Je večer, a my jedeme k tomu lesu, prý by tam měli už všichni být. Dojeli jsme tam, a byli tam kluci a ňaký holky. Oni vzali tašky, a šli s nimi za nima. Pay na mně poznal trochu nervozitu, tak zamnou přišel. Chytl mě za ruce, a podíval se mi do očí. „lásko nemusíš být nervózní, jsou to super a hodní lidi“ řekl mi, a políbil mě. „tak jdete vy dvě hrdličky?" Zařval Justin, a my kyvli. Došli jsme za nima, a začali se seznamovat. „mě znáš" řekl Jacob a já kývla. „ja jsem chase, a tohle je charli" řekl kluk s černými vlasy, a ukázal na brunetku s hnědýma očima. Já kývla, a nějak jsem se tam s němi seznámili, byli vážně v pohodě. „nezahrajem pravda nebo úkol?“ zeptal se Justin, a všichni jsme kyvli. „tak ell, pravda nebo úkol?" Zeptal se Justin. To je svině, vybral si zrovna mě. „úkol" řekla jsem. „musíš sedět celou dobu, co tu budeme paytnovy na klíně“ řekl. „bez problému" řekla jsem, a pomalu si začala sedat na paytna, ten si mě k sobě potom víc natlačil. „charli, pravda nebo úkol?" Zeptala jsem se hnědovlasky. „úkol" řekla hnědovlaska. „libej se s tím upírem vedle tebe " řekla jsem, a usmála se. Ona se zvedla, a přešla k tomu klukovi, začala se sním líbat, a on si ji k sobě na máčkl. Potom se odtrhli a ona si zase sedla. „madi, pravda nebo úkol?" Zeptala se blonďatý holky vedle mě. Doufám že si ty jména zapamatuju, protože jich je na mě moc. „pravda" řekla. „je pravda že jsi furt pana?" Zeptala se, a mně bylo jasný, že ty se vlásce asi moc nemají. „to ti nakecal kdo ? jsem to ztratila tady s moormeierem" řekla, a já se podívala na Paytona. Vlepila mu facku. Zvedla se z něho, a odešla někam do lesa, on šel samozřejmě zamnou. Předběhl mě, a chytl za ruce, já se mu snažila vyklenout ale má větší sílu „ell, to bylo dřív než jsme spolu začali chodit, Madison je mrcha proto to řekla. Říkal jsem že ti už nikdy neublížim, a to splním“ řekl, a podíval se mi do očí. Setřel mi slzy který mi už pomalu stekali. „neplakej, nemáš proč, s ní už bych stejnak nic neměl, mám tebe, a to je jediný co potřebuju" řekl, a políbil mě. „s touhle holkou mě to tady nebaví“ řekla jsem, a on si opřel čelo o to mé.„lásko mě taky ne, ale nenechme si kvůli ní zkazit večer" řekl, a já jen kývla. On mě vzal za ruku, a vrátili jsme se zpátky. Justin za námi přišel „pohoda ell?“ zeptal se, a já jen kývla. „hele ser na ni, je to kráva" řekl. Mě teda zajímá kdo ji tam pozval když ji skoro všichni nesnáší. „a proč tady teda je?" Zeptala jsem se. „je to kamarádka, Marcuse" ukázal na kluka s hnědými vlasy a oči. „to spolu rovnou šukají ne?" Řekl Payton, a všichni jsme se zasmali. „radši pojďte, a jinak zbytek až na ty dva jsou v pohodě" řekl, a já jen kývla. Šli jsme zpátky. Sedli jsme si zpátky, a já si sedla na paytna, aby ta kráva věděla že je můj. Jo žárlím na ňakou krávu. Payton si mě chytl kolem pasu, a já se opřela o jeho hruď. „ello, pravda nebo úkol?" Zeptal se marcus. „úkol" řekla jsem. „začni se líbat s Justinem“ řekl, a já se na něj podívala jestli mu jebe. „na to vám seru, s Justinem jsme kámoši, a jsem ve vztahu, a nehodlám se líbat s nikým s kým nechodím." Řekla jsem. „tak pravda " řekl, „když dáš ňakou normální tak ti na ni odpovím" řekla jsem. „je pravda že jsi s paytonem jenom kvůli penězům ?“ zeptal se, a já otevřela svoji pusu do kořán. „jebe ti ?já jsem s payem protože ho miluju, a jeho peníze jsou mi jedno, i kdyby byl chudéj tak sním budu, a to že jsme spolu po druhý ve vztahu, není kvůli penězům, a víte co jebu vám na tuto hru, dokud budete dávat takový debilni úkoly" řekla jsem, a už se zvedala z paytna, ale on si mě k sobě zase přitáhl. „ser na ně" zašeptal mi. „ne, jdu se projít“ zašeptala jsem. „ale tak to jdu s tebou" zašeptal, a oba jsme se zvedli. „justine, až budete opékat ty buřty, tak mi zavolej, a my přijdem" řekl Payton, a on kývl. On mě chytl za ruku, a šli jsme po krásné louce, ještě nebyl západ slunce, což byla škoda, protože by jsme se na něj mohli koukat. „zítra tě vezmu na večeři" řekl, a já kývla. „budu jen ráda, když mě někam vezmeš" řekla jsem, a on mi dal pusu na čelo. Než nám stihl Justin zavolat, tak jsme stihli vyfotit hodně fotek(to dám do další části) vrátili jsme se zpátky, a ty dva debilové tam nebyli. „kde jsou?" Zeptala se pay. „asi šli mrdat do lesa" řekl Justin, a mykl rameny. My si sedli. Oni vydělaly chlast a buřty. „ty piješ s mírou" řekl mi payton, a já si tam tajně vzala rum. Sedla si ke mě charli. „nechceš se trochu bavit?" Zeptala se, a já kývla.„přijdeš mi jako jediná normální, hele támhle avani je taky v poho, s Madison si nic nedělej, spala skoro s každým, a Payton nebyl výjimka" řekla mi, a přišla k nám ta avani. „vim vím, Payton byl děvkař furt, protože vlastně náš první vztah byl sázka, a jak si po několika měsících jsem se mu rozhodla dát šanci, a dnes jsou to tři měsíce, co jsme spolu" řekla jsem. „to jsem nevěděla, že se tak změnil, ale přeju vám to, vypadáte spolu krásně“ řekla „i já vám to přeju, jinak jsem avani" řekla, a podala mi ruku, já ji přijmula. „ella, ale stačí ell" potřásli jsme si rukou, a ke mě si čupl pay. „dáš mi ten rum?" Zeptal se, a já záporně zakývala. „majne rum, chlastej vodku, ale mě nech rum" řekla jsem, a holky se zasmali. „ell, je ti 16, nesmíš takhle chlastat" řekl, „dneska jsme spolu 3 měsíce, takže můžu" řekla jsem, a on se zvedl. „dobře, tak já si jdu pro druhej" řekl, a odešel. Justin nám dal tajně tři skleničky, a já do nich nalila rum.„tak na co připijem?" Zeptala jsem se.„ať vám to s paytonem hodně dlouho vydrží" řekli naráz. Ťukli jsme si, a napili se. Nastal večer, ty dva asi odjeli protože se nevraceli, a všem to bylo tak nějak jedno. „hele co si vyprávět ňaký historky co se nám stali" řekl kluk vedle avani, asi její přítel, podle toho jak se drželi za ruce, my všichni kyvli. „dobře, já začnu" řekl Justin „nám s paytnem, bylo asi tak dvanáct, a rozhodli jsme se, že půjdeme do lesa, jenže ten tvůj debil ell si vzal žabky, nevím proč žabky do lesa, no ale to je jedno, my jsme šli rovně, já jdu ve předu, a najednou slyším ránu, jako prase. Jsem si všiml, jak ten debil leží na zemi, s vykulenýma očima. Ptám se ho proč tam leží, a on mě to pod jelo na ty dementní trávě. "Všichni jsme se zasmali. „mě když bylo deset, tak jsem chtěla jít za rodičema do pokoje, ale asi jsem je trochu vyrušila " řekla jsem, a zasmála se. Můj buřt byl opečenej, tak jsem si k němu dala chleba, a snažila se ho sníst. „ja vlastně s jedním mým kámosem z LA někde teď nevím kde to bylo, ale mega mě tam ztrapnil, my jsme šli kolem jednoho páru, a on mě na ně schodil a řekl, pardon on je takovej debil že ani tu rovnováhu neudrží" já si k němu sedla, a opřela si hlavu o jeho rameno, byla mi zima, taky divte se mi, mikina a pod tím nic, akorát podprsenka. „je ti zima?“ zeptal se mě pay, a já jen kývla. „počkej chvíli, v autě mám bundu" řekl. Políbil mě na čelo, a odešel. Potom se vrátil, a dal mě bundu kolem ramen. „děkuji" zašeptala jsem, a on si mě posadil na něj. Já mu začala na hrudi pomalu usínat. „ell, ještě nespi" řekl „rád bych tě odvezl aspoň Justinovi ale pil jsem“ zašeptal, ale to už jsem moc nevnímala.
Je to tady 💓pěkný čtení 💋
ČTEŠ
I fell in love with my ex💸🥀
RomansDívka pojede s rodiči na chatu, kde bude i její ex, po chvíli to dají znovu dohromady, jenže on začne brát drogy, a ona bude bez něj muset být měsíc, vydrží to bez něj. Stane se tam tolik věcí.