Caroline se cítila hrozně, byla cizoložnice. Byla si na devadesát devět procent jistá, že jí její manžel podváděl taky, ale i tak. Nejhorší na tom byla, že ho milovala a on se pak vrátí za svou ženou, kterou miluje jako ona jeho. Proč na ní musel být svět tak krutý?
,, Dobré ráno, zlatíčko." Caroline se usmála na svého manžela. Kol si naštěstí nevšiml, že domů přišla až pozdě v noci, protože on přišel až teď ráno.
,, Dobré ráno." Caroline právě chystala snídani, měla přece povinnost starat se o svého manžela.
,, Je čas dělat na potomkovi." Řekl a začal jí líbat na krku. Caroline se před očima objevovali obrazy z minulé noci a to jí jen odrazovalo.
,, Teď ne. Až večer." Kol by byl naštvaný, kdyby nestrávil noc se ženou, jejíž manžel odjel do města.
,, Dobře." Řekl a bez dalšího slova odešel. Caroline se to mírně dotklo. Její manžel chtěl od ní jen jednu věc. Věděla, že to tak bude, ale zažít to na vlastní kůži bylo ještě horší. Jako malá snila, že se vdá za muže, kterého bude hluboce milovat a který bude milovat jí, jenže takový muž asi neexistoval.
Niklaus se celý den usmíval, což všem připadalo divné, zrovna mu umřela dcera. Niklausovi to taky připadalo zvláštní, ale snažil se jít dál a s tím mu pomohla jeho nádherná blonďatá švagrová.
,, Vypadáš nějak moc šťastně." Poznamenala jeho žena. Tatia se od toho incidentu nezvedla z postele, neměla na to sílu.
,, Snažím se jít dál, ona by si to přála." Tatia si zabořila hlavu do polštáře, nezvládla zmínku o její zesnulé dceři.
Caroline zrovna pralo prádlo u řeky spolu s dalšími změnami, které museli dělat své domácí práce celý den. Doufala, že tam nepotká Rebeku, chtěla se jí se vším svěřit, ale nemohla. Šlo přece o její bratry. Nemohla jí těmi informacemi zatížit, tak se s tím holt popere sama, stejně jako to dělávala celý svůj život.
,, Pane bože." Vykřikla jedna žena vedle ní. Caroline se na ní podívala a viděla, že se koukala s němým úžasem před sebe, stejně jako ostatní ženy. Zvedla pohled tam, kam se koukali a spatřila pohledného může na koni. Na první pohled bylo jasné, že je to šlechtic. Nevěděla co, ale v jeho pohledu bylo něco, co jí děsilo.
,, Potřebujete něco, pane?" Caroline se uklonila. Věděla, že ostatní ženy jsou v tranzu kvůli jeho kráse, tak musela promluvit ona. Tušila, co se většině žen honí hlavou. Buď se chtěli za něj provdat nebo za něj chtěli provdat své dcery, tak se jim právě v hlase odehrávala svatba
,, Kdo ti dal povolení mluvit se mnou? Víš kdo já jsem?" Caroline měla nutkání dat mu facku a stálo jí hodně sil, aby to neuskutečnila.
,, Idiot." Caroline věděla, že měla mlčet, ale to nebylo v její povaze. Vždyť jí učili, aby byla dokonalou poslušnou ženu, ale to se nikomu nepovedlo. Byla to Caroline Elizabeth Forbesová a ona v životě nebude poslouchat může, natož se ho bát.
,, Ty jsi odvážná holka. To já nenávidím. Jsem Tristan de Martel a ty teď půjdeš se mnou." Muž jí začal tahat za paži směrem k němu, ale ona se mu vykroutila ze sevření a začala, co nejrychleji utíkat zpět do vesnice
ČTEŠ
I Love You
FanfictionCaroline je zamilovaná do Niklause, ale on miluje někoho jiného. Odehrává se v 10. Století