Chapter 15

627 30 8
                                    

„Nemůžu uvěřit tomu, žes nás posadil přímo do přední řady." Zahihňám se a dovolím Louimu, aby mi pomohl se dostat z místa, kde show probíhala.

Mé boty čvachtají z právě proběhlé Shamu show. Louis se rozhodl, že by byl dobrý nápad se posadit do zóny, kde to nejvíc stříká, takže jsme promočení na kost. Ta voda byla mrtvolně studená. Rodiny kolem nás byly chytré, když si na sebe daly ponča. Já a Louis jsme před vodou neměli žádnou ochranu.

„Nemůžeš jít na Shamu a nesedět v přední řadě," Louis vysvětlí se svým význačným úsměvem. „Musíš zažít celý zážitek."

„Rozhodně z toho ten zážitek mám." Pevně si zkroutím vlasy, abych z nich vymačkala alespoň nějakou vodu. Louiho vlasy jsou přilepené k jeho hlavě. Nahnula jsem se dopředu a trošku jsem mu je ulízla dozadu.

„Co to děláš?" Zasměje se a zkouší se na mé ruce dohlédnout.

„Snažím se ti zpravit vlasy. Přilepily se ti k hlavě." Podaří se mi půlku dostat nahoru, ta druhá je pořád přilepená k hlavě.

Louis svěsí hlavu dolů a prsty si vlasy projede. „Tak si jenom zahraju na Harryho." A zase vymrští hlavu zpátky.

Rozesměju se nad stavem, v jakém jsou jeho vlasy teď. Různé prameny jsou v různých směrech. „To by fungovalo, kdybys měl kudrnaté vlasy, ale nemáš, takže uděláme jen tohle." Vyšvihnu se na špičky a prsty mu vlasy prohrábnu.

Louis si všimne, jak zápasím s tím, abych dosáhla na vršek jeho hlavy, tak se trošku přikrčí a rukama mě chytne za pas. Zadržím při jeho náhlém pohybu zalapání po dechu a dál mu zpravuju jeho vlasy. Pár částí jeho vlasů jsou ve správném směru. Po pár sekundách se mi to povede napravit všechno a poodstoupím, abych mohla svou práci obdivovat.

„Jak vypadám?" Louis se natáhne, aby se vlasů mohl dotknout.

„Ne!" Ruce mu rychle odtáhnu, než zničí mé veledílo. „Vypadáš roztomile," vybreptnu, než se nad tím dokážu pořádně zamyslet.

Louiho koutky se zkroutí v úsměvu. „Díky, love."

Červenající se se otočím bokem. „Um... Co budeme dělat teď?" Přejedu celý areál očima a snažím se najít něco, co bychom mohli dělat.

„Už je osm a já jsem kluků slíbil, že tě přivedu, aby s tebou mohli chvilku pobýt, pokud ti to nevadí?" Louis zkontroluje čas na svém telefonu.

„Moc ráda!" zazpívám možná až moc nadšeně.

„Výborně." Louis se na mě zakření. „Vydáme se teda zpátky?" Hlavou ukáže k východu z parku.

„To je docela dlouhá cesta," uvědomím si. Shamu Stage je až v zadní části parku my se teď musíme dostat až úplně dopředu. Budu mít ze svých mokrých bot na nohou puchýře.

Louis se otočí dozadu, přikrčí se a zezadu nastaví své paže. „Naskoč si." Přes rameno na mě hodí úsměv.

„Jsi si jistý?" Zírám na jeho záda. „Je to odtud docela dost daleko."

„Jasně. Můžu ti alespoň předvést svoje svaly." Louis zatne svůj biceps na pravé paži a já tak můžu vidět jeho svaly. Tenký materiál jeho trička obemkne jeho svaly. Můj ty božínku. Louis by pravděpodobně zvládl zvednout šest mých já.

„Chyť mě," řeknu, než mu naskočím na záda. Louiho ruce snadno chytí mé džíny nasáklé vodou a drží mě na místě. „Hyjé, koníčku." Paže mu omotám kolem krku.

Louis se pokusí zaržát a začne cválat jako kůň. Můj stisk se kolem jeho krku upevní, zatímco běží skrze park. Pár rodinek se po nás zvláštně podívá, zatímco svištíme kolem, a pár dívek Louiho poznalo, ale byly moc šokované na to, aby běžely za námi.

Hey, Princess (Louis Tomlinson Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat