Payton mi řekl, že mám sedět dole na gauči, a že pro mě potom přijde. Těším se co udělá, a jak to udělá. Možná by pak něco mohlo být, ale musí se snažit, ale i malá snaha se počítá. Slyšela jsem že někdo jde, tak jsem usoudila že payton. Otočila jsem se ke schodům, a měla pravdu byl to Payton. Chtěla jsem se zvednout, ale on mě vzal jako princeznu, a postavil před pokoj. Zašeptal mi „otevři dveře, a řid se" já jen kývla, a otevřela dveře, před dveřmi byl papírek tak jsem ho zvedla. Začala jsem číst „zeslekni se a běž do koupelny" přečetla jsem si, a myslela že vedle mě bude Payton ale nebyl. Tak jsem zavřela, a byla zeslekla se. Byla jsem nahá, a u dveří od koupelny byl další papírek „rozpusť si vlasy, a otevři dveře " vlasy které jsem měla v culíku jsem si rozpustila, a vešla dovnitř, tam už čekal payton „sedni si do vany, já jsem za chvíli zpátky" já kývla, a on o odešel. Já si vlezla do vody, ve které byli květy růže(média)bylo vidět že se aspoň trochu snažil. Přišel nahý, a v ruce měl sklenky vína, jednu mi podal, a sedl si za mě „ líbí?" zeptal se „ano" odpověděla jsem, a napila se vína, on ho položil, a chytl si mě kolem pasu, a začal mi obsypávat můj krk polibky, já se jen usmívala, a užívala si to. On mě přestal líbat krk, a začal mě umývat. Já se jen opřela o jeho hruď, a on mě umyl „mám tě také umýt?" zeptala jsem se ho, a on jen kývl. Položila jsem sklenku vína, dala si na ruku šampon, a začala ho umývat, líbilo se mu to, protože zaklonil hlavu do zadu. Když jsem ho umyla, tak se mi podíval do očí a já do těch jeho. „miluju tě ell" řekl, a políbil mě. Začali jsme se líbat,a já si na něj sedla. Chytl mě za prdel, kterou začal následně mačkat, já mu do polibku vzdychala. On mi přejel jazykem po rtech, a já trochu otevřela pusu, vjel mi do ní jazykem, a mezi našemi jazyky začala 3. Světová válka. Já si ho chytla kolem krku, a on se zvedl, nějak s námi vyšel z vany, a šel do pokoje. „radši si vem kondom" řekla jsem, když jsme se od sebe odtrhli„ty "muck" nebereš "muck" prášky?" zeptal se mezi polibky„došli "muck" řekla jsem, a on jen kývl. Položil mě na postel, a podepřel se nade mě. Odtrhl se, a jel dolů. Roztáhl mi nohy. Vyplázl jazyk, a vjel do mě jazykem. Začal mě lízat pomalu a takovým mučícím tempem, já se chytla za peřinu, a vzdychala. Trošku jsem se zvedla pánví, ale on mě přitlačil rukou zpátky na postel. Když jsem cítila že se udělám, tak on zpomalil ještě víc, a to mě štvalo, protože to bylo hrozně mučící tempo. Udělala jsem se mu na jazyk, a on to slizal, a spolknul. On si stoupnul, a já pochopila, klekla jsem si před něj, a strčila si jeho penis do pusy, teda špičku protože ho chci trošku potrápit. Začala jsem ji pomalu sát, a bylo mi jasný že už teď to Payton nedává „ell prosím vem si ho "ahh" celého" řekl mezi jeho vzdychy, já si ho strčila do půlky, a jela už trochu větší tempo, ale bylo to furt takový to menší. „ell prosím"ahhh" řekl, a já si teda řekla, že ho nebudu trápit. Strčila jsem si jeho péro celédo pusy, no spíš do krku. Trošku jsem ho do něj kousla, ale to se mu líbilo. Začala jsem ho sát hodně rychle. On zaklonil hlavu do zadu, a vzdychal. On se mi udělal do pusy, a já to spolkla. Vyndala jsem ho z pusy, a ještě mu ho po celé délce olízla. Ještě mu tam kapka sperma ukápla tak jsem jí olízla. On mě žďuchl na postel, a otočil na břicho „na koníčka lásko" řekl, a pleskl mě přes prdel. Já se postavila na kolena, a podepřela rukama „možná to trošku zabolí, ale pak to přejde" řekl mi, a pomalu mi vjel do ass, já zakřičela protože to trošku bolelo. Potom to trošku přestalo, a Payton do mě začal přirážet, až i ta postel narážela do zdi, najednou se otevřeli dveře, a v nich stali naši otcové, Payton ze mě ihned vyjel, a já se přikryla peřinou. Můj otec se proti němu ihned rozběhl, a Payton nahej vyběhl s pokoje „jestli nechcete mít mrtvého syna, tak běžte za nima" řekla jsem ze smíchem, a on odešel, rychle jsem se prevlikla, a vzala paytnovy boxerky, aby ne běhal nahý po domě. Když jsem je našla v kuchyni, tak jsem mu je hodila, a on si je oblikl „je mi jasný co jste tam dělali" zašeptala mi máma do ucha „táta přišel ve špatnou chvíli" řekla jsem ze smíchem, protože to bylo vtipný jak se nahání „ell pomoz mi " zakňoural, „tati, nech ho" řekla jsem, a on přišel ke mě, a dal mi facku „je ti 16 let, a šukaš tady s dospělým klukem, jsi normální?" zařval mi do obličeje. „jžš, vždyť je to jedno ne?" Řekla jsem, a odešla do pokoje, před tím mu to bylo jedno, a teď se najednou stará, velice super.
Napiš do comm jestli chceš další část. Já jen baví vás to?🖤👄🖤
ČTEŠ
I fell in love with my ex💸🥀
RomanceDívka pojede s rodiči na chatu, kde bude i její ex, po chvíli to dají znovu dohromady, jenže on začne brát drogy, a ona bude bez něj muset být měsíc, vydrží to bez něj. Stane se tam tolik věcí.