^Yeni bölümle merhabalar. 2 gündür hazır ama ben şimdi yayınlıyorum. Mükemmelim biliyorum.
Hadi okuyun.
Sizi seviyore fındıklar.
^^^^^^^^^^^^
Deli'm:
Hala bana o post yüzünden kızgın mısın?
Artık mesajlarıma görüldü atmasan mı?
Bir hafta oldu be Giray
Sensiz geçen koskoca bir hafta
Beni affet artık
Tamam bu son mesajım o zaman
Sen affedince bana yazarsın
Yazmazsan da anlarım
Hakkettim
O dedikodunun yayınlanmasının üzerinden bir hafta geçmişti. Geçen bir hafta içinde anonimin mesajlarına cevap vermemiştim. Çünkü okulda yemediğim damga kalmamıştı artık. Anlık bir kıskançlık yüzünden resmen son yılımı bana zehir etmeyi başarmıştı. Bu sanırım o kadar kolay unutulacak bir dedikodu olmayacaktı.
Okulda önümden geçen herkes bunu konuşuyordu. Sınıftan bile düzgün çıkmamıştım. Okulu sarsacak yeni bir dedikodu olmadığı sürece bu olay sürecekti sanırım. Yeni olay çabucak çıkabilir mi? Yoksa benim okul hayatım kayacak. Ya da şu dedikodu sitesinin sahibi kim bulunabilir mi?
"Ne düşünüyorsun öyle kara kara?" dedi yanıma oturan Cüneyt.
"Bu olayın ne zaman unutulacağını." dedim.
"Orası kolay iş ya. Hemen ben olay çıkartırım." dedi kendinden emin bir sesle.
"Nasıl olacakmış o?" dedim merakla.
"Sen onu bana bırak. Bir de kuzenlerime. O iş bizde."
"Asena okul da yok. Hatırlatmak istedim."
"Öğlen arası gelecek. Onu ikna edip bir derscik daha kalmasını sağlayabilirim." dedi sırıtarak.
"Bu sırıtışın ardında iyi bir şey yok ama hadi hayırlısı. Öğle arasına bir ders var ve ne yapacağını merakla bekliyorum." dedim.
Zil çalınca Cüneyt kendi sınıfına gitti. Bizim de Edebiyat dersi başlamış oldu. Ki bu sınıfın yarısının uyuduğu ders. Ben o yarıya dahil olamıyorum maalesef. Sıra da nasıl rahat bir şekilde uyuduklarını hep merak etmişimdir. Ama deneyimleme şansım pek olmadı. Neyse artık.
Sonunda öğle arası geldiğinde rahat bir nefes alarak yerimde yayılmaya başladım. Batu zil çaldığı gibi dışarı çıkmıştı. Büyük bir ihtimalle kantine gitti. Ben ise çantamdan sabah hazırladığım ekmek arasını çıkartarak yemeye başladım.
"Bakıyorum da çıkan dedikodu sayesinde sağlıklı beslenmeye başlamışsın." dedi dalga geçen bir ses. Bu Emre'den başkası değildi.
"Abisi senin başka işin gücün yok mu? Sürekli benle uğraşıyorsun." dedim sinirle.
"Belki senden hoşlanıyorumdur." dedi Emre. Dediği lafla ısırdığım lokma boğazımda kalmıştı.
"Salak Emre. Şöyle konuşmasana. Bir de senin gay olma dedikodunla uğraşmayalım." dedi sinirli bir kız sesi. Baktığımda Emre'nin arkadaşlarından biriydi.
"Ama eğlenceli. Hem şunun tipine baksana Asya. Tam dalga geçmelik." dedi Emre gülerek.
"Seni boğmama çok az kaldı Emre. Yakında sikecem belanı." dedim sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gözlü Meteor/ Yarı Texting
De TodoKonserde tanıştığı bir adam sayesinde sevdiği çocuğa anonim olarak açılmaya karar verir. Tam umudunu yitirdiği yerde tekrar bir umut doğmuştu. Başlangıçları çok komikti ama sonları nasıl olacak bilinmezdi. Her hikayenin bir kötüsü vardır nasıl olsa...