Onlar uyurken Kris diğer üyelerle birlikte yurda geri dönmüşlerdi. İkisi yan yanayken başkasına ne gerek vardı.
Yurtta Büyük bir olay vardı. Hadi ama bu olaylardan bu sinir krizlerinden kurtuluş yokmuydu. Herneyse biz konumuza dönelim.
10 dakika önce:
Lay ve Suho odada birbirlerini yerlerken ve tam Lay Suho'yu yatağa atıp üzerine çıkmışken Lay'in telefonu çaldı. Lay telefonu açmak için Suho'yu son kez öpüp üzerinden kalktı. Telefonu çıkartı. Tanımadığı bir numara olduğu için pek açmak istemedi. Ama sonra belki önemlidir diye açtı. Telefonun diğer hattındaki kişi kadındı ve bu ses Lay'e çok tanıdık geliyordu. Kız konuşmaya başladı.
"A-alo Lay n-nasılsın?"
"Siz kimsiniz ve benim adını nerden biliyorsun?"
"S-senin a-adını b-bi-bilmeyen mi var?"
"Tamam asıl konuya gel"
"Lay hani sen yaklaşık 2 hafta önce bir bara gelmiştin. Ve o bardan çıkıp benim evine gelmiştik."
"E-ev-evet"
"Sen sarhoş-"
"Tamam kapa çeneni"
"İşte o gece ben hamile kaldım"
"NEEE!!!"
"Duydun işte ben senden sonra kimseyle birlikte olmadım. Yani bu çocuk %100 senden"
"Hayır öyle bir şey yok benim bir çocuğum yok olamazda."
"Bu çocuk senin ve ben bu çocuğu doğurmak istiyorum."
"Yarın doktora gidiyoruz."
"NE HAYIR. BEN DOKTORA FALAN GİTMEM!!!!"
"Ne oldu yoksa bu çocuk benden değil mi?"
"Hayır ben doktora gitmem."
"Neyseki evin adresini tam olarak hatırlıyorum yarın sabah 10'da seni almaya geliyorum. Sakın evden çıkıp bir yerlere gitme seni bulurum."Lay kızın cevap vermesini beklemeden suratına kapattı. Suho
'ya döndüğünde ağladığını gördü. Bir elini yanağına koydu. Suho büyük bir tiksinti ile Lay'in elini yanağından çekti ve konuşmaya başladı
"Lay demek bir çocuğun var." sesi sert ve soğuk çıkmıştı.
"E-ev-evet"
"Kekeleme! Kızı becerirken aklında kim vardı?"
"S-sen v-vardın?"
"SANA KEKELEME DEDİM!!!"
"T-tamam."
"Kızı becerirken kimi düşünüyordun?"
"Seni"
"Eveeet ben vardım o yüzden adını bile bilmediğin bir sürtükle yattın."
"Suho b-böyle d-davranma."
"Nasıl davranayım Lay 'aferim benim sevgilime çocuk doğduğunda da beraber bakarız' gibi şeyler mi söyleyeyim."
"O ç-ço-çoc-"
"SANA KEKELEME DEDİĞİMİ HATIRLIYORUM ZHANG YİXİNG"
"Bak o çocuk benden değil bunu yarın kanıtlayacağım."
"Kız seninle birlikte olduktan sonra başka biriyle birlikte olmuş mu?"
"Suho bak-"
"Sadece soruma cevap ver"
"H-hayır olma-"
"Tamam! Bu kadar yeterlı şimdi odadan çıkabirsin. Yada vazgeçtim ben çıkacağım odadan belki becerdiğin kızı arayıp doğacak çocuğunuzun ismini kararlaştırırsınız. Ben size rahatsızlık vermeyeyim."Suho odadan çıkmak için kapıyı açtığında karşısında 8 tane üyeyi beklemiyordu. Kalabalığın dağılması için "NE DİYE DURUYORDUNUZ BURDA AYI MI OYNUYOR!" diye çıkışı. Suho'yu duyan üyeler korkuyla odalarına doğru koştular.
Ertesi gün:
Lay saat 9'da kalkmıştı çünkü doktoru arayıp randevu alması gerekiyordu. Üzerini giyindi telefonu ve cüzdanını alıp b
Evden dışarı çıktı. Arabaya bindi ve kafasını direksiyona koyup düş ünmeye başladı. 'Ya o çocuk bendensen ben o zaman ne yapacağım. Tarım sen bana yardım et.' düşüncelerini bir kenera koyup emniyet kemerini taktı ve arabayı çalıştırdı.
Evin önüne geldiğinde arabadan indi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Kapıya üç kez vurdu ve her bir vuruşunda kendine küfür etti. Uzun bir bekleme sonucu kız kapıyı açtı. Lay kızın suratına bakar bakmaz yüzünü buruşturdu. Kız çok çok çok aşırı derecede çirkindi. Kolundan sertçe çekip arabaya bindirdi kızı bağırışlar eşliğinde. Kız arabaya oturduğunda konuşmaya başladı "benim doktoruna gidelim"
"HAYIR VE KAPA ÇENENİ!!"
" Lüt-"
"SANA O LANET OLASI ÇENENİ KAPAMANI SÖYLEDİM."
Arabada büyük sessizlik hakimdi. Lay'in kıza bağırması sonucunda kimse konuşması. Yaklaşık 5 dakika sonra hastaneye geldiler. Doktorun bulunduğu kata çıkarak odaya girdiler. Odaya girdikten sonra Lay herşeyi doktora anlattı ve DNA testi için hazırlar yapılmaya başlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
call me baby...
Fanfictionhadi ama bir insan sevdiğine hiç bir zaman kolayca ulaşamaz. işte bu da o aşıklardan biri. iki beden birbirleri için yanıp tutuşurken tanrının onlara hazırladığı özel süprizleri göz ardı etmişlerdi. tanrının onlara acımasız yoktu.