Part 5

1.1K 278 2
                                    

( پارت اسمات با مسئولیت خود بخوانید😬)

ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻧﻔﺲ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﮐﺸﯿﺪ و ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺶ رﻓﺖ ﻣﻌﻠﻮم ﺑﻮد ﮐﻪ اﮔﻪ ﺑﻪ ﺣﺎل ﺧﻮدش رﻫﺎش ﻣﯽ ﮐﺮد ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﺴﺖ ﺑﻪ اﺗﺎق ﺑﺮه ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺶ رﻓﺖ و دﺳﺘﺶ رو ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﺎزوي ﭼﺎن ﺑﺮد اﻣﺎ ﻗﺒﻞ از اﯾﻨﮑﻪ دﺳﺘﺶ ﺑﺎزوش رو ﻟﻤﺲ ﮐﻨﻪ ﭼﺎﻧﯿﻮل دﺳﺘﺶ رو ﭘﺲ زد .

اﺧﻤﯽ ﮐﺮد: ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﺧﻮام ﮐﻤﮑﺖ ﮐﻨﻢ!

ﭼﺎﻧﯿﻮل درﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﻠﻮ ﺗﻠﻮ ﻣﯽ ﺧﻮرد و ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﺮد ﺗﻌﺎدﻟﺶ رو ﺣﻔﻆ ﮐﻨﻪ ﮔﻔﺖ :ﻣﻦ ﺑﻪ ﮐﻤﮑﺖ اﺣﺘﯿﺎج ﻧﺪارم ﺑﺮو اوﻧﻮر.

ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﺶ اﻫﻤﯿﺖ ﺑﺪه ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺶ رﻓﺖ و اﯾﻦ ﺑﺎر ﺑﻪ زور زﯾﺮ ﭼﺎﻧﯿﻮل ﻏﺮوﻟﻨﺪي ﮐﺮد ، ﺑﻐﻠﺶ رو ﮔﺮﻓﺖ و اون رو ﺑﻪ ﺳﻤﺖ اﺗﺎق ﮐﺸﻮﻧﺪ اﻣﺎ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﺗﻮﺟﻬﯽ ﻧﮑﺮد و ﺑﺎ ﻗﺪرت ﺑﯿﺸﺘﺮي اون رو دﻧﺒﺎل ﺧﻮدش ﮐﺸﻮﻧﺪ. ﺑﺎ رﺳﯿﺪن ﺑﻪ اﺗﺎق ﭘﺎش رو ﺑﺎﻻ اورد و در رو ﺑﺎز ﮐﺮد و ﭼﺎﻧﯿﻮل رو ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺗﺨﺖ ﺑﺮد و ﮐﻤﮑﺶ ﮐﺮد روي ﺗﺨﺖ ﺑﺸﯿﻨﻪ ...

-ﻟﺒﺎﺳﺎت رو ﻋﻮض ﮐﻦ و ﺑﺨﻮاب .ﺑﺮاي ﻓﺮدا ﺳﻮپ درﺳﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻗﺒﻞ اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮي ﺳﺮﮐﺎر ﺑﺨﻮرش.

ﻟﺐ ﻫﺎﺷﻮ روي ﻫﻢ ﻓﺸﺎر داد و ﺳﻌﯽ ﮐﺮد ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﻧﮕﺎه ﻋﺠﯿﺐ ﭼﺎﻧﯿﻮل اﻫﻤﯿﺖ ﺑﺪه از اﺗﺎق ﺧﺎرج ﺑﺸﻪ... اﻣﺎ ﻗﺒﻞ از اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺘﻮﻧﻪ از ﺗﺨﺖ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﮕﯿﺮه ﭼﺎﻧﯿﻮل ﻣﭻ دﺳﺘﺶ رو ﮔﺮﻓﺖ و اون رو ﺑﻪ ﻃﺮف ﺧﻮدش ﺑﺮﮔﺮدوﻧﺪ و ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﯿﺶ از اﻧﺪازه ﺑﺮاي ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻏﺮﯾﺐ ﺑﻮد ﻟﺐ زد :ﭼﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﻬﺮﺑﻮن و وﻇﯿﻔﻪ ﺷﻨﺎﺳﯽ !ﺑﻪ ﻧﻈﺮت ﻇﻠﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺷﻮﻫﺮ ﻣﺴﺘﺖ رو اﯾﻨﺠﻮري ول ﮐﻨﯽ و ﺑﺮي ﺑﺨﻮاﺑﯽ؟

ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻟﺐ ﮔﺰﯾﺪ :ﺧﺐ ﭼﻪ ﮐﺎري ﺑﺮات اﻧﺠﺎم ﺑﺪم؟

ﭼﺎﻧﯿﻮل ﻣﭻ ﺑﮑﻬﯿﻮن رو رﻫﺎ ﮐﺮد و ﮐﻤﯽ ﻋﻘﺐ رﻓﺖ ....ﺑﻪ ﻟﺒﺎس ﻫﺎش اﺷﺎره ﮐﺮد و ﮔﻔﺖ :ﮐﻤﮑﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯽ ﻟﺒﺎﺳﺎم رو در ﺑﯿﺎرم؟

ﺑﮑﻬﯿﻮن ﺑﺎ دﯾﺪن ﻧﮕﺎه ﭼﺎﻧﯿﻮل ﭘﻮﻓﯽ ﮐﺸﯿﺪ ... ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮر ﺑﻮد وﻗﺘﯽ ﺑﺎ اون ﭼﺸﻤﺎ ﺑﻪ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻧﮕﺎه ﻣﯿﮑﺮد ﺑﮑﻬﯿﻮن ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﺴﺖ اون رو ﭘﺲ ﺑﺰﻧﻪ ... ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮر ﺑﻮد و اﻧﮕﺎر ﻫﻤﯿﺸﻪ اﯾﻨﻄﻮر ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﺪ ... ﺑﺎ ﻗﺪم ﻫﺎﯾﯽ آروم ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺶ رﻓﺖ و ﮐﻤﯽ روش ﺧﻢ ﺷﺪ ...

دﺳﺘﺶ رو ﺑﻪ ﺳﻤﺖ دﮐﻤﻪ ﻫﺎي ﻟﺒﺎس ﺑﺮد و آروم ﺑﺎزﺷﻮن ﮐﺮد و ﻟﺒﺎس رو از ﺗﻨﺶ ﺑﯿﺮون ﮐﺸﯿﺪ و ﮐﻨﺎرش روي ﺗﺨﺖ ﮔﺬاﺷﺖ. ﻧﻔﺴﯽ ﮔﺮﻓﺖ و ﻋﻘﺐ ﮔﺮد ﮐﻪ دوﺑﺎره ﭼﺎﻧﯿﻮل دﺳﺘﺶ رو ﮔﺮﻓﺖ اﯾﻦ ﺑﺎر ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺶ ﺑﺮﮔﺸﺖ : دﯾﮕﻪ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮاي؟

ﭼﺎﻧﯿﻮل اﺧﻢ ﮐﺮد و ﻓﺸﺎر دﺳﺘﺶ دور ﻣﭻ ﺑﮑﻬﯿﻮن ﺑﯿﺸﺘﺮ ﮐﺮد :ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﺎرات رو ﻧﺼﻔﻪ اﻧﺠﺎم ﻣﯿﺪي؟

i want to be yoursWhere stories live. Discover now