⁴⁵

684 12 13
                                    

Ráno jsme se probudili. „ell nepůjdeme k vám? Že by jsi se skočila převléknout?" Zeptal se pay, ale mně se absolutně nechtělo. „mně se nechce" zakňourala jsem. „pojď" řekl, a vytáhl mě z vyhřáté postele. „ach joooo" zakňourala jsem, a vzala si na sebe paya mikinu. „dojdem k vám, ty se převlékneš, vezmeš dárky, a půjdeme k jadenovy tam by už měli být všichni" řekl, a já se podívala na mobil. „10 super" řekla jsem si pro sebe. Vzala jsem si paya boty, protože na podpatcích by se mi šlo špatně. „ale musíme potichu" řekla jsem, když jsme stáli před dveřmi, on jen kývl. Já otevřela dveře. Šli jsme potichu do pokoje, a vydařilo se nám to, pay mi pomohl vzít ty tašky, a já se převlékla. (Média)vzala si na to paya mikinu, a potichu odešli. Jadenuv dům není zas tak daleko takže dobrý. Došli jsme tam. Za zvonili, a Ness nám otevřela, když mě uviděla tak mě obejmula. „ahoj zlato" řekla. „ahojj" řekla jsem, ona mě pustila, a pustila nás dovnitř. my šli do obýváku kde už všichni byli. „ahojj" řekli jsme s payem, a položili tašky. „dejte to pod ten strom, já chci dárky" řekl Dylan. A my se zasmali. Dali jsme tam dárky.„má někdo hlad ?" Zeptal se Jaden, a všichni záporně zakývali. „tak jdem" řekl nedočkavě Dylan, a už běžel ke stromku, my tam došli taky, a každý si vzal svůj dárek. Všichni to rozbalili. „hele kondomy ty se mi šiknou" řekl Jaden, a všichni se zasmali. „to kdo mi koupil ten strojek?" Řekl ze smíchem Dylan. „něco ti tam roste" řekla jsem, a zasmála se. Co dostala já. Náramek kde bylo e+p. Deku kde jsme byli všichni. Fotky. Mikinu a tepláky. Kryt na mobil. A další ňaký věci. Potom jsme si sedli na gauč, a mlely o všem. O naši budoucnosti jak se budeme furt bavit, a zůstaneme kámoši navždy....jestli se něco neposere.

Série jedna je komplet, čekejte druhou



1. Future wife with moormeier
Chlap unese 17 letou modelku, která se do něj musí zamilovat, ale má to háček nebude moc dělat modeling, ale potom co se do něj zamiluje, a on v ní bude mít důvěru že neuteče, tak ji nechá zase dělat modeling.

2. Bratrův spoluhráč
Kluk je fotbalista, a dívky bratr hraje fotbal, co se stane když ji začne brát na tréninky a na zápasy, zamilují se do sebe nebo ne? Bude k němu mít nenávist? To se vše dozvíš.

3. Smlouva s ďáblem? 😈
Chlapec umřel, a jeho přítelkyně, žila v do měním, že měl auto nehodu, ale zjistí, že to tak není, ale že se stalo něco úplně jiného než si myslela.

4. Pain with drugs
Dívka přejde na školu, na které si najde spoustu přátel, a bude tam chlapec, který není úplně dvakrát v pořádku. Začne ji k němu něco lákat, že chce zjistit všechno co se mu v životě stalo, a tak mu jednou zachrání život, nebude to ale jen jednou ale i víckrát, a ty dva se do sebe zamilují.

5. Babe...don't go...
Dívka půjde se svojí nejlepší kamarádkou, na koncert jejího idola, dívka ho nezná, ale hned po koncertu, se oni dva dají do hovoru, a stanou se z nich přátelé, po nakych měsících, se z nich stane pár, ale její kamarádka bude žárlit, protože to ona sním měla mít budoucnost ne ona, svede jejího přítele, a ona to vše uvidí, zbali si věci, a odstěhuje se do ruska, tam si najde přítele, ale po nějakých letech, se s přítelem pojedou podívat do jejího rodného města, ona tam znovu potká chlapce, a dají se dohromady, ale chlapec ji znovu zklame, a tak to navždy ukončí, a začne si znovu se svým přítelem z ruska.

6. Ublížil si mi ale stále jsem tu s tebou
Chlapec na střední škole je oblíbený, a dívka je nová žačka. On k ní chová nenávist, ale jen kvůli tomu, že k ní neumí vyjádřit city, nikdy by jí nezmlatil, takový on není, jen by jí třeba řekl, že je kráva, ale nikdy by na ni nestáhl ruku. Jenže se jednou hodně pohádají, kvůli tomu, že se dívka bude líbat s jedním klukem, a to se chlapci nebude líbit, tak se sní pohádá, a dá jí pěsti. Ona se ho bude bát, a bude se mu snažit vyhýbat, jenže on za ní bude furt chodit, jednou když půjde se svýma kamarádkama ven, tak on bude z jeho partou taky venku, chlapci půjdou k nim, a on si ji odtáhne dál, a bude se jí omlouvat, nakonec mu odpusti, ale nebude to co dřív.

7. Je jiná než ostatní
Chlapec je princ, a divka normální holka, z vesnice, jiné dívky po něm letí, jediná ona, po něm ne, nelíbí se jí moc, ale on dokáže, změnit její názor, tím že se o ní začne zajímat, dají se dohromady, a budou spolu.


Brácho vyber 😭ještě byl jeden, ale u toho teď nevím co jsem o něm chtěla napsat😭

I fell in love with my ex💸🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat