ﻧﻔﺲ ﻋﻤﯿﻘﯽ ﮐﺸﯿﺪ و ﺑﻪ ﭼﺎﻧﯿﻮﻟﯽ ﮐﻪ روي ﺗﺨﺖ ﺧﻮاﺑﯿﺪه ﺑﻮد ﻧﮕﺎه ﮐﺮد . ﺑﻐﺾ ﺑﺪي رو ﺗﻮي ﮔﻠﻮش ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﺮد ...ﺑﻐﻀﯽ ﮐﻪ ﺑﺰرگ ﺗﺮ ﺷﺪﻧﺶ رو ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪ و دردش رو ﺗﻮي ﮔﻠﻮش اﺣﺴﺎس ﻣﯿﮑﺮد . ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺳﻬﻮن اﯾﻨﻄﻮر ﺗﺮﮐﺶ ﮐﺮده ﺑﻮد اﺣﺴﺎس ﻣﯿﮑﺮد دﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ رو ﻧﺪاره ...ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ ﻃﺮف اون ﻧﯿﺴﺖ ...دﻧﯿﺎي ﺷﯿﺸﻪ اﯾﺶ ﺑﺎ رﻓﺘﻦ ﺳﻬﻮن ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﻮد و ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ رو ﺑﺎ ﺗﻤﻮم وﺟﻮدش ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﺮد . ﻟﺐ ﻫﺎﺷﻮ روي ﻫﻢ ﻓﺸﺎر داد و دﺳﺘﺶ رو روي ﮔﻮﻧﻪ ي ﭼﺎن ﮐﺸﯿﺪ : دارم ﺷﮏ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﺎن ...ﺑﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ دارم
ﻣﻮي ﭼﺎن رو از روي ﺻﻮرﺗﺶ ﮐﻨﺎر زد :دارم ﺷﮏ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﺎن ...اﯾﻦ ﻋﺸﻖ ارزﺷﺶ رو داره ؟ ارزش رﻧﺠﻮﻧﺪن ﺳﻬﻮﻧﻢ رو داره؟
ﭘﻮزﺧﻨﺪي زد :از زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﺪم ﮐﻢ ﮐﻢ آدﻣﺎي اﻃﺮاﻓﻢ رو از دﺳﺖ دادم ...ﻫﻤﻪ رو دور ﮐﺮدم و ﻓﻘﻂ دﻧﺒﺎل ﺗﻮ دوﯾﺪم ...ﺑﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﮕﺎه ﻧﮑﺮدم و ﻧﮕﺎﻫﻢ ﻓﻘﻂ روي ﺗﻮ ﺑﻮد ...ﺗﻮﺟﻬﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﻮد ... دوﺳﺖ داﺷﺘﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﮕﺎه ﮐﻨﻢ ...ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ و ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﺮام دوﺳﺖ داﺷﺘﻨﯽ ﺗﺮ از ﺗﻮ ﻧﺒﻮد... اﺣﺴﺎﺳﻢ ﻓﻘﻂ ﻓﻘﻂ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﻮد...
ﭼﺸﻤﺎش آروم آروم ﺧﯿﺲ ﺷﺪ .ﺗﺼﻮﯾﺮ ﭼﺎن ﮐﻢ ﮐﻢ ﺑﺮاش ﺗﺎر ﺷﺪ و ﭼﺸﻤﺎش ﭘﺮ از اﺷﮏ ﺷﺪ :از وﻗﺘﯽ اﻧﻘﺪر ﻧﺰدﯾﮑﻢ ﺷﺪي ...ﺿﻌﯿﻒ ﺷﺪم ...ﻫﻤﺶ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻢ ...ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼﯿﮑﺎر ﮐﺮدي ؟
ﺳﺮش رو روي ﺳﯿﻨﻪ ﭼﺎن ﮔﺬاﺷﺖ :ﺑﻌﻀﯽ وﻗﺖ ﻫﺎ اﻧﻘﺪر ازت ﺑﺪم ﻣﯿﺎد ﮐﻪ دوﺳﺖ دارم ﺑﻤﯿﺮم ...ﺑﻌﻀﯽ وﻗﺖ ﻫﺎ اﻧﻘﺪر ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ ﮐﻪ اﺣﺴﺎس ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻣﻤﮑﻨﻪ از ﻋﺎﺷﻘﯿﺖ ﺟﻮن ﺑﺪم ...
ﺗﮏ ﺧﻨﺪه اي ﮐﺮد :ﺧﻨﺪه داره ﻧﻪ؟ ﭼﻪ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﺎﺷﻢ ﭼﻪ ازت ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷﻢ ﺗﻮ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮑﺸﯽ ﭼﺎن ...ﮐﺎش ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ اﯾﻦ زﺟﺮ رو ﺑﺮاي ﻫﺮدوﻣﻮن ﺗﻤﻮم ﮐﻨﻢ ...
ﺑﺎ ﺗﮑﻮن ﺧﻮردن ﭼﺎن ﺗﺮﺳﯿﺪه ﺳﺮش رو از روي ﺳﯿﻨﻪ ﭼﺎن ﺑﺮداﺷﺖ اﻣﺎ ﺑﺎ دﯾﺪن ﭼﺸﻤﺎي ﺑﺴﺘﻪ ﭼﺎن ﻧﻔﺲ راﺣﺘﯽ ﮐﺸﯿﺪ و دوﺑﺎره روي ﺗﺨﺖ ﻧﺸﺴﺖ . ﭼﺎﻧﯿﻮل آروم ﻟﺐ ﻫﺎﺷﻮ ﺗﻮي ﺧﻮاب ﺗﮑﻮن داد .اﻧﮕﺎر دوﺑﺎره داﺷﺖ ﺗﻮي ﺧﻮاب ﺣﺮف ﻣﯿﺰد .
ﺑﮑﻬﯿﻮن رﯾﺰ ﺧﻨﺪﯾﺪ و دﺳﺘﺶ رو ﺟﻠﻮ ﺑﺮد ﺑﺎ اﺣﺘﯿﺎط ﻟﺐ ﭘﺎﯾﯿﻨﯽ ﭼﺎن رو ﻟﻤﺲ ﮐﺮد :اﮔﻪ اﻧﻘﺪر دوﺳﺖ داﺷﺘﻨﯽ ﻧﺒﻮدي ﺷﺎﯾﺪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺗﻤﻮﻣﺶ ﮐﻨﻢ ...
ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻟﺒﺎس ﻫﺎي ﭼﺎﻧﯿﻮل اﻧﺪاﺧﺖ و آﻫﯽ ﮐﺸﯿﺪ :ﺑﺎﯾﺪ ﻟﺒﺎس ﻫﺎﺗﻮ درارم
دﺳﺖ ﻫﺎﺷﻮ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ دﮐﻤﻪ ﻫﺎي ﻟﺒﺎس ﭼﺎﻧﯿﻮل ﺑﺮد و ﺷﺮوع ﺑﻪ ﺑﺎز ﮐﺮدﻧﺸﻮن ﮐﺮد .ﺑﺎ دﯾﺪن ﻋﻀﻼت ﺷﮑﻢ ﭼﺎﻧﯿﻮل ﻟﺐ زد :ﭼﺮا زﯾﺮش ﻟﺒﺎس ﻧﭙﻮﺷﯿﺪي؟
YOU ARE READING
i want to be yours
Fanfictionاوه بکهیون... آلفایی مغرورِ که مدیریت و هوشش بین همه زبونزده! یه کسی که همه به عنوان یه معتاد به کار میبیننش که تنها کسی که خنده رو لباش میاره برادرشه... اما دراصل پشت این نقاب سرد و غیرقابل نفوذ یه جسم تاریک و خسته است که به یک عشق ممنوعه مبتلا شد...