Proč bych toho litoval?

60 3 2
                                    

Už to bylo dlouho, co se cítila tak odpočatá. Jako by všechny starosti zmizely. Jenže ony ne. Ale mohla chvíli předstírat, že ano. Každopádně tahle noc byla ta nejlepší, kterou kdy zažila a rozhodně jí nehodlala litovat.

,, Dobré ráno." Usmála se na něj. Paprsky slunce se dotýkali jeho tváře skrz okno. A to si myslela, že už nemůže být krásnější.

,, Dobré ráno." Odpověděla. Myslela to vážně. Tohle bylo to nejkrásnější ráno za poslední dobu. Nutilo ji to přemýšlet o jejím starém životě. Kdyby všechno bylo o proti současnosti jednoduché.

,, Jak se cítíš? Teď když už tě vztek, smutek a zklamání přešlo?" Bál se, že by toho mohla litovat. Na tohle už nějakou dobu čekal a nenáviděl by se, kdyby její situace zneužil.

,, Cítím se skvěle? A nelituji toho. A ty?" Jeho tvář se rozzářila. Tohle byl jeho momentální sen.

,, Proč bych toho litoval?" Jak by vůbec někdo mohl litovat noci s ní? Možná Kol pokud ji ještě někdy ublíží.

,, Máš manželku." Sakra. Úplně na ni zapomněl. Stejně spolu poslední dobou moc nevycházeli. Navíc si byl celkem jistý, že to zkouší na Elijahe.

,, Nebylo by to poprvé, co jsem jí byl nevěrný." Začervenala se při té zmínce. O té chvíli několikrát snila. Byla ráda, že se to stalo znovu.

,, Co budeme dělat teď?" Neodpověděl. Ani jeden nad tím zatím nepřemýšlel. Věděli jen, že k sobě něco cítí a těm citům se zcela bez rozumu poddali.

,, Já nevím." Odpověděl upřímně. Chtěl by s ní být, ale nebyl si úplně jistý, jestli by chtěl být s ní.

,, Miluju tě už od mala a ničilo mě, když jsem tě viděla s Tatiou. Proto jsem si taky vzala Kola. Chtěla jsem být jen s tebou a nikdo jiný pro mě neexistoval." Tohle jeho rozhodování zkomplikovalo. Cítil k ní něco a po přeměně se to zesílilo, ale nebyl si jistý, jestli je to mělo alespoň blízko jejím citům.

,, Myslím, že bysme si to měli promyslet. Každý sám." To trochu bolelo, ale chápala to.

,, Tak se obleč a jdi." Snažila se, aby to neznělo naštvaně a popravdě trochu naštvaná byla.

,, Jak si přeješ." Řekl trochu smutně, ale i tak její přání začal plnit.

Kol měl celou noc na to, aby si celou věc promyslel. A k jeho překvapení, mu její ztráta vůbec nevadila. Cítil se volný. Už žádné špatné svědomí, už žádné kázání, už žádné vyhrožování ztráty sexu.

Zrovna se procházel po hradě a hledal si snídani. Pár pěkných potkal, ale ne tu která vyhovovala oslavení jeho svobody. Pak ji uviděl. Byla nádherná, ještě krásnější než jeho manželka. Teď už vlastně exmanželka. Rozhodně by byla škoda, kdyby v ní zůstala každá kapka krve, která jí teď koluje žílami.

,, Omlouvám se." Řekl a chytil ji za paži, aby ji zabránil v chůzi. Najednou ucítil silnou bolest hlavy. Když se podíval před sebe, dívka už byla pryč. Tohle bude zábava.

Rebekah měla po včerejšku skvělou náladu. Nebylo nic lepšího než nakopat chlapovi zadek. A jeho výsost princ Tristan si to rozhodně zasloužil.

,, Má paní." Rebekah se otočila k hlasu. Byl to muž ze včerejška. Měl nádherné světle hnědé vlasy, které byly narozdíl od jejich bratrů krátké a nádherné zelené oči, které neobsahovaly nic špatného.

,, Neříkej mi tak. Nesnáším ten titul. Stačí Rebeko." Viděla, že měl z ní trochu nervy a chtěla mu to ulehčit. Na tomhle zámku nebylo moc dobrých urozených lidí. Navíc ten titul vážně nesnášela, i když ho tak moc chtěla.

,, Chtěl jsem vám jen poděkovat. Zachránila jste mi život." Usmála se. Alespoň někdo se uměl chovat.

,, Nemáte zač, ale měl byste se radši naučit bojovat. Příště bych už nemusela být nablízku."

,, Já umím bojovat, dokonce lépe než jeho výsost princ Tristan, ale my ho musíme nechat vyhrát. Nikdo nechce vidět budoucího krále poníženého, kromě všech, co ho už poznali." Zasmála se.

,, To bych chtěla vidět. Sejdeme se na hranici lesa a hradu. Uvidíme, co umíš." Otočila se a při tom pohodila vlasy. Následně odešla.

Caroline se procházela po překrásných zahradách hradu. Nikdy neviděla nic tak krásného. Na první pohled se zamiloval to rudých růží. Nemohla si pomoct, přičichla si k nim

,, Lady Rebeko." Ucítila ruku na svém rameni a bezmyšlenkovitě člověka praštila do obličeje.

,, Omlouvám se. Neviděla jsem vás." Vyhekla hned co si uvědomila, že ten muž neměl žádné špatné úmysly a jen si ji spletl s její sestrou.

,, Já tě znám. Ty jsi ta holka, co mě nazvala idiotem." Na místě zbledla. Poznal, že je to všechno jen hra? Že je jen prostá dívka z vesnice?

,, Nechápu, jak jsi se mohla vdát do šlechtické rodiny. Určitě nějakými špinavými triky." Ulevilo se jí. Myslel si, že se vdala kvůli majetku. To by nikdy neudělala. Ona se vdala kvůli... Kvůli čemu se vlastně vdala?

,, Tobě by však ke sňatku nepomohli ani ty špinavé triky." Viděla v jeho pohledu, že by ji nejradši zabil, ale to k jeho smůle nešlo.

,, Dával bych si být tebou pozor na jazyk. Nechtěla bys o něj přijít." Nevěděla, čím to je, ale tenhle muž jí něčím připomínal Mikaela.

,, Myslím, že by z toho Lady Rebekah neměla radost." Viděla, jak na tváři zbledl a měla co dělat, aby se nezasmála. Už teď měl u Rebeky malou šanci a pochybovala, že by ji chtěl posunout na nulu.

,, Omluv mě." Řekl a odešel pryč.

Cítil vinu jako ještě nikdy. Jeho city k Tatie se vrátili a byli silnější než kdy dřív. Stejně to nebylo jako by někdy zmizely. Byl si celkem jistý, že to teď mezi Tatiou a jeho bratrem zrovna moc nefunguje, takže by mohl mít šanci. Jenže to neznamená, že by ji měl využít. Byla to manželka jeho bratra.

,, Lorde Elijahi." Otočil se a našel tam ženu, se kterou jeho bratr včera tančil.

,, Vaše výsosti." Uklonil se.

,, Vím co vás trápí." Zavrtěl hlavou. Ta holka neměla ani zdání.

,, A co?" Zvedl obočí.

,, Jste zamilovaný do bratrovi ženy. Jen vám chci říct, že vás to nemusí trápit, neboť vás bratr je zamilovaný do ženy vašeho třetího bratra." Hledal na její tváře jakékoliv známky lži nebo nebo podvodu, ale žádné nenašel.

,, Jak to víte?" Byl zmatený. Byl tak nápadný nebo uměla číst myšlenky?

,, Mluvila jsem s vaším bratrem. Jen vás chci ještě varovat. Vím, že ní znáte lépe, ale něco se mi na té ženě nelíbí." Nad tím se zamyslel. Taky se mu něco na Tatie nelíbilo. Tak začal uvažovat, jestli jeho city nepochází z jeho lidských citů. Důkazem je, že se objeví jen ve případech, kdy ukáže svou lidskou stranku. Musel ještě přemýšlet.

Ahoj

Nová kapitola je venku. Před nějakou dobu jsem si všimla, že jsem jednu kapitolu vydala dvakrát, ale každou trochu jinak. Tak jsem je spojila dohromady. Děkuji za upozornění (žádné nebylo).

Nina

I Love YouKde žijí příběhy. Začni objevovat