Sehun'un ağzından:
Beakyeol'u uzun bir arama sonunda buldum. Odaların oturuyorlar ve sohbet ediyorlardı.
Bir dakika ne? Beakyeol ve oturmak. Beakyeol ve sakinlik. Beakyeol ve sohbet. Bu olanlar gerçek mi? Biri beni uyandırsın. Kendime vurursam uyanırmım acaba?
"Ahhhh!!"
Hayır bu gerçekmiş. Demek ki dünyanın sonu geliyor. Ama ben Luhan'la evlenmeden ölmek istemiyoru. Neyse. Ben işime bakayım. Odanın içine girdim. Hemen yanlarına koştum. Ve aklımda birikmiş 86282 tane sorulardan sadece bir kaç tanesini sormaya başladım.
"Siz nasıl oturuyorsunuz?, Beakhyun Chanyeol'a ne içirdin?, Chanyeol Beakhyun'a ne içirdin?, N-ne birde kahve mi içiyorsunuz?, kafanıza bir şey mi düştü?"
"Hayır bir şey yok bu kadar mı şaşırdın? Çok mu anormal görünüyoruz?"
"Sence şu durum çok mu normal?"
"Değil mi?"
"Yasa saçmalama hergün odanın kapısını kitleyip bağırarak inleyen kişiler için bu durum sence çok mu normal"
"Seslerimiz duyuluyor mu gerçekten?"
"Odalarda ses yalıtım olmadığını hatırlatırım."
"Chan biraz daha sessiz olmalıymışız duydum mu? Biraz daha kendini tutmalısın tatlım."
"Ever farkındayım ama seni görünce dayanamıyorum."
"Biliyorum ama rahatsız oluyorlarmış bi tanem."
"Tamam aşkım"
"Tanrımmmm!!! Kusmak istiyorum. Ne kadar iğrençsiniz. Abi insan azıcık utanır yaaa azıcık utanın. Öyle herşey her yerde söylenmez. Neyse benim sizinle konuşacağım şey de bunlardı."
"Vayyyy Sehun sen kendini aşmıssın."
"Yaaaa hemen şımarmayın siz bu konuda biraz tecrübelisniz diye söyledim söylediğime pişman etmeyin."
"Tamam tamam sen ne öğrenmek istiyorsun bu konuda bize onu söyle."
"çok utanıyorum"
"Bizden utanmana gerek yok."
"Tamam, siz o şeyi nasıl yapıyorsunuz?"
"Beakhyun uygulamalı gösterelim mi tatlım?"
"Chan şımarma hayır. Ben anlatamam utanırım."
"Haa yani yaparken utanmıyonuz da ben sorunca mı utanıyorsunuz."
"Tamam ben anlatıyorum iyi dinle......""Oha lan eğlenceli görünüyor. Ama biraz iğrenç."
"Tabi oğlum sen bi de yapınca gör."
"Bu akşam buraları boşaltırmısınız."
"Hmm sebep nedir?"
"Y-yaa işte şeyy. Yaaa offf siz benim dediğimi yapın yaaa."
"Tamam sakin ol yaparız bir şeyler sen şimdiden hazırlıklara başla bence."
"Hazırlıkların hepsi tamam herşeyi hazırladım."
"Oooooo!!! Sen bizim Sehun'umuza bak bayağı istekliymiş"
"Onu istiyorum sadece onun benim olmasını istiyorum."
"Tamam anladık onu istiyorsun. Biz evi boşaltıyoruz hadi sabaha görüşürüz."
"Yyaaaaa ne diyon sen be"
"Hadi görüşürüz. Bye."
"Bye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
call me baby...
Fanfictionhadi ama bir insan sevdiğine hiç bir zaman kolayca ulaşamaz. işte bu da o aşıklardan biri. iki beden birbirleri için yanıp tutuşurken tanrının onlara hazırladığı özel süprizleri göz ardı etmişlerdi. tanrının onlara acımasız yoktu.