Oba jsme u něj usnuli, a já si jen ještě přehodila nohu přes toho vorvaňa. Vzbudila jsem se. Vzala si mobil, a podívala se Kolik je hodin. 5p.m. Super. Vstala jsem a nevěděla vůbec co dělat, tak jsem si řekla, že půjdu do bazénu, vzala jsem si plavky (média)došla jsem k bazénu. Sundala si kraťasy, a lehla na lehátko, ani ne po minutě ke mě přiběhla lili, a lehla si vedle mě na zem. Já ji začala hladit jednou rukou po zádech. Po chvíli jsem slyšela jak někdo skočil do bazénu, podívala jsem se, a viděla jsem paytonovu hlavu. Ani chvilku pro sebe mít nemůžu. Stoupla jsem si, a lili se na mě podívala „pojď do vody" zařval na mě Payton, a ja se na něj podívala „vždyť jdu " řekla jsem, šla ke schůdkum, a slezla po nich do vody. On ke mě ihned připlaval, a začal po mě cákat vodu, já se připojila. Potom co jsme byli oba mokrý, mě napadlo ho potopit. Připlavala jsem k němu, chytla ho za ramena chtěla jsem ho potopit, ale ten hajzl má větší sílu jak já, takže se mi to nepovedlo. „o co se snažíš ?“ zeptal se ze smíchem v hlase. „potopit tě, ale nedaří se mi“ řekla jsem narovinu, a nechala toho. Podívala jsem se mu do očí, a on mě taky „ani nevíš jak krásný oči máš“ řekl, a chytl mě za tvář. Začal se ke mě přibližovat, a já nevěděla jestli dělám dobře. Je to ex no vlastně kamarád, ale i tak. Políbil mě. Chytl si mě pod zadkem,a já si obmotala kolem jeho trupu nohy, a kolem krku ruce. Někdo začal tleskat a my se od sebe odtrhli. Podívali jsme se na okraj bazénu, a byli tam naši rodiče, Payton mě ihned pustil a já spadla do bazénu„au ty blbče“ řekla jsem, když jsem se vynořila „jste spolu?“ zeptal se můj táta. Co jako máme říct?ne, akorát se párkrát polibime. Ani jeden z nás nevěděl co říct „tak jo nebo ne?“ zeptal se paytonův táta „ne“ řekl Payton, a já se na něj podívala no aspoň někdo to řekl „ a co bylo teda to vaše líbání?“ zeptala se joanne „on mě políbil “ řekla jsem, a plavala ke schůdkum po těch jsem vyšlapala po nich, a vylezla. Payton ihned po mě. „princezno a co si z nich udělat srandu?“ pošeptal mi do ucha. To se mi začíná líbít. „posloucham“ pošeptala jsem„mami představuji ti moji ženu“ řekl Payton, a já se jenom arogantně usmála, všichni vykulily oči, a můj otec, už chytal červenou „zdrhej“ pošeptala jsem mu, a Payton se rychle rozběhl pryč. Moje máma a joanne ke mě přišli„vážně?“ zeptala se, a já jen kývla, ihned mi přiletěla facka „je ti 16,16!“ zařvala po mě „no a?, Ty jsi si vzala tátu v 15cti“ řekla jsem, a byla na odchodu „protože jsem neměla na výběr, ale ty máš, a Payton nikdy nemusí být tvůj posledni“ řekla už trošku v klidu, ale bylo vidět že jí to celkem vadi. „jak si neměla na výběr ?“ zeptala jsem se, protože mi nikdy neřekla jak se s mým tátou seznámili„tvého tátu jsem si nikdy vzít nechtěla ale musela spokojená. Jacobe nech už paytona “ řekla, a pak zařvala na mého tátu, ať nechá paytna. Payton ke mě přišel, dal mi pusu na líčko, a chytl za ruku. „ell nech to až ti bude víc“ řekla mi, a my s paytonem už to nedali, začali jsme se smát. „takže uklidnim situaci, s ell jsme jen kamarádi, a ani nemám v plánu se brát, tohle byla jen sranda“ řekl Payton, moje máma se na mě podívala, a vlepila mi pořádnou facku, až jsem se chytla za tvář. Otočila se a odešla. Já za ní běžela „mami“ řvala jsem po ní, a ona se po chvíli otočila„ell, ty jsi vážně někdy potvora“ řekla, a já k ní přišla „po tobě maminko moje“ řekla jsem a obejmula ji„ani nevíš, jak jsem si oddychla, když si řekla že to byla jen sranda “ řekla, a já se na ni podívala „tak co ta facka?" Zeptala jsem se.
Pov Payton
Po tom co ell a její máma odešli, jsem se vydal do pokoje, dnes ji to říct musím je to poslední den, kdy mám šanci, proč dnes?bojim se že by mi ji Chris sebral, tohle dělal ze všema holkama co jsem měl, ale vždy jsem mu odpustil, já vím jsem debil, ale kámoš od dětství. Takže řeknu ji to takhle. Hele ell, miluju tě. Ne to je blbý. Ell vím že jsem tvůj ex a teď dokonce kámoš, ale chtěl bych být něco víc. Vždyť už jsem byl a projebal to. Miluji tě a myslím to smrtelně vážně, sice ty mě možná ne, ale já ti to říct musel. To už je možná lepší.
ČTEŠ
I fell in love with my ex💸🥀
Storie d'amoreDívka pojede s rodiči na chatu, kde bude i její ex, po chvíli to dají znovu dohromady, jenže on začne brát drogy, a ona bude bez něj muset být měsíc, vydrží to bez něj. Stane se tam tolik věcí.