Jen takové malé kouzlo

122 7 1
                                    

Dnes se konal Henrikův pohřeb. Esther měla jen pár minut na to, aby to vyzkoušela na Mikaelovi. Všechno potřebné má teď ve víně. Stačí jen, aby to vypil a pak ho musela nenápadně zabít. Ještě že existovala kouzla, bojovat by proti němu nedokázala.

Podívala se a viděla, jak Niklaus, který je po boku Tatii, zírá naštvaně na Caroline a Kola. Až se promění, jeho city ještě zesílí. To nedopadne dobře, ale její rodina na de vše, i kdyby to znamenalo vyhladit celou planetu.

Pozorně pozorovala Mikaela a viděla, jak se napil že své sklenice. To byla její chvíle.

Niklaus se na to nemohl dívat. Caroline vypadala šťastně. Byla rád, že je šťastná, ale štvalo ho, že to musí být zrovna s ním. Ale s kým jiným by měla být šťastná? Kol je přece její manžel.

,, Jsi v pořádku?" Tatia nakonec šla na pohřeb jeho malého bratra, což mu moc útěchy nepřineslo. Skoro mu připadalo, že si užívala, jak ostatní trpí.

,, Je to pohřeb mého bratra. Co bys řekla?" Tatia jen protočila očima. Smrt jejich dcery ji opravdu změnila

,, Dobře. Změňme téma. Dnes za mnou byla tvoje matka a chtěla mojí krev." Tatia to řekla jako by se nic nedělo. Každého by to zaskočilo, šokovalo, znechutilo, ale když jste znali čarodějku, tak tyhle věci byly pro vás normální.

,, Na co?" Niklause nenapadlo, proč by jeho matka chtěla krev jeho ženy. Znal spoustu kouzel s krví, ale ani jedno nedávalo smysl

,, To mi neřekla. Asi nějaké její kouzlo. Podle mě to nebude nic důležitého." Niklaus si to nemyslel. Jeho matka nedělala nedůležitá kouzla.

Esther odvedla Mikaela do lesů, aby unikla zvědavým očím. Musela si být jistá, že to funguje a provést to kouzlo než se to dozvěděli. Taky ji někdo mohl chtít zastavit. To nehodlala riskovat.

,, Jsme tady." Všude kolem byly jen stromy, nikde ani noha. Perfektní.

,, Proč jsi mě sem zavedla?" Esther luskla prsty a jejímu manželovi se zlomil vaz. Teď zbývalo jen čekat.

,, Kde je Esther?" Zeptala se Caroline Kola a napila se vína. Mělo to jinou chuť, ale nijak zvlášť to neřešila.

,, Někam odešla s naším otcem." Caroline se podívala směrem ke Niklausovi a nevypadal úplně nejlépe, ale jak jinak by měl vypadat, je to přece pohřeb jeho bratra.

,, Jdu za Niklausem." Kol přikývl a ona ho opustila.

,, Je mi líto toho, co se stalo Henrikovi." Řekla a sedla si k němu na kládu.

,, Mně taky. Pořád vidím jeho tělo. Kdybych nešel do lesa, nikdy by se to nestalo." Caroline položila svou ruku na jeho koleno.

,, Nebyla to to tvoje vina. Bylo to Henrikovo rozhodnutí, ne tvoje. Ani Henrik by ti to nevyčítal. Teď pojď. Oslavíme Henrikův pohřeb." Pohřby tam nebyli brány jako smuteční obřad pro člověka, ale jako oslava jejich života.

,, Dobře." Niklaus se na ní usmál a vydali se tančit. Milovat ten pocit, co cítí, když je s ní.

Esther koukala, jak se její manžel probudil. Fungovalo to. I když si tak trochu přála, aby ne. Nedokázala si představit, jaké to bude, když bude Mikael žít navždy. Musela zajistit, aby ne.

,, Co jsi mi to udělala?" Mikael vypadal naštvaně, ale to byl vlastně vždy, takže žádná změna.

,, Jen takové malé kouzlo. Měl bys mi děkovat." To zařídilo, aby na ní Mikael nevyjel, i když by proti její magii neměl šanci.

,, Co to kouzlo dělá?" Esther se usmála. Má vše, co je potřeba.

,, To nepotřebuješ vědět. Ad somnum." Mikael padl na zem. Do čtyřiadvaceti hodin je mrtvý. Teď byl čas to samé udělat i jejím dětem, jenže je nechá naživu.

Dorazila zase zpátky na pohřeb. Rozhlédla se kolem, aby spatřila všechny děti. Rebekah s Kolem zrovna pili víno, Elijah se bavil s Tatiou, Finn stál na okraji lesa a vše pozoroval a Caroline s Niklausem tančili kolem ohně. Vypadali spolu tak krásně. Člověk by i řekl, že pár jsou oni dva, vypadali spolu tak šťastně a trochu i zamilovaně. Nad tím teď nemohla přemýšlet. Musela to udělat. Hned. Chvíli přemýšlela jestli by to měla udělat před lidma. Nakonec, proč ne? Byli mezi nima lidi, kteří zabili jejího nejmladšího syna. Luskla prsty a všichni padli mrtví na zem. Esther se usmála a když trochu otočila hlavou, čekal tam na ní naštvaný pohled Ayany.

Omlouvám se. I love my girlfriend's father vydám zítra. Doufám, že to moc nevadí. Momentálně se na to necítím.

Nina

I Love YouKde žijí příběhy. Začni objevovat