Nikdo ze šesti původních upírů nevěděl, co dělat. Nemohli jen tak chodit mezi lidmi, tak se schovávali ve stínech, ale to nikoho nebavilo a obzvláště ženy. Chtěli se vmísit mezi lidi, ale nemohli, jelikož se jimi živili. Vždy se našla nějaká skupina lidí, ze které se nakrmili a nejvíc si vždy vzal Kol a to byl jeden z hlavních důvodů, proč se mezi ně nevmísili. Všichni včetně Kola se dokázali nějak ovládat, ale Kol jednoduše nechtěl, užíval si to. Za to Caroline byla úplný opak, krmila se jen, aby utišila hlad a nikdy nikoho nezabila, ale to bylo nakonec stejně jedno, nemohli si dovolit nechat naživu někoho, kdo ví o jejich existenci. Takhle to bylo teprve měsíc a už toho měli dost.
,, Mám hlad." Caroline vrhla na Kola vražedný pohled. Zrovna dojedli vůz s asi sedmi lidmi a on měl nejvíc. Ale jak taky jinak? On se prostě nikdy s ničím nespokojil.
,, Kdybychom jedli podle tebe, tak by na světě už žádní lidé nezbyli." Elijah byl z nich ten nejrozumnější, byl odhodlaný chránit jejich rodinu nehledě na cokoli, i když ho kvůli tomu nonstop otravují.
,, A co na tom záleží? Stejně se před nimi schováváme jako bychom se jí báli a při tom by se oni měli bát nás." Tatia se hodně změnila od té doby, co se proměnili a ta změna se Niklausovi nelíbila, ale stále byla jeho manželka a on věřil, že ta žena do které se zamiloval tam pořád je.
,, Tatia má v jedné věci pravdu, takhle to nemůže jít navěky, je čas jít mezi lidi." Elijah se zamyslel nad slovy Rebeky. Věděl, že má pravdu, ale taky věděl, že je to riskantní.
,, Pojďme si to odhlasovat. Kdo je to pro, aby jsme šli mezi lidi?" Na Niklausův návrh zvedli ruce Caroline, Rebekah, Tatia a Kol, což vzneslo úšklebek na Kolově tváři a naštvaný výraz zase na Elijahově.
,, Teď nám začíná úplně nový život, budeme žít na hradě a budeme mít tunu služebných." Rebekah po tomhle snila už od mala asi jako každá holka, ale nikdy tomu nebyla blíž. Jenže všichni se na ni dívali jako by se zbláznila.
,, A jak toho chceš dosáhnout?" Rebekah nevěděla, co na Carolineinu otázku odpovědět dokud nezaslechla zvuk přijíždějícího kočáru. Bez něj by to totiž nedávalo smysl.
,, Prostě se vyměníme s těmi, co právě přijíždí." Teď si připadala ještě jako větší blázen, ale to ona nebyla. Nebo alespoň ne tak, jak si momentálně myslí oni.
,, Vím, že nejsi nejchytřejší, ale myslím, že poznají rozdíl mezi nimi a námi hned na první pohled." Kol si nikdy nenechal ujít příležitost ponižovat a svou sestru a ani dnešek nebyl výjimkou.
,, Nepoznají. To jsou děti hraběte Gutierreze, což je blízký přítel krále de Martele, který nedávno umřel a král se rozhodl, že k sobě na hrad pozve jeho děti a ti právě přijíždějí. Nikdo je tam nikdy neviděl." Na tváři všech se objevil úsměv. Tohle byla jejich šance.
,, Ty si to už měla naplánované, že?" Caroline si tím byla jistá na devadesát devět procent, znala svou sestru velmi dobře.
,, To si piš. Je čas na náš nový život." Řekla Rebekah a všichni šli vstříc kočáru a jejich novému životu.
ČTEŠ
I Love You
FanfictionCaroline je zamilovaná do Niklause, ale on miluje někoho jiného. Odehrává se v 10. Století