RÓZSA ÉS GYÖNGY
·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·
- És mi lesz akkor, ha ez a Mick Schumacher megembereli végre magát, és érdeklődni kezd felőled?- dobott egy újabb szem epret szájába a vörös hajú nő, és úgy fordult a vele szemben ülő felé.
- Ugyan mi lenne?- kérdezett vissza a szőke, és megmozgatta lábait, melyeket a kék tenger habjai mostak- És amúgy sem kell olyanon gondolkodjak, ami nem fog megtörténni.
- Ugyan miért ne történne meg? Csak engedd neki, hogy közeledjen, nem olyan, mint az előzőek voltak, neki nem a cím vagy a családi vagyon kell. Neve neki is van, és ugyan úgy pénze is. És csak gondolj bele milyen zabálnivaló gyerekeitek lennének. Aranyszőke haj, gyönyörű smaragd és zafír keverék szemekkel, és gyönyörű arcocskák, ici-pici gödröcskékkel.- ecsetelte a vörös nő, miközben a szőke a nyugodt tengert figyelte, mely őt is meg kellett volna, hogy nyugtassa.
- Mahpeyker.- szólalt meg kissé indulatosabban a nő, mint talán kellett volna, de ennek hatására szerencsére a török nő szinte azonnal abbahagyta az ábrándozást a görög hercegnő életéről- A saját életedet tervezgesd így, ha lehet, és ne az enyémet. Nálam ezek a dolgok még azt hiszem odébb vannak. Jóval odébb...- legyintett egyet a nő, majd ismét a lassan mozgolódó tenger felé vezette tekintetét.
- Médea kisasszony.- értintette meg valaki a nő vállát, mire ő azonnal arra kapta tekinteté- Három úr keresni, és kérik, hogy beszélhessenek önnel.
- Három férfi?- kérdezett vissza a nő, az érkezett férfi pedig csak bólintott egyet- Te vársz valakit?
- Én férfit? És amúgy is, akkor szerinted nem nekem szóltak volna, hogy engem keresnek?
- Nem feltétlenül, mert amilyen mindenlében kanál vagy te, ki tudja mit találtál már megint ki.- állt fel a nő, majd köntösét maga köré tekerve indult el a hatalmas kúria belseje felé.
- Én is megyek!- kiáltott fel a török nő- Egy alkalmat sem vagyok hajlandó kihagyni, hogy jót nevessek rajtad.- csapta össze kezeit a vörös nő, mire szőke társa csak megforgatta szemeit, hiszen az utána igyekvő még csak egy köntöst sem kapott magára, úgy indult utána.
- Hercegnőnk.- hajolt meg a három férfi a hatalmas előtérben. Már csak ez hiányzott a nőnek Mahpeyker mellé, mintha nem lett volna neki ennyi éppen elég a mai napből.
- Max Verstappen, Mick Schumacher,- mutatott egyenként a két férfira, majd a harmadik felé fordulva vonta össze szemöldökét a np- és talán Yuki Tsunoda.- a barna fürtös férfi pedig csak fülig érő mosollyal kezdett el hevesen bólogatni.
- És végre én is megtudok valamit időben!- tapsolt egyet a japán, mire a vörös nő nevetni kezdett, és csak akkor hagyta abba, amikor a szőke nő összehúzott szemekkel fordult felé.
- Ezt mégis hogy kellene értenem?- tette fel a kérdést a nő, és végigvezette tekintetét a díszes társaságon.
- Yuki nehezményezni szokta, hogy mivel ő az egyik legfiatalabb, így mindig mindent ő tud meg utoljára.- vont vállat a holland férfi- A futam után említetted, hogy itt leszel a héten, és ha szeretném, akkor csatlakozzak, a barátnőmmel. Ő sajnos nem tudott itt lenni, de helyette ez a két gyertyatartó már akkor bejelentkezett az útra, amikor még azt sem tudták hová készültünk. Így nem hagyhattam ott őket, hatalmas kiskutya szemekkel tudnak nézni, ha akarnak valamit.
YOU ARE READING
Lapozható érzelmek
FanfictionMinden munkának van egy hálás, de ugyanakkor egy hálátlan oldala is, az már csak rajtunk áll, melyiknek is engedünk nagyobb teret életünk során. Ámbár ilyen problémája azoknak nincs, akik a hivatásuknak élnek, akik szenvedéllyel végzik a munkájuk, é...