¹³

825 28 0
                                    

Ráno
Vzbudila jsem se v ňakem pokoji, a viděla jak vedle mě leží payton bez trička, koukla jsem se pod peřinu„uf dobrý“ oddechla jsem si když jsem zjistila že jsem oblečená, zvedla jsem se, a šla do koupelny. Nějak mě nebolela hlava asi umím pít. Podívala jsem se do zrcadla, a sama sebe jsem se lekla. Rozcuchaný vlasy, a na k-krku cucak. Zadívala jsem se na něj, a zajímalo by mě co se včera večer vlastně stalo, když mám oblečení, a vypadám jak ňaký strašidlo, no nic. Vzala jsem si hřeben co tam ležel, a učesala jsem si vlasy, a šla do pokoje, tam už se Payton protahoval, zvedl se a odešel do koupelny. Stihla jsem si všimnout jeho krku, taky tam měl cucak. Do prdele co se včera stalo. Sedla jsem si na postel. Po pěti minutách přišel Payton. Vzal si tričko a podíval se na mě „co se včera večer stalo?“ zeptala jsem se ho, a on si sedl vedle mě „tancovali jsme, a pak někdo zařval jestli nejdeme hrát flašku, tam jsme šli,a Chris mi dal úkol ať tě políbím, tak jsem tě políbil, a jak jsme byli oba pod vlivem alkoholu, tak jsme se spolu vykousli, a udělaly si cucák“ řekl, a mykl rameny„tak tohle před rodičema neschovám“ řekla jsem si, a dala si hlavu do ruk. Já jsem taková kráva, že já pila, no ale dobrý že jsme se spolu nevyspali. „Ell dobrý?“ zeptal se Payton. Já zvedla hlavu a jen kývla „chci jít domu“ řekla jsem a on jen kyvl, vzala jsem si svoji bundu, a odešli jsme z domu. A šli domů. Celou cestu ani jeden z nás nepromluvil, a mě to bylo jedno, protože jsem přemýšlela nad celým večerem, kdyby jsme byli oba ještě víc opilí tak by jsme se spolu vyspali. Došli jsme domů, a já šla do pokoje, tam jsem zalezla do vany, a byla tam asi hodinu, potřebuju smýt ten pot a alkohol. Když jsem se umyla, tak jsem si vzala tohle oblečení(média)vyšla jsem z koupelny, a šla dolů, tam už byla moje máma a paytna máma „ell?“ zeptala se mě paytna mamka. Já se na ni podívala a kývla že může mluvit „půjdeš do tělocvičny pro paytna?že je snídaně“ řekla mi, a já jen kývla. Vydala jsem se směr, tím bludištěm. Vešla jsem do tmavé uličky, a šla rovně. Dorazila jsem ke dveřím které jsem otevřela. Naskytl se mi pohled na paytna, jak boxuje, koukala jsem na něj, a čekala až si mě všimne. On se po chvíli šel na pít, a všiml si mě. Ukázal ať jdu za ním, tak jsem šla. „to je moje tričko“ řekl když jsem k němu došla, oba jsme se zasmali „máš jít prý na snídani" řekla jsem „a nechceš prvně naučit boxovat ?“ zeptal se, a já jen kývla, mohla bych to zkusit. On vzal rukavice, a pomohl mi je nasadit. Ukázal mi jak mám boxovat, a já do toho pytle bouchla, ale asi hodně, protože se odrazil a trefil mě, já spadla, a oba jsme se zasmali, podal mi ruku, a já ji přijmula, stoupla jsem si„nesmíš do toho tolik mlátit“ řekl, a já jen kývla. Když jsem se to trochu naučila, tak jsem chtěli jít už, ale všimli jsme si ve dveřích jak tam stáli naše mámy. Šli jsme k nim, a oni jen stáli ve dveřích„co vy dva mezi sebou máte?“ zeptala se Paytonova máma, a teď co jeden řekne „nic, kamarádi“ řekla jsem, a moje máma podzvedla obočí„kamaradi jo?tak co ten cucak na krku“ řekla, a já nevěděla co říct „jakej cucak?“ dělala jsem úplně blbou ale tohle mi nesežrala„nedělej blbou“ řekla, „mami já sama nevím, kde se tam ten cucak vzal“ řekla jsem, a Paytonova máma se koukla Paytonovy na krk „Zajimave paytone, ty máš taky na krku cucak?kdo byla ta dívka?“ zeptala se joanne. Jsme v prdeli. „mami a proč to tak řešíš?není to jedno, mám prostě na krku cucak no a?“ Payton svoji mámu odpalkoval ale tohle já nedám.

I fell in love with my ex💸🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat