call me baby:8

59 5 0
                                    

Xiumin çıkış işlemlerini hallettikten sonra Chen'i alıp her zaman iğrendiği ve nefret ettiği hastaneden çıkardı. Arabaya doğru giderken Xiumin "Sana her şeyi baştan anlatacağım ve yanında Beak'de olacak" dedi ve arabaya Chen'i büyük bir özenle yerleştirdi. Yolda giderken arabada ölüm sessizliği hakimdi. İkisi de konuşmaya cesaret edemiyordu. Chen Xiumin'in yüzüne baktığında Xiumin bakmıyor, Xiumin baktğında Chen ona bakmıyordu bakamıyordu.
Kısa bir yolculuk ardından sonunfa yurda gelebilmişlerdi. Xiumin arabadan indi ve Chen'in oturdu koltuğun yanına geldi. Kapıyı açtıktan sonra Chen'i sanki bir porselen bebekmiş gibi kucağına aldı ve kapıyı kapatıp arabayı kilitledi. Yurdun kapısını açıp i'eri girdiği anda Kris ve Suho başta olmak üzere iki üye hariç onları kapıda karşıladılar. Bu seferki iki üye Beakyeol değil Hunhan'dı. İçeri geçtiler ve Kris "Chen kalbinde delik var--" Kris Xiumin tarafından saldırıya uğradığı için susmak zorunda kaldı. Chen "Ben herşeyi biliyorum benden saklamanıza gerek yok,"

Herkes Chen'e şaşırmış gözlelerle bakıyorlardı. Xiumin"N-nasıl yani?"
"Duydunuz işte ben bu kalbimdeki delik meselesinin uzun zamandan beri biliyordum."
"Neden bu k-kadar rahatsın Chen. Hiç endişelenmiyor musun?"
"Hayır Xiumin ben alıştım. Sen annen yüzünden geldiğin o hastanede ben kalbimdeki delik yüzünden yatıyordum ve Beak sen bana bu kişinin şu anda yanımda oturan ve kendimden çok srvdiğim insan olduğunu neden baştan söylemedin?"
"Tamam..."
"Ne tamamı!!! neyin tamamı Beak. Sen yada siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?"
"Söylemedim, sölyleyemedim. Sen o gittikten sonra hayata küstün tamam. Kendinden, herkesten, annenden, babandan, ve en önemlisi en yakın ardaşından korkmaya başladın tamam. Onu bir daha göremeyeceğin için kendini öldürmeyi denedin tamam. Hemen hemen her gece su gibi içki içtin tamam. Sürekli birileriyle kavga ettin tamam. Seni çoğu zaman karakollardan topladım tamam. Hemen hemen her gece kız erkek ayır etmeden altında inlettin tamam. Onu unutmuşken ve ben sana 'Şu sevdiğin adam tam yanında oturan Xiumin' diye nasıl derdim Chen bunları hiç düşündün mü?"
"C-Chen ben g-gittikten sonra s-sen k-ke-kendine b-bunları mı yaptın?"
"EVET BUNLARI YAPTIM. SIRS SENİ UNUTMAK İÇİN KAÇ KİŞİYLE İLİŞKİYE GİRDİM. HERGÜN EVE SARHOŞ OLUP GELDİM. KAVGA ETTİM VE EN ÖNEMLİSİ SENİN YÜZÜNDEN AİLEM TARAFINDAN REDDEDİLDİM!!!!!!"

call me baby...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin