⁴²

410 16 3
                                    

_______________rano______________
Vzbudila jsem se v objetí s payem. Usmála jsem se, a dala mu pusu na čelo. Oblékla jsem si včerejší šaty, a šla dolů, tam byla Ness. „včera jste byli hodně hlučný" řekla ze smíchem, a já se zasmála taky. „ale děkuji, za tak krásně oslavený narozeniny" poděkovala jsem ji. „poděkuj Paytonovy, domluvil všechno i tuhle vilu, máš takové štěstí že máš jeho" řekla, a já se jen udiveně koukla. Kolem mého pasu se obmotali dvě velké ruce „dobré ráno zlati" řekl mi. A já se jen usmála. „i tobě lásko" řekla jsem, on si mě k sobě otočil. „neni ti v tom úzko?" Zeptal se, a já jen kývla. Jen chodit v šatech je těžký. On nic neřekl, a odešel ven. Potom se vrátil, a měl v ruce tílko, a tepláky, já k němu přišla, a dala mu pusu na tvář. „děkuji" řekla jsem, a odešla do pokoje se převléct(média) vrátila jsem se zpátky dolů. „lidi my pojedem, její rodiče sní chtějí taky oslavit narozeniny" řekl pay, a všichni jen kyvli, šli jsme ven, a nasedli do auta. Payton mě vyhodil před naším domem. Já mu dala poslední pusu, a on odjel. Šla jsem dovnitř, a tam byli naši. „ahojjj" řekla jsem, a obejmula je. „něco jsem ti upekla" řekla mi mamka, a já zvědavě šla za ní. Ona mi podala dort, na kterým zapálila 17 svíček. Já je sfoukla, a přála si, aby byli hlavně všichni zdraví, a my s payem byli spolu. „kam to jen letí, tobě už je 17 let zlato moje" řekla, a stekla ji slza. Já položila dort, a obejmula ji, a táta se k nám přidal. „mám vás tak ráda" řekla jsem v objetí. „my tebe taky zlatíčko naše" řekli oba naráz.


Víš co napsat do commm

I fell in love with my ex💸🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat