ﭼﺎﻧﯿﻮل آروم ﭼﺸﻤﺎﺷﻮ ﺑﺎز ﮐﺮد ...ﻧﻮر اﺗﺎق ﺑﻪ ﻗﺪري زﯾﺎد ﺑﻮد ﮐﻪ ﻣﺠﺒﻮر ﺷﺪ دوﺑﺎره ﭼﺸﻤﺎﺷﻮ ﺑﺒﻨﺪه و ﺳﻌﯽ ﮐﻨﻪ دوﺑﺎره ﺑﺎزﺷﻮن ﮐﻨﻪ ...ﺑﻪ ﻃﻮر ﻋﺠﯿﺒﯽ دﺳﺖ ﭼﭙﺶ ﺣﺲ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ داﺷﺖ و ﻫﺮ ﮐﺎري ﻣﯿﮑﺮد ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﺴﺖ اون رو ﺗﮑﻮن ﺑﺪه . ..ﭼﻨﺪ ﺑﺎر ﭘﻠﮏ زد و ﺑﻌﺪ ﺑﻼﺧﺮه ﭼﺸﻤﺎش رو ﺑﺎز ﮐﺮد اﻣﺎ ﺑﺎ دﯾﺪن ﺑﮑﻬﯿﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮي آﻏﻮﺷﺶ ﺑﻪ ﺧﻮاب رﻓﺘﻪ ﺑﻮد و ﺳﺮش روي ﺑﺎزوﻫﺎش ﺑﻮد آب دﻫﻨﺶ رو ﻗﻮرت داد و ﺑﺎ دﺳﺖ راﺳﺘﺶ ﭼﺸﻤﺎﺷﻮ ﻣﺎﺳﺎژ داد اﻣﺎ وﻗﺘﯽ دوﺑﺎره ﭼﻬﺮه ي ﺑﮑﻬﯿﻮن رو دﯾﺪ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ واﻗﻌﯿﻪ و ﮐﺴﯽ ﮐﻪ اﻻن ﺳﺮش روي ﺑﺎزوﺷﻪ واﻗﻌﺎ ﺑﮑﻬﯿﻮﻧﻪ ...
ﻟﺐ ﻫﺎﺷﻮ ﻓﺸﺎر داد و آﻫﯽ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺎ اﯾﻨﮑﻪ زﻣﺎن ﻫﺎي زﯾﺎدي وﻗﺘﯽ ﻣﺴﺖ ﺑﻮد ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺧﻮاﺑﯿﺪه ﺑﻮد اﻣﺎ ﻫﯿﭻ وﻗﺖ ﺑﻌﺪ از راﺑﻄﻪ اﺣﺴﺎس ﭘﺸﯿﻤﻮﻧﯽ ﻧﺪاﺷﺖ ﯾﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮش ﻋﺬاب وﺟﺪان ﻧﻤﯽ ﮔﺮﻓﺖ اﻣﺎ اﻻن ﺣﺘﯽ ﺣﺲ ﺧﻮدش رو درك ﻧﻤﯽ ﮐﺮد ... ﻧﻤﯽ دوﻧﺴﺖ ﺑﻪ ﮐﺪوم ﯾﮏ از اﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﻪ و ﺗﻨﻬﺎ ﭼﯿﺰي ﮐﻪ ﺗﻮي ذﻫﻨﺶ ﻣﯽ ﭼﺮﺧﯿﺪ ﻓﺮار ﺑﻮد ...
ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ اﻃﺮاف ﮐﺮد و ﺑﺎ دﯾﺪن ﻟﺒﺎس ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻃﺮف ﺑﻪ ﺳﻤﺘﯽ ﭘﺮت ﺷﺪه ﺑﻮد ﻧﻔﺲ ﻋﻤﯿﻘﯽ ﮐﺸﯿﺪ و ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﺑﺮﮔﺸﺖ ...ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺧﻮاﺑﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﻮد و اﯾﻦ ﺑﻪ ﭼﺎﻧﯿﻮل ﺟﺮات ﻣﯽ داد ... دﺳﺖ راﺳﺘﺶ رو زﯾﺮ ﺳﺮ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﮔﺬاﺷﺖ و آروم ﺳﺮش رو ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮد و ﺑﻌﺪ دﺳﺖ ﭼﭙﺶ ﮐﻪ ﺣﺴﯽ ﺗﻮش ﻧﺒﻮد رو ﺑﯿﺮون ﮐﺸﯿﺪ و ﺑﻌﺪ دوﺑﺎره ﺳﺮ ﺑﮑﻬﯿﻮن رو روي ﺑﺎﻟﺸﺖ ﮔﺬاﺷﺖ ... ﮐﻤﯽ دﺳﺘﺶ رو ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻧﮕﻪ داﺷﺖ ﮐﻪ ﺧﻮن ﺗﻮش ﺟﺮﯾﺎن ﭘﯿﺪا ﮐﻨﻪ ...ﻫﻤﯿﺸﻪ از اﯾﻨﮑﻪ ﻓﺮدي ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎش ﻣﯽ ﺧﻮاﺑﻪ ﺳﺮش رو روي ﺑﺎزوﻫﺎش ﺑﺰاره ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﻮد و ﻫﯿﭻ وﻗﺖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﺴﺖ ﺑﺎ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺷﺮاﯾﻄﯽ ﺑﺨﻮاﺑﻪ ..
.ﻧﻤﯽ دوﻧﺴﺖ دﻗﯿﻘﺎ ﺑﻪ ﭼﻪ دﻟﯿﻞ ﺗﻮي ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺣﺎﻟﺘﯽ ﺧﻮاﺑﺶ ﺑﺮده ﺑﻮد. آروم ﭘﺎﻫﺎش رو از زﯾﺮ ﭘﺘﻮ ﺑﯿﺮون آورد و روي زﻣﯿﻦ ﮔﺬاﺷﺖ ...زﯾﺮ ﻟﺐ ﻏﺮ زد :ﺣﺘﯽ ﺷﻮرﺗﻢ ﻧﭙﻮﺷﯿﺪي ...
از اﺗﺎق ﺑﯿﺮون اوﻣﺪ و در رو ﺑﺎ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺳﻌﯿﺶ آروم ﺑﺴﺖ ﺑﻪ ﻃﺮف اﺗﺎق ﺑﮑﻬﯿﻮن رﻓﺖ و ﺑﻌﺪ از ﯾﮏ دوش ﻣﻔﺼﻞ از ﺣﻤﻮم ﺑﯿﺮون اوﻣﺪ و دوﺑﺎره ﺑﻪ اﺗﺎق ﺧﻮدش رﻓﺖ ...ﺷﻠﻮاري از ﮐﻤﺪش ﺑﯿﺮون ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺎ ﺷﻨﯿﺪن ﺻﺪاي اروﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ در ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻮد ﻧﭽﯽ ﮐﺮد و ﺑﺎ ﻋﺠﻠﻪ ﺷﻠﻮاري از روي ﺗﺨﺖ ﺑﺮداﺷﺖ و ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﻟﺒﺎس ﺑﭙﻮﺷﻪ ﺑﻪ ﻃﺮف در رﻓﺖ ...
ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﺒﺮ داﺷﺖ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺟﺰ اون و ﺑﮏ رﻣﺰ در رو ﻧﺪاﺷﺘﻦ و اﻻن ﺗﻮي ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻮﻗﻌﯿﺘﯽ ذﻫﻨﺶ اوﻧﻘﺪر ﮐﺎر ﻧﻤﯿﮑﺮد ﮐﻪ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﭼﻪ ﮐﺲ دﯾﮕﻪ ي ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ رﻣﺰ در رو داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ...
ESTÁS LEYENDO
i want to be yours
Fanficاوه بکهیون... آلفایی مغرورِ که مدیریت و هوشش بین همه زبونزده! یه کسی که همه به عنوان یه معتاد به کار میبیننش که تنها کسی که خنده رو لباش میاره برادرشه... اما دراصل پشت این نقاب سرد و غیرقابل نفوذ یه جسم تاریک و خسته است که به یک عشق ممنوعه مبتلا شد...