³⁹

428 17 4
                                    

Dnes je 5.11, což znamená den před mými narozeninami. Od té doby co jsme přiletěli, tak jsem se z holkama ani z klukama neviděla. Škola je zavřena, že prý prasklo potrubí, takže většinu času jsme u mě, nebo u paytna, a jen tak se valime v posteli. „hele nezajedeme do mekáče koupit ňaký jídlo, mám hlad" řekl payton „kdyby se mi tak chtělo vstávat" řekla jsem, a dál ležela, Payton se zvedl, a za ruce mě vytáhl. „jedu takhle" řekla jsem. Měla jsem na sobě tepláky, a černý tílko. On jen kývl. Vzali jsme si boty. Nasedli do auta, a vyjeli směr město. Cestou jsme si zpívali písničky, a dělaly u toho totální kokotiny. Do jeli jsme do města, a šli do McDonald's. Každý jsme si něco objednali, a jeli domů, protože se nám to nechtělo jíst tam, ale doma. Do jeli jsme k nám domů, a šli ke mně do pokoje, tam jsme si pustily znova film který jsme měli rozkoukaný. Začali jsme jíst, a u toho se smáli, protože payton dělal furt ňaký kraviny, a bylo to hrozně vtipný. Do jedli jsme jídlo, a zbytky jako krabičky nebo papíry, jsme hodili do popelnice.

_______________večer______________
Payton mi spal na hrudi, a já ho hladila po vlasech, ale najednou mu přišla zpráva. Jaden. „co by mu psal" řekla jsem si v hlavě, vím že je neslušný se někomu koukat do mobilu, ale hrozně mě to zajímá. Podívala jsem se, a bylo tam. „platí ten zítřek?" Nechápala jsem, ale napsala jsem mu tam ano, a nechala to být. Mobil jsem vypla, a dělala jakoby nic. „kolik je?" Zeptal se Payton s tím jeho chraplavým hlasem po tom co se vzbudí. „asi kolem sedmé večer" řekla jsem, a pohladila ho po tváři. On se usmál, a políbil mě. „teď bych si dal společnou sprchu, a potom večeři, ale budu ji dělat já" řekl, a usmál se. „to nemohu odmítnout pane moormeier" řekla jsem, a usmála se. „ani neodmítnete paní moormeier" řekl, a já se na něj překvapeně podívala. „pani moormeier jo?" Řekla jsem, a on jen kývl. Vzal si mě do náruče, a odnesl do koupelny, abych řekla kde mám rodiče, tak jsou v práci, a většinou se vrací fakt pozdě večer. Sundali jsme ze sebe oblečení, a vešli do sprchy, já na sebe nechala kapat kapky horké vody, a Paytona jak mi prozkoumává celé moje tělo jeho rukama. Otočil si mě k sobě, a dlouze políbil. Proměnil to v dravé líbání, které vedlo k něčemu intimnějšímu, strčil mi tam dolů jeden prst, a začal sním hýbat, já mu vzdychala do polibku. „chci tě ell" řekl. Vyndal prst, a vyzvedl si mě na něho, já si instinktivně omotala nohy kolem jeho pasu, a on mě odnesl do pokoje. Přetočil si mě na břicho, a já pochopila že mám jít na koníčka, stoupla jsem si na čtyři. „hodná" zašeptal hrozně sexy hlasem, a já cítila že jsem zvlhla. On si nasadil kondom. Chytl si mě za boky, a vrazil mi ho do zadku. Já zařvala přes celý dům, protože to bolelo. On se začal pomalu hýbat, a oba jsme vzdychali. On mi prsty zaryl do boků, a já trochu sykla bolesti, ale nic jsem neříkala. On začal přirážet, až postel začala narážet do zdi, a my jen vzdychali přes celý dům. Potom jsem jen cítila jak to ze mě teče, a Payton jak vyhazuje kondom do koše. Lehl si vedle mě, a přikryl nás peřinou. Takhle jsme usnuli.

I fell in love with my ex💸🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat