אני צורחת את חיייייייי אמלה
במהלך הכתיבה של הפרק גיליתי שבהתחלה קראתי לברנדון בריאן
נשבעת רק אני מסוגלת לשכוח את השמות של הדמויות שלי הלפ
זה הצחיק אותי אז רציתי לשתף, ועכשיו לפרק☺
------------
לואי בכנות לא ידע איך הוא הגיע למצב בו הוא השתכר.
אבל מה שבטוח, אין לו שליטה על המעשים שלו.
כנראה שזו הסיבה שהוא מצא את הארי, ברגעים אלו ממש מלקק מלח מצווארו, הוא שתה את השוט שלו במהירות- לא מנתק קשר עין עם הנמוך, לפני שלקח את הלימון- שהיה בין שיניו של כחול העיניים.
המזל של השניים היה שצי מהנוכחים היו שיכורים מידי בשביל לזכור משהו, ואת החצי השני הם פשוט לא עניינו.
"למה התחמקת ממני?" כחול העיניים שאל בשכרות, בעוד הוא עלה עם המתולתל אל אחד החדרים למעלה.
"אני לא יודע" הארי השיב והם החלו לצחקק.
הם פתחו את הדלת הראשונה שראו, מופתעים למצוא שם את ג'סי, זאק, ליאם, לילי, ג'יימי, נייל, אש, זאין, צ'ארלי, ברנדון, איימי ואחרון חביב, צ'ייס.
"טוב שלא חצי מהאנשים פה" הארי השיכור מלמל ונכנס פנימה, חוטף את הסיגריה מידו של זאין.
צ'ארלי מייסון, המעודדת הראשית, וחברה טובה של אש. עינייה ירוקות, שיערה ג'ינג'י ופנייה מלאות בנמשים.
איימי ג'פרדס, חברה טובה של אש ושל צ'ארלי, עינייה חומות, עורה שחום ושיערה שחור ומתולתל.
"אתם שיכורים?" ברנדון שאל, למרות שזה היה ברור שהוא קבע עובדה.
"אתה שיכור" לואי אמר והוציא לאחר לשון.
אולי זה בגלל שכל הנוכחים בחדר שתו, אולי זה מהשעמום, ואולי בכלל זה תוצאה של שניהם, אבל הנערים מצאו את עצמם משחקים 'אף פעם לא'.
החוקים היו ברורים, כל אחד בתורו אומר משהו שהוא לא עשה, מי שכן עשה, מוריד שוט, מי שהוריד הכי הרבה שוטים ניצח.
"אף פעם לא הלכתי לאיבוד" ג'יימי התחיל, מלבד הארי, ליאם ואש, כל הנערים בחדר הורידו שוט, מרימים אצבע.
"אף פעם לא עישנתי" זאק אמר, ושחורת השיער הבליעה חיוך, הפעם היחידים שהורידו שוט היו צ'ארלי, ברנדון ואיימי.
"אף פעם לא הייתי בזוגיות רצינית, כאילו כן היה לי קטע עם מישהו אבל לא משהו רציני" ג'סי אמרה ואף אחד מבין הנערים בחדר, לא הוריד שוט.
לואי שם לב לכך שהבלונדיני לוחש לג'סי משהו לאחר מכן.
"אף פעם לא עשיתי באדי שוט" לילי קרצה לנמוך -לא בקטע רע, להפך, היא תמיד אמרה לו שהוא צריך להשתחרר טיפה, והיא שמחה לראות אותו ככה, כי החיוך פשוט לא ירד מהפנים שלו-. הארי, לואי וצ'ייס הורידו שוט.
"אף פעם לא עשיתי סקס" צ'ארלי אמרה, יודעת שרצות עליה שמועות, על אף שהפורום הזה מצומצם -יחסית- היא לא רצתה שהן ימשכו. הארי, ברנדון, זאק וג'סי הורידו שוט.
"אף פעם לא החלקתי על הקיא של עצמי" צ'ייס אמר ושלח מבט משועשע לברנדון -שהיה היחיד שהוריד שוט-.
"אף פעם לא התנגשתי בעמוד מול כולם!" ברנדון צעק במהירות, "היי!" זאין צעק עליו -והוריד שוט-, "מצטער זאייני לא עלה לי משהו על צ'ייס" שחור העיניים אמר, וזאין זקף לעברו את האצבע השלישית.
"אף פעם לא החלקתי על פסטרמה מול חצי שכבה" ליאם אמר, נייל ולואי הורידו שוט, מקללים אותו בשקט.
"אף פעם לא שכחו אותי בחו"ל" המחומצן החזיר, וליאם הוריד שוט.
"אף פעם לא התעלפתי מיותר מידי אלכוהול" זאין אמר, מלבד לואי, ליאם, נייל, לילי וג'סי כולם הורידו שוט.
"אף פעם אחד ההורים שלי תפס אותי שיכורה" אש אמרה, וכולם הורידו שוט.
"אף פעם לא התחרטתי על הודעה ששלחתי" איימי אמרה, ושוב, כולם הורידו שוט.
"אף פעם לא שמעתי שיר מההתחלה עד הסוף בלי להעביר באמצע" הארי אמר, נזכר מבעד לערפול האלכוהול כי זה עיצבן את הנמוך, והוא חייך ברצון שראה את האחר מגלגל את עיניו, ומוריד שוט יחד עם כולם.
לואי היה יחיד שעדיין לא אמר כלום.
"אף פעם לא קראתי למורה אמא" הוא אמר כשלא הצליח לחשוב על שום דבר אחר, אבל זה עבד כי כולם הורידו שוט.
"כולם אמרו?" צ'ייס ווידא, "זמן לתוצאות, תופים בבקשה" הוא הכריז והם החלו לתופף על ברכיהם, מחליטים שכל אחד יגיד את התוצאה לפי הסדר בו הם דברו -שהיה סדר ישיבתם.
"5" התחיל ג'יימי, "כנל" ליאם ולילי אמרו באותו הזמן והגניבו זה לזו חיוך.
"7" זה היה זאק עכשיו, "גם אני" זאין אמר, וצ'ייס סימן עם ידו שגם הוא.
"6" אמרה ג'סי, "כנל", "כמוני" , "גם אני" נייל, לואי, הארי ואיימי הצטרפו אלייה.
"אני אגיד אכריז על הניצחון שלי אחר כך" אמרה צ'ארלי, וברנדון פלט גיחוך מזלזל.
"4" אמרה אש באמצע הויכוח, גורמת להם לגחך מעט.
"דברי" ברנדון אמר לג'ינג'ית, "אתה ביקשת" היא אמרה, "נו!" דחק בה, "8" אמרה עם מבט מתנשא- ציני.
"אני לא מאמין" ברנדון מלמל, "קשה להפסיד אה" אמרה בשכרות, "תגידי לי את כי יש לי 9" אמר לה והשאר צחקו.
"משחק יפה, סמית', אבל זה לא הסוף" היא אמרה ונעצה בו מבט, והם לא יכלו להחזיק את עצמם פורצים בצחוק.
הם לא יצאו מהחדר, ממשיכים לעשות שם שטויות בניהם לבין עצמם, ובשלב כזה או אחר הם נרדמו.
איזה מזל שבבוקר השניים יוכלו להאשים את האלכוהול בכך שהם ישנו כפיות.
YOU ARE READING
The Sound of Music
Fanfictionהארי סטיילס ולואי טומלינסון הם הדוגמה המושלמת להפכים. הם לא מכירים האחד את השני, טוב, לפחות לא באופן רשמי, ובכל זאת העובדה שהם שני קצוות היא עובדה חיה וקיימת. הם הדוגמה לשני קצוות. פגישה גורלית אחת משנה הכל. ׳תנסה לפחות להקשיב לצלילים׳ ׳אני מקשיב לה...