Hey, Princess (One Direction Fan Fiction)

1.1K 41 3
                                    

Story by: JustMe52

„Jsi připravená, princezno?" S těmi slovy James strčí svou blonďatou kštici do mé šatny.

Na rtech se mi rozlije malý úsměv. „Nejsem princezna, Jamesi," připomenu mu, zatímco si nanáším řasenku.

„Pro všechny ty malé holčičky tam venku jsi." James odhrne závěs stranou a vstoupí dovnitř. „Každý druhý den od devíti ráno do osmi večer jsi považována jako princezna."

Upravím si paruku na hlavě. „Jak vypadám?" Otočím se k němu čelem.

Jeho oči přejedou po celém mém kostýmu. „Vypadáš jako princezna."

Přimhouřím na něj oči a zvednu předek šatů. „To říkáš pokaždé."

„Je to totiž pravda." James mi nabídne své rámě.

Jednou paží jsem propletená s jeho a druhou si upravuju dlouho blonďatou paruku na hlavě. Vyjdeme z malé budovy ven na cestičku, která vede do ulic Disney.

Pracuju v Disney jako Wendy z Petera Pana a jako Locika z Na Vlásku. Dneska jsem Locika. Začala jsem tady pracovat asi před rokem. Šetřila jsem si peníze na vysokou, ale asi před devíti měsíci mámě diagnostikovali čtvrté stádium rakoviny slinivky. Teď jdou všechny mé peníze na její léčbu. S tátou tvrdě pracujeme, abychom mohli zaplatit všechna vyšetření a operace.

„Budeš tady zhruba 30 minut a budeš se fotit a podepisovat se," informuje mě James.

Pokývám hlavou. Na tohle jsem zvyklá. Miluju práci tady. Je to neskutečný pocit vidět všechny ty obličejíčky dětí, když mě vidí. Jsou tak nadšené! Některé děti se ale tak stydí, až je to roztomilé. Miluju, když za mnou přijdou i teenageři a chtějí se se mnou vyfotit. Je opravdu zábava být Locikou. Je tak energetická a starostlivá.

Dojdeme k mé stanici, kde už je řada. Malá holčička oblečená v kostýmu Sněhurky začne skákat nahoru a dolů nadšením, když mě uvidí. Všem zamávám a stoupnu si ke zdi, u které mám být. Za mnou je spousta květin různých barev, aby to ladilo s mou parukou.

Fotograf pokyne prvním lidem v řadě, aby šli dopředu. Je to matka s dvěma dcerami. Jedné je kolem pěti let a ta druhá vypadá tak na šestnáct. Ta menší ke mně okamžitě přiběhne. Skloním se a obejmu ji.

„Ahojky!" usměju se na ni.

„Můžeš mi tohle podepsat?" Holčička mi podá deníček a pero.

„To bych moc ráda!" Věci si od ní převezmu. „Jak se jmenuješ, zlatíčko?"

„Abigail," zakření se na mě, přičemž se pohupuje na patách.

Deníček otevřu a rychle se podepíšu jako Locika. „Kolikpak ti je, Abigail?"

„Pět." Abigail mi ukáže pět prstů.

„Wow!" vyjeknu. „Chtěla by ses se mnou vyfotit?"

Abigail rozjařeně pokýve hlavou. Otevřu náruč a ona mi do ní vběhne. Obejmu ji a usměju se do objektivu. Její maminka nás rychle vyfotí. Zase se postavím, když je všechno hotovo.

„Chtěla by ses se mnou taky vyfotit?" zeptám se Abigailiny starší sestry.

Nervózně se rozhlédne kolem. „Můžu?"

Přeskočila jsem k ní s úsměvem na rtech. „Samozřejmě, že ano! Jak se jmenuješ?"

„Becky," odpoví. „Miluju Na Vlásku. Ty a Flynn jste spolu strašně roztomilí!"

Přiložím si ruku na srdce. „Oh, Evžen," lehce jsem se usmála. „Viděla jsi ho tu někde? Šli jsme před chvílí společně lesem a on zmizel."

„Ne, ale jestli ho uvidím, tak mu řeknu, že ho hledáš," slíbí mi Becky.

„To je od tebe tak milé!" rozplývala jsem se. „Vyfotíš se se mnou?"

Becky pokýve hlavou tak jako Abigail před chvílí. Omotám paži kolem Beckyina pasu a usměju se na kameru. Fotograf a její maminka udělají několik fotek. Zamávám jim na rozloučenou, když odejdou. Otočím se, abych se podívala, kdo je jako další v řadě. Skupina tří kluků a malé holčičky kolem osmi let předstoupí vpřed. Museli být přinuceni maminkou jednoho z nich, aby sem tu holčičku vzali.

„Ahoj," pozdravím je.

Ti tři kluci se na mě usmějí. Holčička ke mně popoběhne blíž a obejme mě kolem pasu. Nejstarší z kluků se postaví přede mě a políbí mě na hřbet ruky. Ti zbylí dva se začnou smát. Oh, chápu. Snaží se ohromit své kamarády.

„Nejsi ty ale sladký mladý muž," držím se svého charakteru, „neřeknu Evženovi, že jsi to udělal. Občas trošku žárlí," zahihňám se.

Miluju tuhle práci. Každý den dělám něco, co miluju. Je dobře, že jsem totální blázen do Disney. 

• • •

Doufám, že vás první kapitolka naladila na nový příběh a za pár dní se můžete těšit na druhou!! ❤️

Love ya all xx.

Hey, Princess (Louis Tomlinson Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat