Hej kochani. Nie jest to rozdział jednak chciałam coś powiedzieć.
Nie jest to nic związanego z fanfikami ani czymkolwiek z wattpada.
Nie wydaje mi się również aby ktoś dodawał coś takiego.
Wiemy wszyscy że są czasy jakie są, problemy rodzinne, problemy w szkole, psychiczne, samopoczucie, i tym podobne.
Jest to ciężkie, wiem.
Większość nie ma z kim o tym pogadać. Niektórzy również nie chcą o tym mówić.
Niektórzy dają sobie z tym radę, jednak niektórzy potrzebują wsparcia. Pamiętajcie aby pomagać takim osobą.Jeśli czujecie się samotni, macie wrażenie że nie macie oparcia u nikogo pamiętajcie że ja zawsze jestem. Jestem tutaj dla was. Mogę być waszym oparciem.
Kocham każdego z was nie zważając na to czy was znam czy nie. Pamiętajcie że każdy jest cudowny na swój sposób.
Wszystkie te przeszkody w życiu to test. Czasem dłuższy czasem krótszy.
Każdy jest poddawany temu testowi i każdy przechodzi go inaczej.Jest dużo osób które chcą się poddać. Pamiętajcie, nie ważne co by się działo. Jak ciężko by było. Nie pozwólcie na to. Wiem że to jest cholernie trudne. Ale uwierzcie mi, na prawdę nie warto tego robić. Trzeba żyć dalej. W końcu zobaczycie że wasza praca się opłaci A życie w końcu się odwdzięczy za to że się nie poddaliscie.
I chociaż jestem zwykłą małą pisarką na wattpadzie, a ta wiadomość nie dotrze do wielu osób. Kieruje te wiadomość do każdego z was. Do każdej z osób które teraz to czytają.
Możecie tego nie wiedzieć, ale jestem dumna z każdej jednej osoby tu. Kocham was wszystkich bez wyjątku.
I wiem że dla niektórych taka wiadomość może być głupia, po co ja ją w ogóle pisze?
Zdaje sobie sprawę że są osoby które tego potrzebują. Które potrzebują uwierzyć w siebie. Od dzisiaj będę w każdym nowym fanfiku na każdym rozdziale wam o tym przypominać.
Ponieważ dzisiejsze czasy są ciężkie, i każdy o tym wie. Liczba złych rzeczy rośnie. I nawet takie najmniejsze wiadomości zawsze mogą coś zmienić. Pamiętajcie o tym.
Każdy jest potrzebny w życiu, i każdy ma swoją rolę. Tylko musicie ją odnaleźć, w swoim czasie.
Pamiętajcie że was kocham i jestem tu dla was i jedynie dla was. Po to aby sprawiać uśmiech na waszych twarzach, aby choć trochę poprawić wam chumor.❤
Dobranoc wam wszystkim/ Lub miłego dnia.
CZYTASZ
||<My Destiny../Technoblade x reader>||
FanfictionŻyjesz sobie spokojnym życiem, mieszkasz w San Francisco. Twoja przeszłość udała się w niepamięć, nie wierzyłaś iż tamtą czasy mogą wrócić. Jednak pewnego dnia pojawia się osoba która wszystko zmienia. Początkowo byłaś na jego łasce, jednak to się...