Part 12

1.1K 293 5
                                    

ﮐﺎي ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎي ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻧﮕﺎه ﮐﺮد ...ﺑﺎ دﯾﺪن ﻧﮕﺎه ﭘﺮ از اﻟﺘﻤﺎﺳﺶ ﮐﻪ اﺷﮏ دروﻧﺶ ﺣﻠﻘﻪ زده ﺑﻮد ...ﻟﺒﺨﻨﺪي زد و ﺳﺮش رو ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺑﺮد.. . ﺑﻮﺳﻪ ي ﻧﺮﻣﯽ ﺑﻪ ﮔﺮدن ﺑﮏ زد و دوﺑﺎره ﻧﮕﺎﻫﺶ رو ﺑﻪ ﺑﮏ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺳﻘﻒ ﺧﯿﺮه ﺷﺪه ﺑﻮد دوﺧﺖ ...

ﮐﺎي ﻋﻘﺐ ﮐﺸﯿﺪ و ﻣﻮﻫﺎي ﺟﻠﻮي ﺻﻮرﺗﺶ رو ﮐﻨﺎر زد ...ﭘﻮﻓﯽ ﮐﺸﯿﺪ : ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺨﻮاﺳﺘﻢ اﻧﺠﺎﻣﺶ ﺑﺪم وﻟﯽ

ﻣﮑﺜﯽ ﮐﺮد و ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺑﺪن ﺑﮑﻬﯿﻮن اﻧﺪاﺧﺖ ...ﺗﻤﺎم ﺑﺪﻧﺶ ﭘﺮ از ﮐﺒﻮدي ﺑﻮد و ﺣﺘﯽ ﭘﺸﺘﺶ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰي ﮐﺮده ﺑﻮد ... اﻣﺎ ﺑﺎز ﻫﻢ زﯾﺒﺎي ﺧﺎص ﺧﻮدش رو داﺷﺖ ...وﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺪﻧﺶ رو ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺎ ﺗﻨﺶ اﺳﯿﺮ ﮐﺮده ﺑﻮد و ﺑﮏ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﺮد از دﺳﺘﺶ ﻓﺮار ﮐﻨﻪ و ﺑﺪﻧﺶ رو ﺗﮑﻮن ﻣﯽ داد ﮐﺎﻣﻼ ﮐﺎي رو ﻣﺪﻫﻮش ﻣﯽ ﮐﺮد ...ﺟﻮري ﮐﻪ ﺑﻪ ﮐﻤﺮش ﻗﻮس ﻣﯿﺪاد و ﭘﺎﻫﺎش رو ﺑﺎز ﻣﯽ ﮐﺮد ﺗﺎ ﺑﻬﺶ ﺿﺮﺑﻪ ﺑﺰﻧﻪ ﻫﻤﻪ اون ﻫﺎ ﺑﺮاي ﮐﺎي ﺷﻬﻮت اﻧﮕﯿﺰ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽ رﺳﯿﺪ و اﯾﻦ ﺑﺮاي ﺧﻮدش ﻫﻢ زﯾﺎدي ﻋﺠﯿﺐ ﺑﻮد ...

ﮐﺎي ﺳﺮش رو ﮐﺞ ﮐﺮد و اروم زﻣﺰﻣﻪ ﮐﺮد :ﺗﻮ ﮐﺎري ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﯿﻪ ﯾﮏ ﻣﻨﺤﺮف ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺳﻢ

ﮐﻤﯽ ﺧﻢ ﺷﺪ و ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮر ﮐﻪ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺧﯿﺮه ﮐﻨﻨﺪه ﺑﮏ ﺑﻮد ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺮ روي ﻧﯿﭙﻞ ﻗﺮﻣﺰ ﺷﺪه ي ﺑﮏ زد و ﮐﻤﯽ زﺑﻮﻧﺶ رو روش ﮐﺸﯿﺪ اﻣﺎ اﯾﻦ ﺑﺎر ﺑﻪ ﻃﻮر ﻧﺎﺧﻮادﮔﺎﻫﻢ ﺑﺪن ﺑﮏ ﺑﺎﻫﺎش ﻫﻤﺮاﻫﯽ ﻧﮑﺮد :اﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻫﺎش ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﺪارم

اﺧﻤﯽ ﮐﺮد و ﻧﭙﯿﻞ ﺑﮏ رو ﺑﻪ دﻧﺪون ﮐﺸﯿﺪ :ﭘﺸﯿﻤﻮﻧﻢ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ زور ﺗﺼﺎﺣﺒﺖ ﮐﺮدم

ﺑﮏ از دردي ﮐﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎن ﺗﻮي ﺗﻨﺶ ﻧﺸﺴﺖ ﭼﺸﻤﺎش رو ﻫﻢ ﮔﺬاﺷﺖ ﮐﻪ ﻗﻄﺮه اﺷﮑﯽ از ﭼﺸﻤﺶ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﭼﮑﯿﺪ و روي ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎش رﯾﺨﺖ ... ﭘﻠﮏ ﻫﺎش ﻣﯽ ﻟﺮزﯾﺪ و ﻣﮋه ﻫﺎش ﮐﺎﻣﻼ ﺧﯿﺲ ﺷﺪه ﺑﻮد ...زﺑﻮن ﮐﺎي رو روي ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎش ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﺮد ...ﻟﺐ ﻫﺎش ﮐﻪ روي ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎش ﺑﻮﺳﻪ ﻣﯽ زدﻧﺪ و ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻬﺶ درد ﺗﺰرﯾﻖ ﻣﯽ ﮐﺮدﻧﺪ....

_ﭼﺮا ﺗﻤﻮﻣﺶ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ؟

ﮐﺎي زﻣﺰﻣﻪ ﮐﺮد :ﭼﻮن ازت ﺳﯿﺮ ﻧﻤﯿﺸﻢ

_ﺑﺮو.. .ﺑﺮو ﺑﯿﺮون ﮐﺎي ﻧﮕﺎﻫﺶ ﮐﺮد ...

ﺑﺮﺧﻼف ﻗﺒﻞ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺖ و ﺑﺎ زور و ﻗﺪرت ﺧﺎﺻﯽ ﺳﻌﯽ داﺷﺖ اون رو از ﺧﻮﻧﻪ اش ﺑﯿﺮون ﮐﻨﻪ اﻻن ﺑﺎ ﺿﻌﻒ ﺧﺎﺻﯽ ﮐﻠﻤﺎﺗﺶ رو ﺑﯿﺎن ﻣﯽ ﮐﺮد ...ﻣﺮدﻣﮏ ﺗﻮي ﭼﺸﻤﺎش ﻣﯽ ﻟﺮزﯾﺪ و ﺻﺪاش ارﺗﻌﺎش داﺷﺖ ...ﺣﺘﯽ دﺳﺘﺎش ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺨﺖ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﻮدﻧﺪ ﻫﻢ ﻣﯽ ﻟﺮزﯾﺪ ...

_ﻏﺮورت ﺧﻮرد ﺷﺪه اوه ﺑﮑﻬﯿﻮن؟

ﺑﮏ ﻧﮕﺎﻫﺶ رو ﮔﺮﻓﺖ ﮐﻪ ﮐﺎي ﭘﻮزﺧﻨﺪي زد :دﯾﮕﻪ ﻏﺮوري ﺑﺮات ﻧﻤﻮﻧﺪه ﺑﮏ ...

i want to be yoursWhere stories live. Discover now