletirdi ve ayakta bekleyecek halim yoktu. Tüm gece anonim olarak bana kimin yazdığını düşünmüştüm. Ama aklıma kimse gelmemişti.
Biraz daha bankta oturduktan sonra yanıma yaklaşan Batuhan ve kuzenlerini gördüm. Kuzenleri ondan bir yaş küçüktü ama hepimiz 12.sınıfız. Batuhan ve ben 9.sınıfken yaptığımız devamsızlıklardan dolayı bir sene sınıfta kalıp kuzenleriyle okumak zorunda kalmıştık. Yavaşça onların yanına ilerledim.
"Günaydın saz üçlüsü." dedim ufak bir tebessümle.
"Giray şu arkadaşını al yoksa ona çok pis dalacam." dedi sinirli bir şekilde Asena. Asena üç kuzen arasında en küçükleriydi. Ve Batuhanla çok fazla atışıyorlardı. Hakkında fazla bir şey bilmiyorum. Çünkü Batuhan genellikle onu yanımızdan kovar.
"Sen bunları takma Giray. Gene saçma sapan bir şey yüzünden kavga ettiler." dedi gözlerini devirerek Cüneyt. Cüneyt ortancaları ve en mantıklı olanlarıydı. En azından iki arasında en mantıklı o kalıyordu.
"O da iki de bir kısa kıyafet giyip de sinirimi bozmasın o zaman." dedi Batuhan sinirle. Asena'ya dikkatlice bakınca üzerinde yüksek belli dizleri yırtık bir kot pantolon ve siyah düz bir crop giydiğini gördüm.
Batuhan'a döndüm hemen. "Batu kusura bakma ama Asena gayet düzgün giyinmiş." dedim. Ben böyle deyince Batuhan direk üzerime gelmeye başladı. Ben ise olduğum yerde dikilmeye devam ettim.
"Senin benim yanımda olman lazım. Sen benim arkadaşımsın." dedi sinirle Batuhan.
"Haksızsın ya direkt bağırmaya başla zaten." dedi sinirle Asena.
Biraz etrafa bakarken yanımıza koşarak gelen Asena'nın arkadaşlarını gördüm. 4 kişi koşarak yanımıza geliyorlardı. 2 kız 2 erkeklerdi. İsimleri aklıma gelmemişti bile. Onları sadece Asena'yı yanımızdan almak için gelirlerdi.
"Sonunda seni bulduk. Şimdi kuzeninle olan kavganı kes ve bizimle gel." dedi kıvırcık saçlı çocuk.
"Çok pis dedikodu var. Koş kızım koş." dedi kısa saçlı kız.
"Seni sahilde bulucaz diye canımız çıktı. Ya hemen bizimle gelirsin ya da sana pizza vermeyiz." dedi diğer çocuk.
"Dedikodu ve pizza dediniz kalbimi çaldınız. Hemen geliyorum." dedi ve kıvırcık saçlı çocuğun koluna girişti Asena. "Eve gidince bunu detaylı bir şekilde tartışıcaz Batu. Şimdi vaktim yok." dedi en son yanımızdan ayrılırken.
Arkalarından sadece 'az önce ne yaşadık biz' gibisinden baktık. Çünkü ben kestiremiyorum ne yaşadığımızı. Bu kız gizli ikizler falan olabilir mi? Ya da Batuhanla olan kavgasını bitirmek için mi böyle davrandı.
"Bende mi gitseydim acaba arkalarından? Hem arkadaşları beni seviyor." dedi Cüneyt merakla.
"Bizim işimiz var kanser herif. Şimdi gidelim." dedi Giray.
"Sen hoşlandığın kız kimle sahile geldi diye bakmaya geldin. Bizi peşinden sürüklemene gerek yoktu." dedim. Batu sadece bana kötü bir bakış atmakla yetindi. El mecbur peşinden gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gözlü Meteor/ Yarı Texting
RandomKonserde tanıştığı bir adam sayesinde sevdiği çocuğa anonim olarak açılmaya karar verir. Tam umudunu yitirdiği yerde tekrar bir umut doğmuştu. Başlangıçları çok komikti ama sonları nasıl olacak bilinmezdi. Her hikayenin bir kötüsü vardır nasıl olsa...