قبل شروع بگم این فیک با افتر استوریش تو چنل kpopfanfiction اپ کردم. ولی شما اینجا بخونید تا کامنت هاتون رو ببینم 😬😬😬😍
****
ﺑﻪ ﭼﻬﺮه ي ﺧﻮدش ﺗﻮي آﯾﯿﻨﻪ ﺧﯿﺮه ﺷﺪ....اﺣﺴﺎس ﻣﯿﮑﺮد ﺑﯿﺶ از ﺣﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﺮده...ﺗﻐﯿﯿﺮي ﮐﻪ ﺗﻮي دﻟﺶ از اون راﺿﯽ ﺑﻮد و ﻟﺬت ﻣﯽ ﺑﺮد. ﻣﻮﻫﺎي ﻣﺸﮑﯽ رﻧﮕﯽ ﮐﻪ ﺗﻮي ﺻﻮرﺗﺶ رﯾﺨﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﻮد و ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺧﻂ ﭼﺸﻢ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯽ ﮐﺮد، ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ از ﻫﺮ زﻣﺎن دﯾﮕﻪ اي ﺑﻘﯿﻪ رو ﺑﻪ ﺧﻮدش ﺟﺬب ﮐﻨﻪ ....
-ﺧﯿﻠﯽ زﯾﺒﺎ ﺷﺪﯾﻦ
ﻟﺒﺨﻨﺪي زد و ﺑﻪ ﺳﻤﺖ دﺧﺘﺮ ﺑﺮﮔﺸﺖ: ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ
ﺻﺪاش آروم ﺑﻮد...ﺷﺒﯿﻪ ﻧﺴﯿﻤﯽ ﮐﻪ ﺗﻮي ﻫﻮا ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ و اروم ﻣﻮﻫﺎي ﻫﺮﮐﺴﯽ رو ﺑﻪ ﭘﺮواز در ﻣﯿﺎره....ﺗﻮي دﻟﺶ اﺣﺴﺎس ﺷﺎدي ﮐﻮﭼﮑﯽ داﺷﺖ ...ﯾﮏ ﺣﺲ آروم ﺻﻮرﺗﯽ رﻧﮓ ﮐﻪ ﺗﻮي دﻟﺶ ﭘﺮواز ﻣﯽ ﮐﺮد و ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﺪ اﺣﺴﺎس ﺧﻮﺑﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ...ﯾﮏ ﺷﺎدي ﺧﺎص!
ﺻﺪاي در ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪ ﻧﮕﺎه ﺑﮑﻬﯿﻮن ﺑﻪ ﺳﻤﺖ دﯾﮕﻪ اي ﮐﺸﯿﺪه ﺑﺸﻪ. ﭘﺴﺮ ﻗﺪ ﺑﻠﻨﺪي ﮐﻪ ﭘﺸﺖ ﺑﻪ اون اﯾﺴﺘﺎده ﺑﻮد و در ﺣﺎل ﺑﺴﺘﻦ در ﺑﻮد. ﮐﺖ و ﺷﻠﻮار آﺑﯽ ﺗﯿﺮه ي ﺗﻦ داﺷﺖ و ﻣﻮﻫﺎي ﮐﻮﺗﺎه ﻣﺸﮑﯽ رﻧﮕﺶ از دور ﻫﻢ ﻣﯽ درﺧﺸﯿﺪ و اون ﮐﺴﯽ ﺑﻮد ﮐﻪ ﺑﮑﻬﯿﻮن از ﭼﻨﺪ ﻣﺘﺮي ﻫﻢ ﺗﺸﺨﯿﺼﺶ ﻣﯽ داد.
ﺳﻬﻮن ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﭼﺮﺧﯿﺪ. ﺑﺎ دﯾﺪن ﺑﮑﻬﯿﻮن ﺑﺎ اون آراﯾﺶ ﺻﻮرت و ﻣﻮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺗﻮي ﺻﻮرﺗﺶ رﯾﺨﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﻮد، ﻟﺤﻈﻪ اي ﻣﮑﺚ ﮐﺮد اﻣﺎ ﺑﻌﺪ اﺧﻤﯽ ﮐﺮد و ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻗﺪم ﺑﺮداﺷﺖ.
ﺳﻬﻮن دﺳﺘﻪ ﮔﻠﯽ رو ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﮔﺮﻓﺖ: ﭼﺎﻧﯿﻮل ﻓﺮﺳﺘﺎده
ﺑﮑﻬﯿﻮن دﺳﺘﻪ ﮔﻞ رو از دﺳﺖ ﺳﻬﻮن ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺎ آراﻣﺶ ﻫﻤﯿﺸﮕﯿﺶ ﺑﻪ دﺳﺘﻪ ﮔﻞ اﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﭼﺎﻧﯿﻮل ﺧﯿﺮه ﺷﺪه. ﯾﮏ دﺳﺘﻪ ﮔﻞ ﮐﻮﭼﮏ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﭘﺮ ﺷﺪه ﺑﻮد از از ﮔﻞ ﻫﺎي ادرﯾﺴﯽ، ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻧﮕﺎﻫﺶ رو از روي دﺳﺘﻪ ي ﮔﻞ ﺑﺮداﺷﺖ و ﭘﻠﮏ آروﻣﯽ زد.
ﺳﻬﻮن ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺑﻪ ﻣﮋه ﻫﺎي ﺧﯿﺲ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﮐﺸﯿﺪه ﺷﺪ، آﻫﯽ ﮐﺸﯿﺪ و ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺶ رﻓﺖ. دﺳﺘﻪ ﮔﻞ رو از دﺳﺘﺶ ﺑﯿﺮون ﮐﺸﯿﺪ و آروم دﺳﺘﺶ رو روي ﭼﺎﻧﻪ ي ﺑﮑﻬﯿﻮن ﮔﺬاﺷﺖ و ﺳﺮش رو ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮد: ﻣﺠﺒﻮر ﻧﯿﺴﺘﯽ اﻧﺠﺎﻣﺶ ﺑﺪي ﺑﮏ ...ﻓﻘﻂ ﮐﺎﻓﯿﻪ ﺑﮕﯽ اﯾﻦ ﺟﺸﻦ ﻣﺴﺨﺮه رو ﺗﻤﻮم ﮐﻨﻢ ﺗﺎ اون وﻗﺖ اﯾﻦ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮن رو روي ﺳﺮ ﺗﻤﺎم ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ اﯾﻨﺠﺎن ﺧﺮاب ﮐﻨﻢ...
ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻧﯿﺸﺨﻨﺪي زد و ﺳﺮش رو ﺗﮑﻮن داد ﺗﺎ ﺳﻬﻮن دﺳﺘﺶ رو از روي ﭼﺎﻧﻪ اش ﺑﺮداره : ﻻزم ﻧﯿﺴﺖ اﯾﻦ ﮐﺎرو ﺑﮑﻨﯽ
YOU ARE READING
i want to be yours
Fanfictionاوه بکهیون... آلفایی مغرورِ که مدیریت و هوشش بین همه زبونزده! یه کسی که همه به عنوان یه معتاد به کار میبیننش که تنها کسی که خنده رو لباش میاره برادرشه... اما دراصل پشت این نقاب سرد و غیرقابل نفوذ یه جسم تاریک و خسته است که به یک عشق ممنوعه مبتلا شد...