Až Na Svatbě

317 12 1
                                    

Caroline se dívala na muže před sebou. Stál vedle nádherné brunetky a hladil jí po jejím bříšku, kde bylo jejich dítě. Nechápala to. Toho muže milovala, tak moc a tak dlouho a nakonec nebyli spolu. Ale co čekala? Tatiu chtěl každý muž, ale ona si nakonec vybrala Niklause. Přála si být jí, pak by totiž mohla být se svou jedinou láskou. Věděla však, že je to nemožné, tak požádala své rodiče, aby jí našli manžela. Věděla, že už se nezamiluje, tak proč se trápit hledáním manžela? Vdát se musela, tak proč ne za někoho koho nikdy nebude milovat a kdo nikdy nebude milovat ji. Aspoň by se nemusela cítit provinile, že by se do ní někdo zamiloval a ona by mi to nemohla oplatit.

,, Caroline." Caroline se podívala do očí své nejlepší kamaradky. Rebekah byla zároveň sestra Niklause. Nevěděla, že je do jejího bratra zamilovaná, ale něco málo tušila.

,, Vypadají šťastně." Poznamenala, aniž by od nich odtrhla svůj pohled.

,, Jednou taky budeš takhle šťastná. Najdeš si milujícího manžela." Caroline by se nejraději zasmála,.ale nemohla. Kdyby jen věděla.

,, Musím jít." Nechala ji tam stát samotnou. Rebekah se na ně podívala a usmála se. Její bratr si zasloužil štěstí.

Jakmile došla Caroline domů, její matka jí okamžitě řekla ať se převlékne. Nemusela ani dodávat, že má ní čeká její snoubenec. Nevěděla, kdo to bude, ale věděla, že to není Niklaus, takže jí to bylo jedno.

Rebekah seděla u jezera a čekala až se objeví Caroline. Scházeli se tady v tuhle dobu v tenhle den jednou týdně. Caroline vždy chodila včas, ale teď měla mírně zpoždění.

,, Omlouvám se, mám zpoždění." Rebekah se na ni usmála a objali ji. Když jí pustila, všimla si diamantového prstenu, který zářil na její levé ruce. Okamžitě jí chytil za ruku a podívala se z blízkosti na ten přenádherný prsten.

,, O můj bože. Nemůžu tomu uvěřit. Jsem tak šťastná a ty musíš být taky. Jak to, že jsi mi neřekla, že se s někým vídáš? Kdo to vůbec je?" Rebekah byla z jejího blížícího se manželství nadšenější než ona. Přála si, aby jí mohla říct pravdu, jenže věděla, že by jí to rozmluvila a to bylo to poslední, co by si přála.

,, Tyler Lockwood." Jakmile vyslovila jeho příjmení, trochu se ušklíbla. Bude z ní Caroline Lockwoodová.

,, Toho neznám." Tyler byl z vedlejší vesnice a byl velmi bohatý, což u svého budoucího manžela čekala. Její rodiče jí chtěli zařídit skvělou budoucnost.

,, Seznámíš se s ním." Ujišťovala ji. Sama ho až do včerejška neznala. A aby přiznala pravdu, trochu jí děsil. Jenže jejich zasnoubení už zrušit nemohla, jednou to slíbila, tak to dodrží.

,, Nemůžu se dočkat. Jaký je?" Sama nevěděla, co jí má říct vůbec ho neznala, což by měla vzhledem k tomu, že je to její budoucí manžel.

,, Počkej a uvidíš." Rebekah na ní udělala své psí oči. Párkrát jim už podlehla, ale teď nemohla. Když Rebekah viděla, že je její kamarádka neoblomná, přestala s tím.

,, Fajn. Kdyby se s ním mužů seznámit?". Caroline se v hlavě začali promítat všechna možná data.

,, Až na svatbě." Viděla její zklamaný výraz, ale nemohla riskovat, že by to bylo dřív. Mohla by ucítit to, co ona a nakonec by jí v tom zabránila. Každý věděl, že to, co Mikaelsonovi chtějí, tak to dostanou.

Ahoj

Doufám, že vám tenhle příběh bude líbit.

Nina

I Love YouKde žijí příběhy. Začni objevovat