Untitled part-10

88 11 18
                                    

Size iyi okumalar. 

Bölüm full Naz'ın ağzından. 

Sizi seviyore fındıklar.

^^^^^^^^^

---Naz'dan---

Kendi evim yokmuş gibi gene Can'ın evinde takılıyordum. Sırf evde yemek yapmamak için o da. Yanlış anlaşılma olmasın lütfen. Burada beleşe yemek varken eve niye hazırlamakla uğraşayım ki?

"Caaaaaan. Ne yapıyorsun?" dedim. Karşımdaki koltukta oturuyordu. Ve sabahtan beri bir şeylerle uğraşıyordu bilgisayarda. Adam evine arkadaşın gelmiş ve sen bilgisayarla uğraşıyorsun sabahtan beri. Ne anlamı kaldı benim burada oturmamım? Ya da yatmamım mı demeliyim?

"Şu geçen çektiğim cover videosunu yayınlayacağım. Instagram'da da kısa bir bölümünü yayınlayacam ama hangisi olacağını bulamıyorum." dedi Can saniyelik bana bakarken.

Ayağa kalkıp Can'ın yanına oturdum. Bilgisayarı onun elinden aldım. Bana anlamaz bakışlar atıyordu. "Şimdi sen bize yiyecek bir şeyle sipariş ediyorsun bende hangi kısımı yayınlayacağını buluyorum." dedim.

"Sana güveniyorum ve ödül olarak pizza söylüyorum." dedi Can.

Onun dediklerini takmayarak videoyu en başına aldım. Pinhani-Beni Sen İnandır şarkısını söylüyordu. Neden bu şarkıyı seçtiğini bana söylememişti. İki kez videoyu başa alıp izledikten sonra karar vermiştim.

Hikayem senle başlardı
Senle devam etsin
Beni seni inandır
Çizdim kendi aklımca
Hayatın resmini
Bir şey bilmezdim aslında
Karıştırdım tüm renkleri
Hata yaptım tabi


Bence güzel bir kısımdı. O kısmı montaj uygulamasından hemen kesip Instagram'da paylaştım. Bilgisayarda Instagram açıktı. O yüzden sorgulamayın bile. Can da bilgisayara bakıp paylaştığım kısmı beğenmişti. Youtube'da da paylaştıktan sonra yüklenmeleri için bilgisayarı sehpanın üzerine bıraktım.

"Evet Can Efendi neden bu şarkı anlat bakalım." dedim merakla.

"Beni tekrardan hayata bağladığın için bu şarkı. Yani oraya yazmasam da sana bir teşekkür aslında." dedi Can. 

"Yiaaaa. Seni yerim ama ben." deyip hemen ona sarıldım. Asla böyle bir şey beklemiyordum. Sarılışıma hemen karşılık vermişti.

"Sen olmasan herhalde o konsere çıkamazdım." dedi Can.

"Bende sen olmasan Giray'a anonimden de olsa açılacak cesareti gösteremezdim." dedim.

Kapı sesini duyduğumuz zaman isteksizce birbirimizden ayrıldık. Ama yemekse bu istekli bir ayrılığa dönerdi. Bu kadar kısa sürede de yemeğin geleceğini sanmam. Can'ın peşinden salona giren bir kızıl, bir sarı, bir de esmer kafa gördüm. Bu nasıl bir kombinasyon lan? Kızıl olan kız. Diğerleri erkekti.

"Siz nasıl bir kombinasyonsunuz lan?" dedim dayanamayarak. Şu çenemi tutacağım günler elbette ki gelecekti.

"Sen kimsin?" dedi sarı olan.

"Samet'in kuzeni. Can bana matematik dersi için yardım ediyor." dedim. O an aslında ilk aklıma geleni söylemiştim. Samet'in kuzeni değildim. Ama bu üçlüde çok pis bir şeyler sezmiştim ve kendimi kollama ihtiyacı istemiştim.

"Bende tam size onu diyecektim. Siz neden gelmiştiniz? En son bana tavırlıydınız." dedi Can alay eden bir sesle.

"Olayı senin açından dinlemek istemiştik ama yanlış bir zamanda gelmişiz belli ki." dedi muzip bir sırıtmayla esmer kafalı. Ben buna çok pis ayar oldum şimdiden.

Mavi Gözlü Meteor/ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin