Je večer, a my s payem se chystáme na koncert, já už jsem oblečená (média)a trošku namalovaná. Nechodím z malovaná, protože nechci. Vyšla jsem z koupelny, a na posteli seděl Payton. „můžeme ?“ zeptal se, a já jen kývla. nastavil ruku, a já ji proplétla s tou jeho. „přijede pro nás taxi, který nás doveze do velkého sálu, taxík platí ty co to pořádají takže aspoň neutratim tolik“ řekl, a oba jsme se zasmali. Vyšli jsme s pokoje, který následně Payton zamknul, a vydali jsme se k výtahu. Dali jsme přízemí, a šli ven kde už čekalo taxi, sedli jsme do něj. To nás dovezlo, k vážně velký budově. „nevim jestli to dám“ řekla jsem, a podívala se na paya. „zlato dáš!si přítelkyně moormeiera!“ povzbudil mě, a trošku mi shodil tu nervozitu. No ne na dlouho, jak jsme vešli do budovy, a já viděla všechny ty holky, a někde mezi nima i kluky, tak na mě spadla zase nervozita. Payton se semnou tajně vytratil, za pódium. „teď půjde Justin, a pak půjdeš ty semnou dobře?“ řekl, a já jen kývla. Sedla si semnou na gauč co tam byl, a vzal si mobil, já si opřela hlavu o jeho rameno. Asi jsme tam seděli dlouho, protože pak přišel potetovaný kluk. „paytone rozjeď to“ řekl mu, a my se zvedli. „ty budeš ell viď?“ zeptal se, a já kývla. „jsem Justin, ale teď běžte“ řekl, a my kyvli. „bude to dobrý jo?neboj tréma tě přejde“ řekl, a já jen kývla. „počkej tu, a až dokončím svůj proslov, tak semka přijdeš jo?“ řekl, a já jen kývl. Rozběhl se na pódium, a přišel k mikrofonu. „čau guys “ řekl, a všichni začali pištět. „sshhh, chtěl bych vám něco říct“ řekl a oni stichli. „jak už asi víte podle příspěvku na ig, a toho že travime s ell hodně času spolu. No takkkk zase spolu chodíme, a chci vám říct, že je to ta nejlepší holka s kterou kdy co mám, a rád bych aby vám zazpívala svoji první píseň, kterou složila“ odstoupil, od mikrofonu, a já tam přiběhla. Stoupla si k mikrofonu „nesuďte tuto píseň, je to jen kravina mé mysli“ řekla jsem, a nadechla se. „I promised my friends I would never fall in love again, but you have an allotment! And again, it changed my world for the better, I never hoped I fell in love with you, we didn't understand each other very much in the beginning, but then we found a speech and fell in love. I never knew she would fall in love with the same person who broke my heart. I swear I didn't expect this. I didn't expect to return to the person I hated, but I already know it will be just him and me, nothing but him and me. It will always be a life together full of unexpected obstacles, which we will manage together, we will be a couple who will always stick together. I just want to be your lalala yours ... No one else. We will conquer the whole world of lalala with our things, our whole world of lalala. It's just about the two of us. Nobody may like it, but it will be about you and me ...“ dozpívala jsem poslední tón do ztracena, a viděla jak některým tečou slzy. „děkuji, za poslech, a teď by vám payton chtěl něco říct“ řekla jsem, a odstoupila od mikrofonu. „s ell, jsme se domluvili že semnou zkusí zazpívat love letter, doufáme oba že to dopadne dobře.“ řekl, a spustila se písnička. Já chytila nervozitu, ale Payton mě chytl za ruku, a usmál se. Začali jsme zpívat, a všichni se k nám přidali. Potom co jsme to dozpívali tak všichni začali tleskat „děkuji, tady z ell bude asi budoucí zpěvačka“ řekl, a políbil mě. Někdo v davu zařval "děvka" Payton chytl mikrofon. „kdo to zařval?“ zeptal se ještě v klidu, ale nikdo nic neřekl. „dobře tak nic, ell není děvka to za prvý, je to holka která mě miluje a já ji, a jsem rád že to může být moje holka, takže si ty slova odpusťte“ řekl „hele já půjdu do davu, a budu tě fotit jestli ti to nevadí“ zašeptala jsem, a on kývl „hlavně opatrně“ zašeptal a políbil mě, já jen kývla, a vydala se do davu, když tak mám svůj foťák, takže aspoň to mám jak fotit. Potom co payton dozpíval všechny písně.
Bro já ti nevím, ale přijde mi to jako kravina 😩jinak víš co napsat do comm
ČTEŠ
I fell in love with my ex💸🥀
RomantizmDívka pojede s rodiči na chatu, kde bude i její ex, po chvíli to dají znovu dohromady, jenže on začne brát drogy, a ona bude bez něj muset být měsíc, vydrží to bez něj. Stane se tam tolik věcí.