Ty jsi Aurora, že?

112 5 0
                                    

Byl už večer, když dorazili k hradu a tam se konala konala slavnost na jejich počest. Bylo příjemné tady být, ale riskovali odhalení Finnovi. Poslední, co o něm slyšeli, bylo, že taky dokončil svou přeměnu a že je chtěl zabít. Od té doby před ním utíkají.

,, Jsem rád, že vás poznávám. Omlouvám se ale, ale nepamatuji si vaše jména." Zrovna stáli před králem, který je vítal. Udělal jim radost, když si nepamatoval jména potomků svého blízkého přítele.

,, I my vás rádi poznáváme, vaše veličenstvo. Jsem Elijah, to jsou moji bratři Niklaus a Kol s jejich ženami Caroline a Tatiou a naše sestra Rebekah." Všechny tři ženy se uklonili a pohled krále sjel k jejich dekoltu, čehož si všiml akorát Niklaus a dalo mu dost práce, aby se udržel má uzdě.

,, Někde tady potkáte i mé děti Tristana a Auroru, věřte mi, poznáte je na první pohled. Veselte se." Král odešel a nechal tam všech šest stát samotné.

,, Chceš jít tančit, má krásná ženo?" Kol natáhl ruku ke Caroline, která ji s radostí přijala.

,, Smím prosit?" Niklaus se otočil a našel před sebou nádhernou rusovlasou ženu.

,, Víš, že má muž žádat ženu?" Protočila panenky. Normálně byl odešla, jelikož se choval jako typický muž, ale něco jí říkalo, ať zůstane. Ta žena měla odvahu, to je jasné a to se mu opravdu líbilo.

,, Já si na pravidla nepotrpím." Niklaus vzal ženu na taneční parket, kde začali tančit.

,, Sledovala jsem vás a shledávám tě zajímavým." Jeho oči se vykulily překvapení, ta žena byla opravdu něco. Zajímavý. Opravdu nevěděla, jak moc je zajímavý a ani by to vědět nechtěla.

,, Jsme tu jen chvíli." Řekl a podíval se na Caroline, která o kousek dál tančila s Kolem. Byli k sobě tak blízko, přál si, aby to byl on, kdo ji mohl takhle držet.

,, Já vím. A za tu dobu jsem vypozorovala, že nemiluješ svou ženu, ale miluješ ženu svého bratra." Byl tak zřejmý? Nebylo těžké si toho všimnout, ale musíte mít na to pořádně otevřené oči, což jeho rodina neměla.

,, Já ne..." Chtěl říct, že do ní není zamilovaný, že k ní nic necítí, chtěl lhát, ale naštěstí nebo naneštěstí ho přerušila.

,, Poznám, když je někdo zamilovaný. Taky jsem byla, ale můj bratr ho zabil. Prý nebyl pro princeznu dost vhodný. Naštěstí mi s otcem ještě vhodného nápadníka nehledají." Chtěl vyjádřit lítost, ale to nebylo to, co ona chtěla. Pořád to však bylo hrozné, rozhodně si to nezasloužila. Považoval se za monstrum, ale možná byla na světě větší.

,, Ty jsi Aurora, že?" Poznal to podle korunky na hlavě, které si až do teď nevšiml. Bylo těžké uvěřit, že je princezna, představoval si ji úplně jinak.

,, A ty Niklaus. Jestli někdy budeš potřebovat přítele, tak mi řekni, budu tu pro tebe." Niklaus se na ní usmál a dál pokračoval v příjemném tanci s ní.

Elijahovi to stále připadalo jako špatný nápad, takže tam jen stál a dával pozor na všechny. Všichni vypadali šťastně, ale na jak dlouho? Byla jen otázka času, než tohle místo budou muset opustit.

,, Proč se nebavíš?" Zeptala se ho jeho bývalá láska.

,, Nemám náladu." Tatia protočila oči. Byla to otravná vlastnost, ale když byla člověk, tak se jí líbilo, jak dával pozor na svou rodinu nehledě na cokoliv. Elijah se však na ni nepodíval, tak si ho otočila k sobě.

,, Víš, možná máš pravdu a tohle nebyl dobrý nápad, ale už se to děje, tak si to užívej, co nejvíc to jde a začneme tancem." Vzala ho za ruku a začala ho tahat na taneční parket.

Rebekah se procházela místy a milovala to. Milovala, jak byli lidi plní života. Tohle přesně chtěla. Pak jí to ale trochu zkazil něčí křik, který nebyl tak hlasitý, ale ona byla upír. Běžela za tím zvukem a našla tam dva bojující muže.

,, Jsi slabý, nechte ho zabít." Řekl muž s hnědými vlasy a strčil meč zpět do pochvy. To Rebeku zcela vytočilo.

,, Co kdyby si zkusil někoho sobě rovného?" Jen co to řekla, začali se muži spát. Jak takovéhle muže nesnášela.

,, A to jsi ty?" Rebekah vzala jednomu z rytířů meč a špičku přiložila ke krku šlechtice.

,, Co bys řekl?" Rebekah byla výborná šermířka, už když byla člověk. Mikael o tom nevěděl, ale její bratři ji to učili.

,, Nechci ti ublížit." Rebekah se zasmála. Neměl šanci, ale zatím nevěděl, naštěstí za chvíli bude.

,, Jediný komu se něco stane, budeš ty." Z toho zatím malého davu se ozvalo hromadné ou. Tohle si k princi nikdo nedovolil a když ano, tak to s nimi nedopadlo dobře. Rebekah si to nechtěla připustit, ale tenhle muž jí trochu připomínal Mikaela. Takže mu chtěla vrátit vvíc než by měla.

,, Jak si přeješ." Začali boj a začali se kolem nich kupit lidi. Když už to vypadalo, že Tristan zvítězí, tak ho Rebekah trochu žduchla a on spadl a nakonec mu přiložila zpátky meč ke krku.

,, Touché." Prohlásila Rebeka. Pro lidi to byl obrovský zážitek. Prince porazila žena. To byla potupa.

,, Kdo jsi?" Nevypadal naštvaně, ale spíš ohromeně. Je jasné že někoho jako ona ještě nepotkal. Rebekah se uklonila.

,, Lady Rebekah." Otočila se a odešla. Tohle si opravdu užila. Navíc bylo tak příjemné, vyslovit její nový titul

Caroline s Kolem dotančili a Kol si někam odskočil. Čekala na něj, ale když jí přišlo, že už je to celkem dlouhá doba, tak se ho vydala hledat. Našla ho, jak se krmí na bruntce, která nemohla vydat ani hlásku, jelikož jí vyrval jazyk.

,, Co to děláš?" Kol se k ní jen na vteřinu otočil. Hledala v jeho očí nějaké emoce, které by naznačovali jakoukoliv lítost. Byla znechucená tím pohledem. Měla by na to být zvyklá, ale bylo to spíše naopak. V hlavě měl zakořeněné všechny ty věci, které Kol kdy udělal.

,, Mám hlad." Kol ji ignoroval a dál pokračoval v pití. V tu chvíli si to uvědomila. Kol se nezmění nebo alespoň ne pro ni. Mohl je všechny prozradit a bylo mu to jedno. Kdysi si myslela, že z domluveného manželství může být něco víc a asi by i mohlo, ale umřeli.

,, Naše manželství je neplatné. Oba jsme umřeli a myslím, že nemá smysl v něm pokračovat." Chtělo se jí brečet, vážně moc, ale musela si to nechat až do svého pokoje. A co bolelo ještě víc, bylo, že jí ani nepokusil dohonit či požádat o odpuštění.

Niklaus se skvěle bavil. Aurora byla zvláštní žena, jenže pak viděl, jak jde Caroline pryč a že byla na pokraji slz. Okamžitě se vydal za ní. Dostihl ji až v jejím pokoji.

,, Co se stalo, lásko?" Sedl si vedle ní na postel a chytil ji za ruku.

,, Kol a já už nejsme spolu. Ukončila jsem to." Niklaus se snažil, skrýt svůj úsměv, dělalo mu to nesmírnou radost.

,, Proč?" Nedokázal pochopit, jak by jeho bratr nechal jít někoho tak úžasného jako je Caroline. Kdyby byl kolem, tak by ji nikdy nechal jít.

,, Je sobec a už k sobě nic necítíme. Myslela jsem si, že se to spraví, když je teď mezi lidmi, ale mýlila jsem se. Myslím, že bude pro nás pro oba lepší." Niklaus s Caroline nebyli sami od té doby, co se v den přeměny políbili a oba věděli proč. Niklaus se naklonil ke Caroline a políbil ji. Caroline byla zaskočená. Asi tak na setinu. To byl to po čem už dlouho dobu toužila. Oba věděli, že by to dělat neměli, takže to chtěli o to víc dělat. Caroline vydal z úst božské sténání a on díky tomu toužil po více. Jeho rty se přesunuli na krk a Caroline vydala hlasité zasténaní, že se bála, že je je někdo uslyší. Byl by to skandál. Chytila Niklausovu košili a jedním tahem ji celou roztrhla. Byl nádherný. Měl svaly, ale ne moc. Rukama přejela rukama po jeho hrudi, ten pocit si užívala. Niklaus vypadal, že se mu její divokost líbí, tak udělal to samé jejím šatům a následně korzetu.

,, Jsi nádherná." Vrátil se k jejím rtům, chtěl si užít každý kousek. Možná to nebylo nejromantičtější spojení, ale bylo to něco, co oba dva potřebovali.

I Love YouKde žijí příběhy. Začni objevovat