Vzala jsem si svojí nedojezenou svačinu a začala ji jíst, měla jsem chleba s máslem, ale neberte mne zle je to opravdu skvělá svačina.
Čekaly jsme na Dominika u skříní, ten gremlin se šel naobědvat do školní jídelny s "kamarádem" Matějem, Matěj a nebo Matyáš.
Říkejte mu jak chcete, každopádně je to nový spolužák a nebudu lhát už způsobil spoustu potíží, ale lidi ho mají rádi.
Každopádně já jdu s tím co si o něm myslí ostatní!
Jinak funn fact, Hanuš má dneska odpolední přestávku ve stejnou dobu jako my! Wow!
No, každopádně teď jsme ve školním sklepě, opření o zeď a snažíme se neposrat z té tmy tady! :D
Jak si tak nás pět hovíme na starých zaprášených školních parketách, slyšíme něco tichounce ťapkat po schodech, směrem k nám.
Samozřejmě první co nás napadlo bylo, že je to Dominik s Matějem, tak jsme si řekly že se je pokusíme vystrašit!
Schovaly jsme se za sloup se žluto-oranžovými skříňkami, očíslované byly čísly ,,200, 201.." a tak dále a tak dále- no chápeme-
Akorát jsem stihla vykouknout zpoza rohu, ale to co jsem viděla rozhodně ani jeden z kluků nebyl.
Ze schodů potichu, pomalu, ale jistě scházela postava zahalená v plášti (viz. média).
Nebylo jí vidět do obličeje, akorát z toho místa vycházelo divné zelené světlo. Jakoby říkalo, ať jdu k němu. Všechny jsme to pozorovaly s vykulenýma očima.
Já v tu chvíli dostala ten špatný pocit že začnu kašlat!'To ne! Však nás všechny prozradím, a to by asi nebylo nejlepší!!! Neznámé tu osobu, je zahalená, a snaží se být velice opatrná a potichu, to by Klára podotkla hned jak by měla možnost, jenže tu možnost nemá! Jednu věc vím na tisíc procent, ta osoba se chová podezřele, a rozhodně tu nemá co dělat!'
Najednou začal můj přívěsek z akvarínu zeleně zářit, snažila jsem se ho tedy schovat, 'co se to sakra děje?!' pomyslela jsem si, bylo toho moc najednou, a když je toho moc, nestíhám to můj mozek prostě pracuje pomalu.
Postava šla chvíli rovně, poté zahla do dlouhé tmavé uličky. Na konci byli dveře s nápisem ,,Na děti a domácí zvířata" no jó no, školník si z nás rád dělá srandu. Postava tam chvíli stála a asi se snažila odemknout ty ocelové dveře (opravdu vypadají mohutně, jak z bunkru), což se jí asi i povedlo, dveře se otevřely a postava rychle zaplula do tmy, bíle vytapetované místnosti, poté se dveře zabouchli.
Byla jsem zděšená, a mé kamarádky také! To se ví, tohle se nestává každý den, aby jste viděli neznámou osobu jak se právě vkrádá na školní pozemek!
A jak vím že to není jeden z učitelů?Do toho pokoje nikdo nechodí...
Ach ano nová kapitola je zde! Těšili jste se😁?
Kapitolka mi zabrala několik dní, protože jsem neměla čas a hlavně inspiraci😅!
Tak jo, nebudu to nejak prodlužovat!
Doufám že jste si kapitolu užili,
nashledanou!
-Sam
ČTEŠ
(REWRITE) ,,Bylo nás 12?" Ze školy už neutečeš
Korku(POZASTAVENO/REWRITE) Dobrý den, toto je první díl z hororové série.. ,,Bylo nás 12?" doufám že si ho užijete! ⚠️Příběh NEMÁ za účel nikoho poškodit!, Jakákoliv podobnost s žijící osobou je čistě náhodná! Kniha může mít špatný vliv na mladší čtenář...