Gracz @Minx dodał gracza @Nekoshy
@Nekoshy
?@Minx
Chcesz może razem pograć?:P@Nekoshy
Raczej nie gram z byle kim@Minx
Proszę heh
Nie mam z kim grać@Nekoshy
Poświęcę się..@Nekoshy dołącza do @Minx
@Nekoshy zabija niebieskiego smoka
@Nekoshy zdobywa 207lvl
@Minx zabija ognistego smoka
@Minx zdobywa 87lvl@Minx
Woo dobry jesteś
Jak się nazywasz?@Nekoshy
Po co ci ta informacja?@Minx
Myślałam, że się może zaprzyjaźnimy:(@Nekoshy
Lmao
Raczej nie
Nie szukam przyjaciół w grach@Minx
Dobrze:(
Dobranoc!!<3@Nekoshy
Dobranoc:)Gracz @Minx jest offline
„Koniec grania na dziś" pomyślała Y/n gdy odłożyła pada na swoje miejsce. Miała nadzieje, że ten cały Nekoshy zaprzyjaźni się z nią, lecz jeszcze się nie poddała.
Kolejnego ranka obudził ją budzik. Ciężko jej się wstawało, bo w końcu grała do 3 w nocy. Podeszła do szafy oraz ubrała szkolny mundurek Fukurōdani oraz wyszła z swojego pokoju. Wzięła dwa pączki. Jeden dla siebie a drugi dla swojego przyjaciela, Bokuto. Chłopak stał już przed jej domem i czekał na [kolor włosów].
-Oo a co to?-Spojrzał na papierową torbę.
-Coś słodkiego dla nas.
I ruszyli w drogę do szkoły. Bokuto jest o rok starszy od Y/n ale i tak są nierozłączni. Odkąd byli mali, już się ze sobą przyjaźnili.
Wchodząc do szkoły [kolor oczu]oka zapytała.
-Znasz w ogóle tego Nekoshy?
-Ta, to ten jeden z lepszych w Japoni?
-No ta! Ogarnij, że z nim wczoraj grałam. Szkoda, tylko że jest anonimowy. Założę się, że jest przystojny.
Y/n rozmarzyła się, a w tym czasie jej przyjaciel walnął ja w ramię.
-Ty lepiej patrz jaki przystojniak idzie koło Ciebie.
Dziewczyna żartobliwie zakryła usta z wrażenia. Oby dwaj zaśmiali się. Później pożegnali się i każdy poszedł do swojej klasy.
CZYTASZ
𝐆𝐫𝐚𝐜𝐳𝐞 | 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚𝐱𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
أدب المراهقين16 letnia Y/n dodaję w grze pewnego gracza. Na początku chłopak nie jest zainteresowany jakąkolwiek przyjaźnią. Lecz ta dwójka nie spodziewa się, że w przyszłości wydarzy się w właśnie to...