Niklaus byl šťastný. Měl skvělou ženu a dítě na cestě. Pořád nechápal, jak si mohla vybrat ze všech mužů, co o ní měli zájem zrovna jeho. Mezi těmi muži byl i jeho bratr Elijah. V té době spolu byli na nože, ale nakonec se usmířili. I přesto, že si nevybrala jeho, byl za ně oba šťastný. Cítil je kvůli tomu špatně, protože si nebyl jistý, jestli by se zachoval stejně, kdyby to bylo naopak. Naštěstí si vybrala jeho.
,, Niku." Otočil se a zahlédl svou malou sestru. Rebekah byla jeho jediná sestra. Měl ještě jednu, ale ta umřela dřív než se narodil.
,, Co těm se přivádí, milá sestro?" Rebekah za ním do jeho domu moc často nechodila. Spíš se potkávali někde venku. Byla smutná, že už s nimi nebydlí, ale teď měl manželku a i dítě. Musel se odstěhovat.
,, Jen jsem tě chtěla vidět. Bylo mu smutno." Rebekah by to nikdy nepřiznala, ale Niklaus byl její oblíbený bratr.
,, Taky jsi mi chyběla. Mám teď chvíli čas. Co kdybychom se prošli a popovídali si?" Rebekah s nadšením přikývla. Vydali se jako vždy směrem k vodopádům.
,, Představ si, že Caroline je zasnoubená." Upřímně nevěděl, jak na tohle zareagovat. Znal Caroline. Ona a Rebekah byly nejlepší kamarádky od malička. Musel uznat, že je nádherná. Snad i ta nejkrásnější žena jakou, kdy viděl. Jenže ji nemiloval, tak jako Tatiu. Měl ji rád. Kdo by neměl? Byla tak plná světla.
,, S kým?" Nevšiml si, že by se Caroline někdo dvořil. Navíc to ani nemohl být nikdo z jejich vesnice. Tady se drbny šířily rychle.
,, Neznám ho. Caroline však řekla, že se jmenuje Tyler Lockwood." V tu chvíli se jeho ruce začaly zatínat v pěst. Párkrát se s ním už setkal a neměl ho zrovna moc v lásce. Jinými slovy, nesnášel ho.
,, Co je?" Rebekah si okamžitě všimla pohledu na jeho tváři. Usoudila, že to nemůže být dobré.
,, Neměla by si ho brát, pokud chce být někdy v životě šťastná a zdravá." Rebekah se lekla. To přece nebylo možné, že? Caroline by se do někoho takového nemohla zamilovat, natož si ho vzít. Možná, že tu stránku před ní skrýval a odhalí se až po svatbě, což už bude pozdě. Musela svou nejlepší kamarádku zachránit.
,, Omluv mě." Ani nečekala a odběhla pryč. Celou cestu přemýšlela, jak jí to říct. Věděla, že ví, že by jí nikdy nelhala, ale Tylera miluje.
Zaklepala na dveře jejího domu a otevřela je přímo ona.
,, Nesmíš si ho vzít." Vyjekla hnedka ze sebe.
,, Co se děje?" Caroline ihned poznala ustaraný výraz na její tváři. Rebekah se takhle málokdy tvářila, a když už tak to mělo vážný důvod.
,, Nesmíš si ho vzít. Akorát by ti ublížil. Vím, že ho miluješ, ale když si ho vezmeš, tak budeš po zbytek života nešťastná." Caroline si nechtěla vzít jeho, jenže muž, kterého chtěla ona sama, už byl ženatý, tak jí to bylo prakticky jedno.
,, Sňatek už je domluvený a já to nemůžu zrušit, i kdyby sebevíc chtěla. To dokáží jen naši." Rebekah se usmála a vběhla dovnitř a našla tam její rodiče sedět.
,, Dobrý den, pane a paní Forbesovi." Ona a Caroline si byly sice moc blízké, ale stále je musela oslňovat formálně, na rozdíl od Caroline, která její rodiče oslovovala jmény.
,, Ahoj, Rebeko." Pozdravili ji a odvrátili od zrak jelikož nečekali, že by chtěla něco od nich.
,, Nechám vás tu. Mám ještě nějakou práci." Teprve, když Caroline odešla, začali se její rodiče všímat Rebeky.
,, Co potřebuješ, Rebeko?" Řekla Elizabeth Forbesová milým hlasem. Rebeku vždy tak trochu děsila. Nikdy doopravdy nevěděla jaká je.
,, Chtěla jsem mluvit s vámi o sňatku Caroline s Tylerem Lockwoodem. Nemůže se ho vzít. Nikdy s ním nebude šťastná." Elizabeth s Bill se na sebe podívali. Rebekah nevěděla jestli je to dobré či špatné.
,, Bude s ním šťastná. Nelze najít lepšího a bohatšího člověka pro naši dceru." Řekl Bill chladným hlasem. Bill taky děsil Rebeku. Víc než jeho žena. Byl chladný jako Mikael, možná i víc. Teď se to jen prokázalo. Nešlo mu o štěstí jeho dcery, ale o peníze. Musela něco udělat, musela ji zachránit.
,, Možná mám někoho bohatšího s kým bude vaše dcera šťastnější." Tohle bylo jediné možné řešení. Chtěli peníze, tak jim je dá.
,, Koho?" Oba byli zmatení. Nikdo takový neexistoval. Znali všechny jejich možnosti. Zjistili je, když hledali pro svou dceru ženicha
,, Mého bratra."
ČTEŠ
I Love You
FanfictionCaroline je zamilovaná do Niklause, ale on miluje někoho jiného. Odehrává se v 10. Století