11

89 9 1
                                    

Jointmin
Jak tam nocka Yoongi?

Jointmin
Koń zwalony?

Użytkownik Jointmin ustawił nazwę użytkownika Sugarsby jako Stuleja

Stuleja
A twój?

Jointmin
Ja mam dziewczyny od tego

Stuleja
Fajne masz do nich podejście

No tak. Kozak w necie, pizda w świecie. Cały ja. Przynajmniej od dziś to nie ja będę tym, co się masturbuje do zdjęć przystojniaka klasowego.
Poprawiłem włosy, zacisnąłem mocniej bandanę i wyszedłem do szkoły. Gdy wszedłem do środka spotkałem kilka spojrzeń, jednak bez kpiny, a raczej pełne zainteresowania.
Jak zawsze przepchałem się po schodach na drugie piętro i usiadłem na ławce przy sali 51. Nagle obok mnie usiadły dwie przyjaciółki Jimina. Dwa pustaki, które wciąż myślą, że nikt nie widzi jak obciągają innym na palarnii za paczkę fajek.

- No cześć. Jestem Gawon, a ona Hyomin. Do której chodzisz klasy? - spytała blondynka przyklejając się do mnie.

Na szczęście zadzwonił dzwonek i mogłem spokojnie wejść do klasy. Zająłem swoje miejsce i wyjąłem sam długopis w oczekiwaniu na kartkówkę.

- Ej! Bandanka! - zawołał do mnie Songbin, ten jeden arogancki chłopak. Odwróciłem się w jego stronę - Wyjmuj książki. Może nie pamięta o kartkówce.

Spojrzałem z powątpieniem na chłopaka i wróciłem do wcześniejszej pozycji. Nie na tym przedmiocie. Wtedy do sali wparowała nauczycielka w piżamie jak zawsze i kubkiem kawy.

- Witajcie klaso. Przepraszam, ale musiałam omówić z panią dyrektor pewne sprawy. Proszę się rozsiąść, kartkóweczka - klasa zaczęła niemiłosiernie jęczeć i stękać - Już. Na ławce zostaje sam długopis.

Czy inni chcieli, czy nie chcieli, nauczycielka zaczęła rozdawać kartki z pytaniami. Gdy dostałem swoją, cicho podziękowałem i przyjrzałem się pytaniom. Pójdzie łatwo.

Wiek Ziemi, cztery i pół miliarda lat. Podpisz nazwy wysp i półwyspów. Prościzna. Madagaskar, Kanin, Eyre, Tablas. Uporządkuj epoki chronologicznie. Jura, Karbon, Kreda, Sylur, Neogen, Paleogen... Sylur, Karbon, Jura, Kreda, Paleogen, Neogen. Przykład skał osadowych pochodzenia organicznego, wapń. Orogeneza i sposób powstania Himalaji. Powstały w orogenezie alpejskiej w wyniku kolizji płyty euroazjatyckiej i indyjskiej. Na rysunku przedstawiono syklinę czy antysyklinę? Syklinę.
Podpisałem się i oddałem kartkę. Wyciągnąłem podręcznik z zeszytem i zająłem się czytaniem powtórzenia dopóki klasa nie skończyła pisać. Mój telefon zaczął wibrować. Wyjąłem go i sprawdziłem o co biega.

Jointmin
Kamieniarzu

Jointmin
Czego z szkoły uciekasz

Jointmin
Nie mam od kogo teraz ściągać mały kurwiu

Stuleja
Trzeba było się uczyć mały kurwiu

Stuleja
Poza tym jestem w szkole

Jointmin
Z pelerynka niewidka latasz?

Jointmin
Czy się zamieniłeś z kimś na kolory włosów? Bo mamy nowego typa siwego, który w porównaniu do ciebie jakoś wygląda

Stuleja
Jak się nazywa?

Jointmin
Skąd mam wiedzieć. Jest nowy.

Kiedy wszyscy napisali krótki tescik, nadszedł czas na listę obecności. Nauczycielka powoli czytała imiona rozglądając się po klasie.

- Min Yoongi?

- Jestem - ogłosiłem podnosząc rękę do góry.

Salę wypełniły krótkie szmery. Na ekranie pojawiło się powiadomienie.

Jointmin
Co ty odpierdalasz?

Kujon | YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz