Chapter 3

458 23 1
                                    

„Louis, vím, že ti Aria fakt chyběla, ale přestěhovala se sem, takže ji můžeš vidět, kdykoliv chceš." Niall nás vyruší a přistoupí k nám dvěma blíž. „Nech nás si ji teďka trošku užít."

„Ale ona nechce," zamumlá mi Louis hravě do vlasů. Jeho paže se kolem mě utáhnou, když se pokusím opustit jeho objetí. „Ne, neopouštěj mě."

„Chci obejmout i ostatní." Zahihňám se a natáhnu se tam, kde jsou jeho paže, abych je mohla odtáhnout.

Louis si mě přitáhne blíž na hrudník a nenechá mezi námi štipec místa. „Nechtějí tě obejmout."

„Nechodíte spolu ani hodinu a Louis už je žárlivý přítel," podráždí ho Liam a píchne ho do ramene.

Společně s kluky se zasměju, tajně si užívám, že mě Louis nechce pustit, ale opravdu chci obejmout i ostatní. „Louis, prosím!" žadoním a ucítím, jak jeho paže, byť jen lehce, povolí.

„Co z toho budu mít?" Louis si opře bradu o mé rameno.

„Budu tvoje přítelkyně," zahihňám se.

Louis zamručí. „Nemyslím si, že to stačí."

„Louis!" Vyrvu se mu z náruče a bouchnu ho do paže.

Louis se zamračí a protře si místo, kde jsem ho bouchla. „Au! Víš, na holku máš docela ránu."

„Dobře!" Ustoupím a jsem tak blíž ke klukům. „Zasloužíš si to."

Louis na mě vystrčí spodní ret. „Byl to jenom vtip. To, že jsi moje přítelkyně, je víc než dost. Vlastně, ani si nejsem jistý, jestli si tě zasloužím. Zasloužíš si někoho lepšího."

Koutky úst se mi zvednou do úsměvu. Dojdu k Niallovi a omotám mu jednu paži kolem pasu. „Možná Niall si mě zaslouží." Uškrnu se, Louiho jenom tak lehce podráždím.

„I když tě mám moc rád, Ario, tohle bych Louimu nikdy nemohl udělat," přizná se Niall a omotá mi paži kolem ramen.

Zamračím se na něj. „Máš hrát se mnou." Píchnu ho do boku.

„Oh." Niall se zasměje.

Zayn se přimotá ke mně a omotá si paži, kolem mého pasu. „Aria potřebuje skutečného chlapa." Odtáhne mě od Nialla a naopak si mě přitáhne blíž k sobě, jako kdyby mě chtěl políbit, ale místo toho mi přitiskne rty na líčko.

Zakvičím, nad všemi těmi náhlými pohyby. „Nemusíte se o mě prát, pánové." Zasměju se, po dlouhé době se cítím skutečně šťastná.

„Dobře, dobře." Louis k nám napochoduje. „Ruce pryč od mojí přítelkyně. Ztratili jste šanci na objetí."

„Počkej!" Posunu se od Louiho pryč, než mě může od kluků odtáhnout bokem. „Nedostala jsem šanci obejmout Liama nebo Harryho."

Někdo dvakrát zaklepe na dveře od bytu. Zayn nás pět nechá v obýváku a já tohohle času využiju k tomu, abych kluky objala. Doteď jsem si ani neuvědomovala, jak moc mi všichni chyběli. Všichni mají tak hravé osobnosti a všichni si tak rozumíme.

„Uh, Ario?" Zaynův hlas vyruší mé objetí s Liamem. Ustoupím od něj a otočím se čelem k Zaynovi. „Tohle je Perrie, moje přítelkyně."

Holka s blonďatými vlasy, které jí sahají pár centimetrů pod ramena. Pravou ruku má v Zaynově, zatímco se usmívá na všechny v místnosti. Modř v jejích očích mi připomíná Nialla až na to, že jeho oči jsou trošku světlejší. Ne moc lidí zvládne vynosit overaly, ale zdá se, že Perrie nemá problém nosit černé overalové šortky. Pod tím má jednoduché bílé tričko a to všechno spárovala s botami Dr. Marten. Proč já bych tohle nikdy nezvládla na sebe obléct?

„Ahoj!" zacvrliká Perrie a usměje se na mě perleťově bílými zuby. „Zayn mi toho o tobě dost řekl. Je mi moc líto tvojí mámy."

„Oh," zamumlám, jsem celkem překvapená, že jí Zayn řekl o mámě. „To nic. Díky."

Perrie se hýbe po místnosti a táhne Zayn směrem k pohovce pro dva. „Je super už nebýt jediná holka ve skupině."

„A co Danielle?" zeptám se a hned, co ta slova vypustím z pusy, cítím to trapno. Všichni se trapně podívají bokem a Liam zavře oči. „Oh." Okamžitě si uvědomím svou chybu. „Neměla jsem tušení. Je mi to moc líto, Liame."

Liam polkne a otevře oči. „To nic, Ario. Nevědělas to."

Všimnu si jeho uslzených očí a bez přemýšlení projdu kolem Harryho a semknu Liama v objetí. Kdybych věděla, že s Danielle už nechodí, nikdy bych to neřekla. Cítím se teď tak špatně. Liam kolem mě omotá paže a opře si líčko o vršek mé hlavy.

„Uh... Co takhle se připravit na budoucí události, které nás čekají a všichni se na ně musíme připravit?" navrhne Perrie, aby trošku rozbila to napětí.

Budoucí události? Včera jsem teprve dorazila a už mluvíme o budoucích událostech. To znamená, že si budu muset zvyknout být v popředí, když teď chodím s Louim Tomlinsonem.

Hey, Princess (Louis Tomlinson Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat